Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Cтільці учнівські (код за ДК 021-2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них») (джерело фінансування - Державний бюджет України)
Очікувана вартість
99 100,00 UAH
UA-2019-10-09-002657-b ● 12f80e9a67644accb9b46f1782361b5f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна музична академія України імені П. І. Чайковського |
Код ЄДРПОУ: | 02214188 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11 |
Контактна особа: |
Скорина Тетяна Іванівна +380442796286 skorinalaw@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2019 19:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2019 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2019 12:01 |
Очікувана вартість: | 99 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 495,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 шт
Стільці учнівські
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Стільці учнівські | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2019 19:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2019 19:27 |
Документація СТІЛЬЦІ жовтень 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:21
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 11:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на перше та друге питання Учасника Національна музична академія України імені П.І. Чайковського повідомляє наступне.
Пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником в тендерній Документації. В Додатку № 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної Документації чітко визначено, що в разі якщо в Документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання читати з виразом «або еквівалент». Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. У випадку надання Учасником еквіваленту він має надати порівняльну таблицю запропонованих товарів/послуг з товарами/послугами, які вимагаються Замовником.
З приводу третього питання повідомляємо, що в процедурі закупівлі можуть брати участь фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до п. 5 Документації, потенційні Учасники підтверджують статус платника податків такими документами - копія Свідоцтва платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ), або копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Учасник в тендерній пропозиції зазначає вартість товару з врахуванням свого статусу платника податків. Також наголошуємо, що Цінова пропозиція Учасника буде розглядатись як остаточна та порівнюватись з цінами інших Учасників не буде.
Пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником в тендерній Документації. В Додатку № 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної Документації чітко визначено, що в разі якщо в Документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання читати з виразом «або еквівалент». Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. У випадку надання Учасником еквіваленту він має надати порівняльну таблицю запропонованих товарів/послуг з товарами/послугами, які вимагаються Замовником.
З приводу третього питання повідомляємо, що в процедурі закупівлі можуть брати участь фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до п. 5 Документації, потенційні Учасники підтверджують статус платника податків такими документами - копія Свідоцтва платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ), або копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Учасник в тендерній пропозиції зазначає вартість товару з врахуванням свого статусу платника податків. Також наголошуємо, що Цінова пропозиція Учасника буде розглядатись як остаточна та порівнюватись з цінами інших Учасників не буде.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" |
77 880,00
UAH з ПДВ
|
69 294,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" |
78 540,00
UAH з ПДВ
|
69 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1" |
87 120,00
UAH з ПДВ
|
87 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Компанія Меблеві Технології |
94 300,00
UAH з ПДВ
|
92 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра" |
94 512,00
UAH з ПДВ
|
93 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОНДАРЧУК АНЖЕЛА В'ЯЧЕСЛАВІВНА |
99 000,00
UAH з ПДВ
|
93 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" #19017960 |
Відхилено |
69 294,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2019 17:26
|
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" #42999483 |
Відхилено |
69 300,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2019 17:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1" #41525633 |
Рішення скасоване |
87 120,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 18:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1" #41525633 |
Відхилено |
87 120,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 18:52
|
ТОВ Компанія Меблеві Технології #32819986 |
Переможець |
92 900,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 18:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 16:25
|
Договір | укладений |
15 листопада 2019 15:04
|