Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери з ліцензованим програмним забезпеченням
Очікувана вартість
432 015,00 UAH
UA-2019-10-09-002403-b c2a13953be6048a389ca0ccc819717d4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Нікуліна

+380960829018 nikylina1978@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 24 Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 26317272
Місцезнаходження: 72309, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Садова, буд. 47
Контактна особа: Світлана Нікуліна
+380960829018
nikylina1978@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 13:46
Очікувана вартість: 432 015,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 160,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штука
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери з ліцензованим програмним забезпеченням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72309, Україна, Запорізька область, м.Мелітополь, Садова,47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 36 шт Персональні комп’ютери з ліцензованим програмним забезпеченням (Джерела фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та софінансування за рахунок коштів місцевого бюджету) Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72309, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Садова, 47 Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019 ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2019 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 17:06
тендерна документація комп_ютери.docx
10 жовтня 2019 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 17:06
тендерна документація комп_ютери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання про погодження предмету закупівлі відповідно до Національної програми інформатизації
Дата подання: 09 жовтня 2019 19:26
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 09:28
Шановний Замовник! Згідно з абз. 4 ст. 2 Закону України «Про Національну програму інформатизації» програми та проекти (або їх частини), які спрямовані на створення, розвиток та інтеграцію інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій чи передбачають придбання засобів інформатизації з метою забезпечення функціонування державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, організацій, що утримуються за рахунок бюджетних коштів, виконуються як складові частини Національної програми інформатизації, якщо інше не передбачено законодавством. Відповідно до абз. 5 ст. 26 Закону України «Про Національну програму інформатизації» державні органи та органи місцевого самоврядування, установи та організації, які утримуються за рахунок бюджетних коштів, подають Генеральному державному замовнику інформацію про створення, розвиток та інтеграцію, незалежно від джерел фінансування, інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій, що забезпечують функціонування цих органів, установ, організацій, за винятком інформації, пов'язаної з національною безпекою та обороною держави. Згідно з п. 13 Постанови Кабінету Міністрів України №1352 від 31.08.1998 «Про затвердження Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації» під час виконання завдань (проектів) Національної програми інформатизації державні замовники беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі за такими завданнями (проектами) після їх погодження з Генеральним державним замовником у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 100 тис. гривень. Відповідно до п. 10 Постанови Кабінету Міністрів України №1048 від 25.07.2002 р. «Про затвердження Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів) про результати розгляду поданих документів Генеральний державний замовник Програми інформує протягом не більш як 45 календарних днів державного замовника проекту інформатизації З метою уникнення подальших непорозумінь стосовно можливої затримки, у підписанні договору просимо вказати вихідний номер та дату листа з яким Ви як Замовник звертались до Державного агентства з питань електронного урядування для погодження предмету закупівлі, а також вихідний номер та дату листа Державного агентства з питань електронного урядування України, яким погоджено або непогоджено предмет закупівлі. Посилання щодо інформації з погодження програми надаємо: https://www.e.gov.ua/ua/projects/nacionalna-programa-informatizaciyi/pogodzhennya-npi?v=5d6f783592a16
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До Державного агентства з питань електронного урядування України був надісланий лист за вихідним №359 від 09.10.2019р для погодження і отримання експертного висновку щодо цієї закупівлі.
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 09 жовтня 2019 19:26
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 09:16
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником для запобігання поширення неліцензійного програмного забезпечення передбачено в технічних вимогах до тендерної документації, що ліцензійна операційна система Windows 10 Home 64-bit Українська (ОС) з безкоштовним оновленням на весь період функціонування, але не менше 5 років, повинна бути попередньо встановлена виробником обладнання. У випадку необхідності Замовник може звернутися до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням достовірності такої інформації. Таким чином тендерною документацією передбачено обов'язковість встановлення саме ліцензійної операційної системи, тому не вважаємо за необхідне внесення будь-яких змін до тендерної документації стосовно цього питання.
Учасник який поширюватиме неліцензійне програмне забезпечення несе відповідальність згідно чинного законодавства.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 10 жовтня 2019 10:25
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 09:44
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником для запобігання поширення неліцензійного програмного забезпечення передбачено в технічних вимогах до тендерної документації, що ліцензійна операційна система Windows 10 Home 64-bit Українська (ОС) з безкоштовним оновленням на весь період функціонування, але не менше 5 років, повинна бути попередньо встановлена виробником обладнання. У випадку необхідності Замовник може звернутися до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням достовірності такої інформації. Таким чином тендерною документацією передбачено обов'язковість встановлення саме ліцензійної операційної системи, тому не вважаємо за необхідне внесення будь-яких змін до тендерної документації стосовно цього питання.
Учасник який поширюватиме неліцензійне програмне забезпечення несе відповідальність згідно чинного законодавства.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:26
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 09:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Щодо 1 питання. Згідно умов тендерної документації передбачено, що в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент".
2) Відносно 2 питання. В додатку 2 до тендерної документації (Технічне завдання) передбачено, що Учасник повинен зазначити конкретні технічні характеристики та марки запропонованого в тендерній закупівлі товару.
3) Щодо 3 питання. Згідно умов тендерної документації Учасником закупівлі можуть бути як платники ПДВ так і не платники ПДВ. Оцінка пропозицій Учасників неплатників ПДВ та платників ПДВ розглядаються як остаточні. Згідно додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен зазначити ціну за одиницю товару та загальну вартість пропозиції з ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або без ПДВ (якщо Учасник не є платником ПДВ). Вартість пропозиції Учасника який є платником ПДВ та Учасника який не є платником ПДВ оцінюється на рівних умовах.
Документація
Дата подання: 10 жовтня 2019 13:15
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 09:40
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Вартість закупівлі включає в себе доставку, встановлення та підключення до мережі персональних комп'ютерів з ліцензованим програмним забезпеченням.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 350 781,41
UAH з ПДВ
318 589,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Невінський Олег Миколайович 355 032,00
UAH з ПДВ
318 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 358 992,00
UAH з ПДВ
318 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 382 968,00
UAH з ПДВ
382 968,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 418 392,00
UAH з ПДВ
408 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Тарасов Константин Вячеславович 429 850,00
UAH з ПДВ
409 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 16:49
Електронний підпис
31 жовтня 2019 16:47
МВС от 21 октября.pdf
31 жовтня 2019 16:47
ДФС по 01 ноября.pdf
31 жовтня 2019 16:47
лист про активи.pdf
28 жовтня 2019 16:23
Електронний підпис
24 жовтня 2019 17:41
Електронний підпис
24 жовтня 2019 17:23
водяне досвид.zip
24 жовтня 2019 17:23
ид_код кки.pdf
24 жовтня 2019 17:23
паспорт кки.pdf
24 жовтня 2019 17:23
Опис ВСЕСВИТ.pdf
24 жовтня 2019 17:23
Выписка от 31.05.2019.pdf
24 жовтня 2019 17:23
Доверенность aia 2019.pdf
24 жовтня 2019 17:23
Відгуки та договори(1).zip
24 жовтня 2019 17:23
наказ+протокол.pdf
24 жовтня 2019 17:23
витяг ПДВ.pdf
24 жовтня 2019 17:23
справка ЕДРПОУ.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 18:49
Повідомлення.PDF
24 жовтня 2019 18:49
Лист-згода.pdf
24 жовтня 2019 18:49
Документи.pdf
24 жовтня 2019 18:49
Договори аналогічні.pdf
24 жовтня 2019 18:49
Довідки-листи.pdf
24 жовтня 2019 18:49
Довідка_сервіс.pdf
24 жовтня 2019 18:49
Гарантійниий лист.pdf
24 жовтня 2019 18:49
Витяг.pdf
24 жовтня 2019 18:49
Аналогічні.pdf
24 жовтня 2019 18:49
Технічні вимоги.pdf
24 жовтня 2019 18:49
Тендерна пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 18:49
СЕС BenQ.pdf
24 жовтня 2019 18:49
Проект договору.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 17:24
Електронний підпис
24 жовтня 2019 17:24
Тендерна пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 17:24
Проект договору.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 20:34
Електронний підпис
24 жовтня 2019 20:33
13132615_пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 20:33
виписка з ЄДР.pdf
24 жовтня 2019 20:33
Витяг ПДВ копія.pdf
24 жовтня 2019 20:33
довідка Статистика.pdf
24 жовтня 2019 20:33
Статут.pdf
24 жовтня 2019 20:33
Наказ директора .pdf
24 жовтня 2019 20:33
Технічна документація.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 17:58
Електронний підпис
24 жовтня 2019 17:56
Сертификат.PDF
24 жовтня 2019 17:56
Проект договору.PDF
24 жовтня 2019 17:56
Тендерна пропозиція.PDF
24 жовтня 2019 17:56
Гарантийний лист.PDF
24 жовтня 2019 17:56
Лист-згода.PDF
24 жовтня 2019 17:56
Витяг.PDF
24 жовтня 2019 17:56
Довідка.PDF
24 жовтня 2019 17:56
Технічне завдання.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ФОП Невінський Олег Миколайович

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Тарасов Константин Вячеславович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 318 589,20
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
318 589,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 13:52
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 13:15
договір 112019.pdf укладений
11 листопада 2019 13:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 318 589,20
UAH (в тому числі ПДВ 53 098,20 UAH)