Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

стільці
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2019-10-09-002373-b bb7ea729866444358c002a4705b765e5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 12:15
Очікувана вартість: 270 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штука
стільці (джерело фінансування - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару строк оплати - до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 16:57
Додаток 6. Проект договору.doc
09 жовтня 2019 16:57
Ліцей_Стільці.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:27
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 11:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається.
2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації.
3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРТ - ПРОМ" 198 378,00
UAH з ПДВ
194 328,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 199 584,00
UAH з ПДВ
195 462,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 210 510,00
UAH з ПДВ
195 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 217 998,00
UAH з ПДВ
195 675,90
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" 210 000,00
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 15:57
Несудимость на 22.10.19.pdf
24 жовтня 2019 17:00
Статут Арт-Пром 2019.pdf
24 жовтня 2019 15:51
Витяг ПДВ.pdf
24 жовтня 2019 15:51
Витяг 31.07.19.pdf
24 жовтня 2019 15:51
Протокол на Епишева.pdf
24 жовтня 2019 15:51
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 12:34
Цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 12:34
Технічна специфікація.pdf
24 жовтня 2019 12:34
Д-ка про працівників.pdf
24 жовтня 2019 12:34
Д-ка матеріал-тех-база.pdf
24 жовтня 2019 12:34
Дилерський лист.pdf
24 жовтня 2019 12:34
Висновок СЕС стільці.PDF

Публічні документи

24 жовтня 2019 17:13
Електронний підпис
24 жовтня 2019 13:06
тендерна пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 13:06
Проект договору.pdf
24 жовтня 2019 13:06
Порівняльна таблиця.pdf
24 жовтня 2019 13:06
Документи якості.pdf
24 жовтня 2019 13:06
Довідка ст 17.pdf
24 жовтня 2019 13:06
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 11:32
Електронний підпис
24 жовтня 2019 11:29
Технічний опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРТ - ПРОМ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРТ - ПРОМ"
#36989671
194 328,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:10
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 15:09
К 199.pdf укладений
18 листопада 2019 15:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 194 328,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 388,00 UAH)