Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
USB флеш накопичувач
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2019-10-09-001095-a ● 601caef4651d4e47994b0d5a2013b235
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний вищий навчальний заклад "Вінницька академія неперервної освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 02139682 |
Вебсайт: | http://academia.vinnica.ua |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Грушевського, 13 |
Контактна особа: |
Корпан Олександр Олександрович 380432556560 kor-76@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2019 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2019 16:00 |
Очікувана вартість: | 21 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 210,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Закупівля здійснюється за власні кошти закладу.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
USB флеш накопичувач 16GB Transcend JetFlash 750 (TS16GJF750K) Black
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Грушевського, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати переходу права власності на товар до Замовника за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на розрахунковому рахунку Замовника, оплата здійснюється в міру надходження коштів, виділених під оплату даного зобов’язання. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2019 15:52 |
ОГОЛОШЕННЯ ТА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 10 жовтня 2019 10:21
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 15:25
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник повинен одночасно додати до своєї комерційної пропозиції (прикріпити на сайті електронного майданчика у сканованому вигляді в одному файлі у форматі * PDF) всі документи, які вимагаються Замовником в даній процедурі закупівлі. Тобто, на момент, коли аукціон завершено та автоматично визначено переможця, всі документи Учасника повинні бути в наявності, відскановані, мати чітке та розбірливе зображення.
Після проведення аукціону документи, які відразу не було надано Учасником, розглядатись Замовником не будуть.
У разі ненадання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає вимогам, зазначеним в оголошенні.
Після проведення аукціону додатково завантаженою може бути лише форма «Комерційна пропозиція» з новою, зниженою в результаті аукціону ціною.
У разі відхилення пропозиції учасника, який запропонував найнижчу ціну, Замовник розглядає наступну пропозицію з найнижчою ціною, визначеною електронною системою.
Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника. Учасник обов'язково має вказати точну марку і виробника товару.
Після проведення аукціону документи, які відразу не було надано Учасником, розглядатись Замовником не будуть.
У разі ненадання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає вимогам, зазначеним в оголошенні.
Після проведення аукціону додатково завантаженою може бути лише форма «Комерційна пропозиція» з новою, зниженою в результаті аукціону ціною.
У разі відхилення пропозиції учасника, який запропонував найнижчу ціну, Замовник розглядає наступну пропозицію з найнижчою ціною, визначеною електронною системою.
Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника. Учасник обов'язково має вказати точну марку і виробника товару.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій