Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (комп’ютерна плата-аудіоінтерфейс)
Очікувана вартість
6 200,00 UAH
UA-2019-10-09-001852-b 2ddbed9d955841c6ad906b2c31351811
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Гузьо

+380971654402 lodtrkor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ""ЛЬВІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ"
Код ЄДРПОУ: 40020216
Вебсайт: http://lodtrk.org.ua
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Високий Замок, 4
Контактна особа: Оксана Гузьо
+380971654402
lodtrkor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 17:00
Очікувана вартість: 6 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Комп’ютерна плата-аудіоінтерфейс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, Високий Замок,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 15:34
Додаток 4 до ТД.docx
09 жовтня 2019 15:34
Додаток 1 до ТД.docx
09 жовтня 2019 15:34
Додаток 2 до ТД.docx
09 жовтня 2019 15:34
Додаток 3 до ТД.docx
09 жовтня 2019 15:34
Додаток 5 Проект договору.docx
09 жовтня 2019 15:34
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:34
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 12:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. По даній закупіві аналоги товару НЕ ДОПУСКАЮТЬСЯ. Про це чітко вказано у технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації).
2. Звичайно допускаються. Оскільки очікувана вартість пропозиції Замовника вказана з урахуванням ПДВ, для участі в аукціоні Учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими Учасниками аукціону – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%).
При реєстрації на електронному майданчику, Учасник повинен вказувати вартість з урахуванням ПДВ і саме від цієї вартості Учасник робить ставки у процесі аукціону. Ціною договору для такого Учасника вважається знижена ціна пропозиції без ПДВ. Адже, згідно ст. 5 п.3. Закону України « Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Тому учасники з які є платниками ПДВ та учасники, які не єплатниками ПДВ оцінюються однаково.

Інформація про відміну

Дата відміни
24 жовтня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій