Капітальний ремонт будівлі Вікнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. з проведенням заходів, щодо застосування енергоефективних засобів з метою зменшення енерговитратності та підвищення енергоефективності будівлі Вікнянського ЗЗСО І-ІІІ ст. що знаходиться за адресою: вул.Бажанського,17 с.Вікно, Заставнівського району, Чернівецької області. (заміна даху, утеплення фасаду та горищного перекриття) (Утеплення фасаду спортзалу та переходу)
Очікувана вартість
1 106 503,00 UAH
UA-2019-10-09-001106-a 6b33699e34f7488aa9bcbffcd4f6f67f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вікнянська сільська рада Заставнівського району Чернівецької області
Код ЄДРПОУ: 04418570
Місцезнаходження: 59433, Україна , Чернівецька обл., село Вікно, Головна,№80
Контактна особа: Вікнянська сільська рада
380955944196
wiknorada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 23:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 13:17
Очікувана вартість: 1 106 503,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт будівлі Вікнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. з проведенням заходів, щодо застосування енергоефективних засобів з метою зменшення енерговитратності та підвищення енергоефективності будівлі Вікнянського ЗЗСО І-ІІІ ст. що знаходиться за адресою: вул.Бажанського,17 с.Вікно, Заставнівського району, Чернівецької області. (заміна даху, утеплення фасаду та горищного перекриття) (Утеплення фасаду спортзалу та переходу)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт будівлі Вікнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. з проведенням заходів, щодо застосування енергоефективних засобів з метою зменшення енерговитратності та підвищення енергоефективності будівлі Вікнянського ЗЗСО І-ІІІ ст. що знаходиться за адресою: вул.Бажанського,17 с.Вікно, Заставнівського району, Чернівецької області. (заміна даху, утеплення фасаду та горищного перекриття) (Утеплення фасаду спортзалу та переходу)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59433, Україна, Чернівецька область, Вікно, вул.Бажанського,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2019  —  24 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Підряднику/Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника/Генпідрядника. Підрядник/Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь- якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на не бюджетні рахунки Підрядника/Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником/Генпідрядником. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування, та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-11-000027 ● 37fdf531b17d4503ba1be89131f1b63e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-11 16:23:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
11.01.2020 № 2

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 11 січня 2020 року № 2

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2019-10-09-001106-a від 09.10.2019 - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду першого питання констатуючої частини до моніторингу закупівлі, щодо відсутності в тендерній документації методики оцінки за критерієм «Ціна» податку на додану вартість (ПДВ) та дотримання учасниками нормативно-правових документів зокрема, Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 16 вересня 2015р. №549/2015 повідомляємо, що під час оголошення відкритих торгів Замовник було взято зразок орієнтовної тендерної документації розміщеної в публічному доступі веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель минулих років. На підставі викладеного, вищезазначені помилки допущені неумисно. Щодо другого питання констатуючої частини до моніторингу закупівлі щодо визнання переможцем учасника ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ»», пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, повідомляємо наступне: Замовником здійснено розгляд пропозиції учасника ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ»» керуючись ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.. Зокрема згідно умов Тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Напідставі викладеного найбільш економічно вигідною та найнижчою є пропозиція ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ»». На думку замовника, недотримання встановленої форми документів, було розглянуто як формально (несуттєвими) помилками в тендерній пропозиції та які не призводять до відхилення такої пропозиції. З метою усунення встановленого порушення, Замовником прийнято рішення про розривання договору за згодою сторін.

2020-01-25 10:38:02

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 21 січня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 05 лютого 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Вікнянська сільська рада Заставнівського району Чернівецької області, 04418570, Україна, село Вікно, Головна,№80
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт будівлі Вікнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. з проведенням заходів, щодо застосування енергоефективних засобів з метою зменшення енерговитратності та підвищення енергоефективності будівлі Вікнянського ЗЗСО І-ІІІ ст. що знаходиться за адресою: вул.Бажанського,17 с.Вікно, Заставнівського району, Чернівецької області. (заміна даху, утеплення фасаду та горищного перекриття) (Утеплення фасаду спортзалу та переходу), 1106503UAH, 45450000-6, ДК021, 1, лот
  3. Інформація про оприлюднення: 6b33699e34f7488aa9bcbffcd4f6f67f, 2019-10-09
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2020 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Вікнянської сільської ради Заставнівського району Чернівецької області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.11.2019; тендерні пропозиції учасників ФОП «ШТЕФАНЮК ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ» та ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ»»; протоколи засідання тендерного комітету від 05.11.2019 № 38, від 25.11.2019 № 44; повідомлення про намір укласти договір від 25.11.2019; договір від 12.12.2019 № 220; звіт про результати проведення процедури від 13.12.2019. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не внесена інформація щодо джерела фінансування закупівлі, чим не дотримано вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 (далі – наказ Мінекономрозвитку №490). За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник в описі методики оцінки за критерієм «Ціна» не зазначив інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ), чим не дотримав вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону. Також, за результатами моніторингу встановлено, що на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, у пункті 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації вимагається дотримання учасниками нормативно-правових документів зокрема, Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 16 вересня 2015р. №549/2015, при тому, що зазначений документ втратив чинність. Крім того, у пункті 1 Розділу IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації Замовником зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій 24.10.2019, в той час, як в оголошенні – 01.11.2019. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визнав переможцем учасника ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ»», пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. Зокрема, учасником-переможцем ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ»» у складі своєї пропозиції не надано: - документи, що підтверджують право власності обладнання та інструментів, зазначених учасником у довідці про наявність матеріально-технічної бази, що не відповідає підпункту 3.5.2 пункту 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі – Розділ ІІІ) тендерної документації; - гарантійний лист постачальника матеріалів, яким підтверджуються можливість поставки матеріалів, необхідних для виконання робіт у кількості (із переліком матеріалів) зі строками придатності та в терміни поставки, визначені Замовником, чим не дотримано вимог Додатку «Технічні вимоги до матеріалів» тендерної документації; - інформація з описом якісних та функціональних характеристик матеріалів, які будуть використовуватись під час виконання робіт, їх країну походження (зокрема, один з наступних показників: назва; країна походження; конкретна торгівельна назва запропонованого товару), що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації; - паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного коду облікової картки платника податків, що не відповідає підпункту 3.5. Розділу III тендерної документації; - відгук від контрагента щодо якості виконання аналогічного договору, що не відповідає вимогам, визначеним у підпункті 3.5.2 пункту 5 Розділу III тендерної документації. Також, у довідці про наявність матеріально-технічної бази учасника ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ»» відсутні будівельна техніка та транспортні засоби, необхідні для виконання договору, чим недотримано вимог підпункту 3.5.2 пункту 5 Розділу III тендерної документації. Також, учасник ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ»» завантажив копії аналогічних договорів, договір від 12.12.2018 № 254 та договір від 20.03.2019 № 46, не в повному обсязі, а саме: без додатків, які відповідно до пунктів 12.1 зазначених договорів є їх невід’ємною частиною. На порушення вимог підпункту 5.2.5 пункту 2 Розділу V тендерної документації учасник ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ»» завантажив тендерну пропозицію та розрахунок договірної ціни за результатами аукціону на третій робочий день (28.11.2019), замість першого (26.11.2019) з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції попереднього учасника (25.11.2019). Отже, Замовник на порушення пунктів 1 і 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ»», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими статтею 16 цього Закону та вимогам тендерної документації, а уклав з ним договір від 12.12.2019 № 220. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено, що Замовник не оприлюднив проектно-кошторисну документацію, якою визначається склад та обсяги робіт, та яка відповідно до пункту 2 договору від 12.12.2019 № 220 є його невід’ємною частиною, чим порушив вимоги абзацу 8 частини першої статті 10 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення дотримано вимог пункту 2 наказу Мінекономрозвитку №490. За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1 і 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами розгляду питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 8 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2020-02-06 12:47:47

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШТЕФАНЮК ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ" 877 006,00
UAH з ПДВ
770 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ"" 910 626,00
UAH з ПДВ
820 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ 873 628,80
UAH з ПДВ
873 628,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 13:56
dovidka.zip
25 жовтня 2019 07:09
cina fasad sport.pdf
25 жовтня 2019 07:09
doc fasad sport 2.pdf
25 жовтня 2019 07:09
Doc fasad sport.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 21:37
sign.p7s
24 жовтня 2019 22:58
sign.p7s
24 жовтня 2019 22:55
реєстр.pdf
24 жовтня 2019 22:55
Лот _3.rar
24 жовтня 2019 22:55
ІІ Відповідність ст. 16.rar
24 жовтня 2019 22:55
V Інші документи.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШТЕФАНЮК ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ"
#3217218152
Рішення скасоване 770 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 17:17
ФОП "ШТЕФАНЮК ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ"
#3217218152
Відхилено 770 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 20:30
ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ""
#25081198
Переможець 820 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 20:31

Документи

25 листопада 2019 20:29
sign.p7s
25 листопада 2019 17:18
IMG_0001 (3)-об'єднано.pdf
25 листопада 2019 17:17
Звіт з ЄДР (припинено)
25 листопада 2019 17:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 20:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ""
#25081198
820 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 грудня 2019 12:54
IMG_0001-об'єднано (14).pdf укладений
13 грудня 2019 12:52
sign.p7s укладений
25 січня 2020 10:42
sign.p7s укладений
25 січня 2020 10:42
IMG_0009 (1).jpg укладений
25 січня 2020 10:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 820 000,00
UAH
Причини розірвання договору: За згодою сторін з метою усунення допущених порушень

Актуальні тендери

До пошуку