Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини та приладдя до копіювальних апаратів
Очікувана вартість
444 000,00 UAH
UA-2019-10-09-002494-b db7c94c5b2e346b391d1e1c69b9259d2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайцева Галина Петрівна

044 281 72 49 H.ZAITSEVA@KBP.AERO

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Зайцева Галина Петрівна
044 281 72 49
H.ZAITSEVA@KBP.AERO
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2019 10:00
Очікувана вартість: 444 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ наведена у Додатку 1 Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 шт
Частини та приладдя до копіювальних апаратів (Власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
75 комплект
Частини та приладдя до копіювальних апаратів (Власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару, підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 17:29
ТД_Обладнання для друку.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:25
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 14:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до Додатку 1 (пункт 1 «Особливі вимоги до предмету закупівлі» Розділ I) Тендерної документації:
«Будь-які посилання в найменуванні та/або технічних характеристиках на каталожний номер, виробників, конкретну торговельну марку або тип, тощо передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати встановленим технічним характеристикам). У разі надання еквіваленту, Учасник в Тендерній пропозиції (технічній частині) повинен зазначити запропонований еквівалент та його технічні характеристики, що визначені Документацією.
Посилання Замовником в найменуванні та/або технічних характеристиках на каталожний номер, виробників, торговельну марку або тип тощо обумовлено наданням Учасникам загального уявлення про технічні характеристики чи складові Товару.
Під «еквівалентом» Товару або його складових розуміється рівноцінний та рівнозначний Товар, такий що повністю відповідає встановленим вимогам Замовника».
Враховуючи зазначене вище, Учасники мають можливість запропонувати еквівалент електричних побутових приладів, але за умови, що еквівалентний Товар, повністю відповідає встановленим технічним характеристикам.

2) Відповідно до Додатку 3 (стовпчик «Найменування Товару» у Специфікації) Тендерної документації:
«Вказати конкретне найменування товару, який пропонується (з зазначенням моделі, типу, марки за наявності)»
Враховуючи зазначене вище, Учасники повинні у ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ (ТЕХНІЧНІЙ ЧАСТИНІ) вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару.
3) Відповідно до частини 5 «Недискримінація учасників» Розділу «Загальні положення» Тендерної документації зазначено, що:
«Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію».
В пункті 6.1 частини 6 Розділу «Загальні положення» Тендерної документації викладено особливості зазначення ціни тендерної пропозиції для учасників не платників ПДВ:
«З метою забезпечення рівних умов участі в межах однієї процедури закупівлі учасників-платників ПДВ та Учасників не платників ПДВ або платників ПДВ зі ставкою 0%, такі Учасники при зазначенні в електронній системі ціни тендерної пропозиції повинні додати 20% до ціни тендерної пропозиції грн. без ПДВ. Електронний аукціон (пониження ціни) проводиться в гривні з урахуванням ПДВ».
Крім того, в частині 1 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації чітко зазначено, що:
«Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна грн. з ПДВ»

Відповідно до пункту 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОРОШЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 429 000,00
UAH з ПДВ
429 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОРОШЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Інформація про відміну

Дата відміни
29 жовтня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій