Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі будівлі Єланецької ЗОШ І-ІІІ ступенів, що розташована за адресою: проспект Незалежності, 5, смт. Єланець, Миколаївської обл.
Очікувана вартість
2 735 660,40 UAH
UA-2019-10-09-001478-a ● e68aa7326939426093b6f053eaa5f69b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Єланецької райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144967 |
Місцезнаходження: | 55501, Україна , Миколаївська обл., смт Єланець, вул. Паркова, 15 А |
Контактна особа: |
Головань Світлана Валеріївна +380515991255 elrayvno@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2019 17:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2019 15:17 |
Очікувана вартість: | 2 735 660,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,18% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі будівлі Єланецької ЗОШ І-ІІІ ступенів, що розташована за адресою: проспект Незалежності, 5, смт. Єланець, Миколаївської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55501, Україна, Миколаївська область, смт. Єланець, проспект Незалежності, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку за фактично виконані роботи (джерело фінансування - бюджетні кошти) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2019 17:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2019 17:25 |
проект договору.doc | |
09 жовтня 2019 17:25 |
для загрузки проект.rar | |
09 жовтня 2019 17:25 |
ТД 09.10.19.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Критерій оцінки
Дата подання: 10 жовтня 2019 14:18
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 22:00
Добрий день. В Додатку № 9 Тендерної документації вказано, що критерієм оцінки тендерної пропозиції учасника є ціна з ПДВ. Якщо наше підприємство знаходиться на єдиному податку і не є платником ПДВ, ми не можемо взяти участь у процедурі закупівлі? Дякую.
Відповідь: «Дякуємо за звернення. При проведенні процедури закупівлі та встановленні вимог у тендерній документації необхідно керуватися встановленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Практика органу оскарження – Антимонопольного комітету України говорить про те, що замовник не має права обмежувати участь у закупівлі потенційних учасників і встановлювати методику оцінки, яка обмежуватиме участь в торгах будь якого суб’єкта господарювання. Таким чином, суб’єкти господарювання платники ПДВ та платники Єдиного податку приймають участь у закупівлях на рівних умовах, різна система оподаткування не повинна бути підставою для відхилення пропозицій того чи іншого учасника.
Відповідно до п.9 ч. 2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Згідно ч.1 ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Наказом від 13.04.2016 № 680 Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» (далі – Наказ) затверджена примірна тендерна документація та визначений порядок її заповнення. Щодо оцінки пропозицій у Наказі встановлено: «замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до ч.1 ст.28 Закону. У разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення/невключення до ціни податку на додану вартість (ПДВ).»
Відповідно до п.1 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозицій викладені в Додатку №9 до цієї тендерної документації. У Додатку 9 зазначено, що критерієм оцінки є: Ціна. Відповідно до вимог Наказу встановлено, що ціна зазначається з ПДВ.
Крім того, вимогами п.2 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції встановлено, що загальна ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає здійснювати виконання робіт: Капітальний ремонт покрівлі будівлі Еланецької ЗОШ I-III ступенів, що розташована за адресою: проспект Незалежності, 5, смт. Єланець, Миколаївської обл. (код ДК 021:2015 - 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) відповідно до вимог Замовника, викладених у Додатку № 1 до цієї Тендерної документації та на умовах, визначених у Додатку № 5 до цієї Тендерної документації та включає вартість виконання робіт, вартість матеріально-технічних ресурсів, необхідних для виконання робіт, транспортних витрат, витрат на страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків, зборів та інших обов’язкових платежів, усіх інших витрат, необхідних для належного виконання робіт за предметом закупівлі.
Таким чином, учасник при поданні тендерної пропозиції зазначає ціну з урахуванням встановлених у п.2 розділу V тендерної документації вимог щодо податків, зборів та інших обов’язкових платежів, усіх інших витрат, необхідних для належного виконання робіт за предметом закупівлі, оцінку проводить система електронних закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону (ст.28 Закону), замовник лише розглядає документи учасників, починаючи з найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, у нашому випадку за найменшою ціною, яка визначена за результатами аукціону. Якщо переможець закупівлі буде учасником, який є неплатником ПДВ, то договір про закупівлю буде укладений без ПДВ.»
Практика органу оскарження – Антимонопольного комітету України говорить про те, що замовник не має права обмежувати участь у закупівлі потенційних учасників і встановлювати методику оцінки, яка обмежуватиме участь в торгах будь якого суб’єкта господарювання. Таким чином, суб’єкти господарювання платники ПДВ та платники Єдиного податку приймають участь у закупівлях на рівних умовах, різна система оподаткування не повинна бути підставою для відхилення пропозицій того чи іншого учасника.
Відповідно до п.9 ч. 2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Згідно ч.1 ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Наказом від 13.04.2016 № 680 Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» (далі – Наказ) затверджена примірна тендерна документація та визначений порядок її заповнення. Щодо оцінки пропозицій у Наказі встановлено: «замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до ч.1 ст.28 Закону. У разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення/невключення до ціни податку на додану вартість (ПДВ).»
Відповідно до п.1 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозицій викладені в Додатку №9 до цієї тендерної документації. У Додатку 9 зазначено, що критерієм оцінки є: Ціна. Відповідно до вимог Наказу встановлено, що ціна зазначається з ПДВ.
Крім того, вимогами п.2 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції встановлено, що загальна ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає здійснювати виконання робіт: Капітальний ремонт покрівлі будівлі Еланецької ЗОШ I-III ступенів, що розташована за адресою: проспект Незалежності, 5, смт. Єланець, Миколаївської обл. (код ДК 021:2015 - 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) відповідно до вимог Замовника, викладених у Додатку № 1 до цієї Тендерної документації та на умовах, визначених у Додатку № 5 до цієї Тендерної документації та включає вартість виконання робіт, вартість матеріально-технічних ресурсів, необхідних для виконання робіт, транспортних витрат, витрат на страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків, зборів та інших обов’язкових платежів, усіх інших витрат, необхідних для належного виконання робіт за предметом закупівлі.
Таким чином, учасник при поданні тендерної пропозиції зазначає ціну з урахуванням встановлених у п.2 розділу V тендерної документації вимог щодо податків, зборів та інших обов’язкових платежів, усіх інших витрат, необхідних для належного виконання робіт за предметом закупівлі, оцінку проводить система електронних закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону (ст.28 Закону), замовник лише розглядає документи учасників, починаючи з найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, у нашому випадку за найменшою ціною, яка визначена за результатами аукціону. Якщо переможець закупівлі буде учасником, який є неплатником ПДВ, то договір про закупівлю буде укладений без ПДВ.»
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
БК ФРЕГАТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ #40668704 |
Відхилено |
2 299 999,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 16:35
|
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ" #38525214 |
Переможець |
2 299 999,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2020 13:52
|
Додаткова угода 1.doc.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2020 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2019 14:00
|
договір | укладений |
19 листопада 2019 13:48
|
договір | укладений |
19 листопада 2019 13:48
|
договір | укладений |
19 листопада 2019 13:48
|
договір | укладений |
19 листопада 2019 13:48
|
договір | укладений |
19 листопада 2019 13:48
|
договір | укладений |
19 листопада 2019 13:48
|
договір | укладений |
19 листопада 2019 13:48
|
договір | укладений |
19 листопада 2019 13:48
|
договір | укладений |
19 листопада 2019 13:48
|
договір | укладений |
19 листопада 2019 13:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника на підставі вимог п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі" |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника на підставі вимог п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі" |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |