Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стільці із столиком, крісла офісні, кушетки(банкетки )
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2019-10-10-000351-c ● e4011b3a347f4e46bbdcf6e5ba45a84c
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Станція швидкої медичної допомоги м. Маріуполь - відокремлений структурний підрозділ комунальної лікувально профілактичної установи "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" |
Код ЄДРПОУ: | 38653814 |
Місцезнаходження: | 87506, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Бахмутська, 20б |
Контактна особа: |
Перетятько Анжела +380629336356 ssmp20a@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі) Пункт закону cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації Обгрунтування Умова застосування переговорної процедури закупівлі – пункт 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» - якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Причини та обставини, якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури закупівлі: 15 липня поточного року тендерним комітетом комунальної лікувально-профілактичної установи «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» в особі відокремленого структурного підрозділу станції швидкої медичної допомоги м. Маріуполь було прийняте рішення щодо проведення відкритих торгів на закупівлю товару стільці із столиком, крісла офісні, кушетки(банкетки ) за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39110000-6 (протокол №119). 30 липня поточного року о 16:00 годині закінчився термін подання тендерних пропозицій щодо закупівлі - номер в електронній системі - UA-2019-07-15-000561-b. Однак, за інформацією електронної системи ProZorro, для участі у вищезазначеній процедурі було подано тільки одну тендерну пропозицію. Торги відмінено. Причина відміни - подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій (протокол №130). 12 вересня поточного року тендерним комітетом комунальної лікувально-профілактичної установи «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» в особі відокремленого структурного підрозділу станції швидкої медичної допомоги м. Маріуполь було прийняте рішення щодо повторного проведення відкритих торгів на закупівлю товару стільці із столиком, крісла офісні, кушетки(банкетки ) за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39110000-6 (протокол №145). 27 вересня поточного року о 16:00 годині закінчився термін подання тендерних пропозицій щодо закупівлі - номер в електронній системі UA-2019-09-12-000814-a, за інформацією електронної системи ProZorro, для участі у вищезазначеній процедурі було подано тільки одну тендерну пропозицію. Торги відмінено. Причина відміни - подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій (протокол №157). Таким чином, замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: -протокол засідання тендерного комітету комунальної лікувально-профілактичної установи «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» в особі відокремленого структурного підрозділу станції швидкої медичної допомоги м. Маріуполь №130 від 30.07.2019 року про відміну відкритих торгів за номером UA-2019-07-15-000561-b; причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій; - звіт про результати проведення процедури закупівлі; - протокол засідання тендерного комітету комунальної лікувально-профілактичної установи «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» в особі відокремленого структурного підрозділу станції швидкої медичної допомоги м. Маріуполь №157 від 27.09.2019 року про відміну відкритих торгів за номером - UA-2019-09-12-000814-a; причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2019 12:39 |
Оскарження наміру укласти договір: | 21 жовтня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки – КЛПУ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» в особі відокремленого структурного підрозділу Станції швидкої медичної допомоги м.Маріуполь –вул. Бахмутська,20б, м. Маріуполь, Донецька обл., 87506. Строк поставки Товару: протягом 10(десяти) робочих днів з дати отримання Постачальником відповідної заявки від Замовника на поставку Товару.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Стілець із столиком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87506, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Бахмутська,20б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
10 шт
Крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87506, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Бахмутська,20б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
3 шт
Кушетка(банкетка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87506, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Бахмутська,20б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Товару після його прийняття та відповідного пред'явлення Постачальником видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника .Джерело фінансування закупівлі- кошти обласного бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
10 жовтня 2019 12:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2019 12:05 |
Протокол відміни №157 від 27.09.2019.pdf | |
10 жовтня 2019 12:04 |
Протокол відміни №130 від 30.07.2019.pdf | |
10 жовтня 2019 12:04 |
Обгрунтування застосування переговорноi процедури закупiвлi товару стільці.pdf | |
10 жовтня 2019 12:04 |
UA-2019-09-12-000814-a-report.pdf-звіт про результати-27.09.2019.pdf | |
10 жовтня 2019 12:04 |
UA-2019-07-15-000561-b-report.pdf-звіт про результати -30 липня2019 року.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Печений Володимир Борисович #2959011296 |
Переможець |
36 239,88
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 12:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 08:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2019 15:10
|
Договор №134 оновлений (1).pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2019 15:09
|
Scan_20191023_144602 (1).pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2019 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2019 14:59
|
CCF22102019.pdf | укладений |
22 жовтня 2019 14:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опублікований на електронному майданчику 22.10.2019 року договір №134 від 22.10.2019 року, переговорної процедури закупівлі товару стільці із столиком, крісла офісні, кушетки(банкетки ) за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39110000-6,вважати технічною помилкою та вважати вірним договір №134 від 22.10.2019 року ,замінений та оприлюднений 23.10.2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Заміна договору |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |