Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Встановлення теплових насосів в будинку Укрпатенту за адресою: м. Київ, вул. Глазунова, 1
Очікувана вартість
2 789 470,00 UAH
UA-2019-10-10-000347-a cfb65cb129cf4e228f3f881a038c7ada
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черняєв Святослав Юрійович

+380444983854 s.chernyaev@uipv.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП «Український інститут інтелектуальної власності»
Код ЄДРПОУ: 31032378
Вебсайт: http://www.uipv.org/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Глазунова, 1
Контактна особа: Черняєв Святослав Юрійович
+380444983854
s.chernyaev@uipv.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 13:04
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2019 13:09
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2019 13:09
Початок аукціону: 30 жовтня 2019 14:13
Очікувана вартість: 2 789 470,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,18%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 55000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Встановлення теплових насосів в будинку Укрпатенту за адресою: м. Київ, вул. Глазунова, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Глазунова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019
ДК 021:2015: 45331000-6 — Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані Роботи здійснюються Замовником шляхом безготівкового перерахування коштів у національній валюті України на розрахунковий рахунок Виконавця впродовж 60 (шістдесяти) банківських днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 на підставі рахунку-фактури наданого Виконавцем. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 13:09
Перелік змін.doc
21 жовтня 2019 13:09
ТД (нова редакція).doc
18 жовтня 2019 16:33
Перелік змін.doc
18 жовтня 2019 16:33
Додаток 6.pdf
18 жовтня 2019 16:33
Додаток 5 (нова редакція).doc
18 жовтня 2019 16:33
Додаток 2 (нова редакція).docx
10 жовтня 2019 13:05
Додаток 4.doc
10 жовтня 2019 13:05
Додаток 3.doc
10 жовтня 2019 13:05
Додаток 1.doc
21 жовтня 2019 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 13:09
Перелік змін.doc
21 жовтня 2019 13:09
ТД (нова редакція).doc
18 жовтня 2019 16:33
ТД (нова редакція).doc
10 жовтня 2019 13:05
ТД.doc
18 жовтня 2019 16:33
Перелік змін.doc
18 жовтня 2019 16:33
Додаток 6.pdf
18 жовтня 2019 16:33
Додаток 5 (нова редакція).doc
10 жовтня 2019 13:05
Додаток 5.doc
18 жовтня 2019 16:33
Додаток 2 (нова редакція).docx
10 жовтня 2019 13:05
Додаток 2.doc
10 жовтня 2019 13:05
Додаток 4.doc
10 жовтня 2019 13:05
Додаток 3.doc
10 жовтня 2019 13:05
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови надання авансового платежу
Дата подання: 15 жовтня 2019 19:11
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 16:24
В документації вказано наступне: "Сторони погоджують можливість надання авансового платежу на обґрунтовану та документально підтверджену вимогу Виконавця. Авансовий платіж здійснюється на підставі наданого Виконавцем Замовнику рахунку-фактури на оплату." Питання№1: "Яким чином повинна бути обґрунтована вимога та які документи потрібно надати? " Наприклад: Моє обґрунтовання: "Просимо надати кошти у розмірі 1,5 млн. грн на закупівлю обладнання, а саме теплові насоси - 6шт. Документ - рахунок-фактура." Питання№2: "Таке обґрунтування підходить?" Просимо чітко вказати на яких умовах Виконавець, що переможе, може отримати Авансовий платіж.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено відповідні зміни.
Проектна документація
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:44
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 16:25
Шановний Замовник, для якісного та коректного розрахунку цінової пропозиції просимо надіслати проектну документацію на нашу електронну адресу 454647 @ukr.net . У разі наявності додатково просимо надіслати кошторис в форматі АВК для якісного та швидкого розрахунку цінової пропозиції. Дякуємо!
Відповідь: До тендерної документації внесено відповідні зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-10-000347-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "НОВІ ЕНЕРГО СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:41126928
Дата подання: 15 жовтня 2019 09:50
Прошу надати проект 61/2019І.ІВІК-ОВ, що вказаний у Вашій тендерній документації
Вивчивши надану документацію, у Додатку знайшли посилання на проект 61/2019І.ІВІК-ОВ:
«Монтаж теплових насосів «повітря-вода» повинен бути виконаний у відповідності з проектом 61/2019І.ІВІК-ОВ: «Розробка проектно-кошторисної документації на встановлення теплових насосів в будинку Укрпатенту за адресою: м. Київ, вул. Глазунова, 1.», стадії «Робоча документація», (далі – РД)»
Для того, щоб оцінити вартість робіт, даний проект є необхідним, адже у тендерній документації вказано, що всі роботи виконувати саме згідно цього документу. Тому, прошу викласти даний проект на веб-сторінці Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 15 жовтня 2019 13:15
Причина: На мою вимогу -відправили проектну документацію. Дякую за розуміння.
Номер вимоги: UA-2019-10-10-000347-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НОВІ ЕНЕРГО СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:41126928
Дата подання: 16 жовтня 2019 12:41
Помилки в технічному описі предмету закупівлі Додаток №2
Прошу внести зміни в технічний опис предмету закупівлі - Додаток №2. А саме, виправити технічні неточності (помилки) у строках:
Таблиця 1
Характеристики теплового насосу «повітря-вода» «Heat Guard 250 VC»
Діапазон температур тепло: 20°С….+20°С
Витрата повітря м3/хв: 145…..150

З відкритих джерел, відомо, що діапазон робочих температур зовнішнього блоку FDC250VSA
складає:
тепло: -15...+20 °С
витрата повітря: максимальна 8580 м3/год

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 жовтня 2019 16:27
До тендерної документації внесено відповідні зміни
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-10-000347-a.b3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "НОВІ ЕНЕРГО СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:41126928
Дата подання: 16 жовтня 2019 12:46
Прошу змінити строк поставки товарів та виконання робіт у Тендерній Документації
Прошу змінити строк поставки товарів та виконання робіт у Тендерній Документації.
п.4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): 30 календарних днів з моменту укладання договору.
З точки зору необмеження конкуренції дана вимога є дискримінаційною і обмежує Виконавця, адже облднання зазвичай іноземного виробництва, тому строк його виготовлення заводом-виробником та поставки в Україну складає близько 30 календарних днів, таким чином Замовник не залишає часу на проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт, котрі також тривають не менше 30 календарних днів.
Просимо змінити п.4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):
та вказати строк: 60 календарних днів з моменту укладання договору.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 21 жовтня 2019 08:06
Причина: Все ясно
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 жовтня 2019 16:28
У відповідності до інформації отриманої від офіційних дилерів строк поставки обладнання, встановлення якого є предметом закупівлі, становить від 7 до 14 днів.
Таким чином, враховуючи строки виконання робіт передбачені проектною документацією, строк виконання робіт встановлений у тендерній документації є цілком достатнім для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Отже, звернення щодо збільшення строків виконання робіт, що є предметом закупівлі задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2019-10-10-000347-a.b4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "НОВІ ЕНЕРГО СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:41126928
Дата подання: 16 жовтня 2019 12:55
Просимо внести зміни до Договору
Ретельно вивчивши Додаток №5 до ТД, а саме Проект Договору, просимо внести зміни що суперечать принципам максимальної економії та єфективності, відкритості та прозорості стадій закупівлі ( ст. 3 Закону Про публічні закупівлі), а саме:

1.3. монтаж каскаду додаткових теплових насосів «повітря-вода» в кількості 6 штук; - вилучити
1.4. Роботи повинні виконуватися у відповідності з проектом 61/2019І.ІВІК-ОВ: «Розробка проектно-кошторисної документації на встановлення теплових насосів в будинку Укрпатенту за адресою: м. Київ, вул. Глазунова, 1.», стадії «Робоча документація», та відповідно до вимог діючих будівельних норм і правил. - вилучити
Обгрунтування позиції:
Відповідно до п.22 ч. 1 ст. 1 Закону Про публічні закупівлі, визначено що роботи - це проектування, будівництво нових, розширення реконструкція, капремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого характеру. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку 454 від 17.03.16р. згідно з яким визначене предмета закупівлі здійснюється Замовником згідно п. 22 ч.1 ст. 1 ЗУ за об’єктами та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1.-2013. Водночас об’єкт будівництва це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури( наказ Мінрегіону 163 від 04.06.14). У свою чергу по визначенні предмета закупівлі та його вартості Замовник керується даними кошторису та проектної документації на весь об’єкт. Ураховуючи наведене - якщо роботи проводяться по окремо у об’єкту на який складений окремий кошторис та проектна документація - їх закупівлю Замовник здійснює керуючись ЛИШЕ ВАРТІСНИМИ межами відповідно до кошторисної/проектної документації, а не зобов’язує Виконавця на виконання робіт, які є предметом закупівлі, на виконання такої проектно- кошторисної документації.

3.4. Сторони погоджують можливість надання авансового платежу на обґрунтовану та документально підтверджену вимогу Виконавця.
Авансовий платіж здійснюється на підставі наданого Виконавцем Замовнику рахунку-фактури на оплату.
Замовник має право контролювати використання наданих Виконавцю сум авансового платежу, а Виконавець зобов’язаний надавати відповідну інформацію стосовно використання авансового платежу відповідно до запитів Замовника. - змінити, внести ясність та конкретну процедуру отримання авансу
Обгрунтування:
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону Про публічні закупівлі - тендерна документація має містити проект договору з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Згідно з ст. 36 Закону - договір укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексу. ст. 638 ЦК встановлено що договір містить істотні умови, одна з яких ціна та порядок оплати та розрахунку. Отже Замовником не врегульовано питання стосовно істотної умови договору на закупівлю робіт, а саме підстави для авансового платежу Виконавцю та переліку необхідних для цього дій та документів.

5.4.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання або неналежного виконання зобов’язань Виконавцем, повідомивши про це його письмово у строк за 14 (чотирнадцять) календарних днів до дати розірвання Договору. - вилучити, адже цей пункт уже є - 5.4.4.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 21 жовтня 2019 08:06
Причина: Все ясно
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 жовтня 2019 16:29
У відповідності до п. 7 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Частиною 1 статті 36 Закону встановлено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Наведений у Додатку 5 до тендерної документації проект договору про закупівлю повністю відповідає нормам Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України та враховує особливості встановлені Законом, а отже не потребує внесення змін.
Таким чином, звернення щодо внесення змін до деяких положень проекту договору, викладеного у Додатку 5 до тендерної документації, задоволенню не підлягає.

Документи подані скаржником

16 жовтня 2019 12:41
FDC250VS.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІТЦ "ІВІК" 2 759 700,00
UAH з ПДВ
2 759 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕНТПРОФ" 2 788 800,00
UAH з ПДВ
2 788 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 19:26
Довідка МВС
06 листопада 2019 18:59
НАЗК Машина П.В. Довідка
06 листопада 2019 18:48
Довідка НАЗК ТОВ ІТЦ ІВІК
28 жовтня 2019 18:41
Електронний підпис
28 жовтня 2019 17:38
Скан всіх документів.rar

Публічні документи

29 жовтня 2019 10:08
Електронний підпис
29 жовтня 2019 10:04
Тендерна пропозиція.PDF
29 жовтня 2019 10:04
Статут ВЕНТПРОФ.pdf
29 жовтня 2019 10:04
Наказ Щербань.7z
29 жовтня 2019 10:04
Ліцензія.pdf
29 жовтня 2019 10:04
Лист для клієнтів.7z
29 жовтня 2019 10:04
Копії Трудових.PDF
29 жовтня 2019 10:04
Довіреність Щербань.7z
29 жовтня 2019 10:04
Довідка ст. 17 Закону.pdf
29 жовтня 2019 10:04
Довідка МТЗ.pdf
29 жовтня 2019 10:04
Гарантія 15285-19.7z
29 жовтня 2019 10:04
Витяг НР Щербань.7z
29 жовтня 2019 10:04
Банківська ліцензія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІТЦ "ІВІК"

ТОВ "ВЕНТПРОФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІТЦ "ІВІК"
#39507458
Переможець 2 759 700,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 13:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІТЦ "ІВІК"
#39507458
2 759 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 10:35
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 14:21
договір № 126/2019І від 22.11.2019 р. укладений
22 листопада 2019 14:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2019 — 25 березня 2020
Сума оплати за договором: 2 327 546,48
UAH (в тому числі ПДВ 387 924,41 UAH)