Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 — 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Принтер та БФП)
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2019-10-09-002547-b ● 0a3294b9009643ff9d7f0f93f750b4e1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1 М.ВІННИЦІ» |
Код ЄДРПОУ: | 35527334 |
Місцезнаходження: | 21034, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Миколи Зерова, 13 |
Контактна особа: |
Ірина Рябоконь +380432668114,+380986568618 cpmsd1-vn-ekonomist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2019 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2019 15:14 |
Очікувана вартість: | 16 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Згідно рішення тендерного комітету від 09.10.2019р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Принтер Epson WorkForce Pro WF-M5190DW (C11CE38 401)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21034, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вулиця Миколи Зерова,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штука
БФП А-4 Epson WorkForce Pro WF-С5790DWF з Wi-Fi (C11CG02401)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21034, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вулиця Миколи Зерова,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2019 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2019 17:52 |
kval kruterii dod3.doc | |
09 жовтня 2019 17:52 |
texnihni vumogu dod2.doc | |
09 жовтня 2019 17:52 |
proekt dogovory dod4.doc | |
09 жовтня 2019 17:52 |
prop dod1.doc | |
09 жовтня 2019 17:52 |
ogoloshennya.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:24
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 11:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Допускаємо, але за умови повної відповідності технічних вимог товару. 2.Учасники закупівлі зобов'язані вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях. 3.До участі в закупівлі ми допускаємо ФОП неплатників ПДВ. Якщо Учасник платник ПДВ, то його пропозиція оцінюється з ПДВ, якщо ні - то без ПДВ.
Запитання
Дата подання: 11 жовтня 2019 14:06
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 14:11
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! 1. Так, такі пропозиції ми будемо дискваліфіковувати. Пропозиція Учасника має бути остаточно сформована на момен подачі пропозицій, і не повинна мінятись після аукціону, крім суми цінової пропозиції за результатами аукціону. 2. Так, такі пропозиції ми будемо дискваліфіковувати.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС" |
15 996,00
UAH з ПДВ
|
15 915,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" |
15 988,00
UAH з ПДВ
|
15 988,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС" #43054384 |
Переможець |
15 915,60
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 12:26
|
Дайтекс.FR11 (3).pdf | укладений |
25 жовтня 2019 12:24
|