Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги, код 50220000-3 за ДК 021:2015 (середній ремонт виправочно-підбивочної рихтувальної машини ВПРС-500)
Maintenance, repair, accompanying services for rail transport and related equipment under the Code 50220000-3 according to the State Classifier of Production and Services (ДК 021:2015) (medium volume repair for rail straightening ВПРС-500 type machine)
Очікувана вартість
6 929 000,00 UAH
UA-2019-10-09-000994-a 3dec9e6fb7544b7a9f1c5ac9c822bfce
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Висоцька Ольга Василівна

044 238-58-09 O.Vysotska@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Висоцька Ольга Василівна
044 238-58-09
O.Vysotska@metro.kiev.ua
Додаткові контактні особи: Даценко Олександр Володимирович
(044)238-49-00
O.Radchenko@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Municipal Enterprise "Kyiv Metro"
National ID: 03328913
Contact point: Vysotska Olga
044 238-58-09
O.Vysotska@metro.kiev.ua
Additional contacts: Даценко Олександр Володимирович
(044)238-49-00
O.Radchenko@metro.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 14:01
Очікувана вартість: 6 929 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 645,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 09 жовтня 2019 15:10
Enquiries until: 01 листопада 2019 17:00
Complaints submission until: до 07 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 листопада 2019 17:00

Information

Estimated total value: 6 929 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 34 645 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Detailed description in accordance with procurement tender documents.
Source of purchase financing: financial recourses of the Enterprise.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Середній ремонт виправочно-підбивочної рихтувальної машини ВПРС-500 (Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

medium volume repair for rail straightening ВПРС-500 type machine (Source of purchase financing: financial recourses of the Enterprise)
CPV: 50220000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Порядок здійснення розрахунків (визначається відповідно до пропозиції переможця процедури закупівлі): «Розрахунок за фактично надані послуги здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг (видачі з середнього ремонту) та Акта приймання-здачі відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів (форма ОЗ-2)». В разі визначення порядку оплати шляхом здійснення попередньої оплати її розмір не повинен перевищувати 50 % суми Договору: «Розрахунок за послуги здійснюється Замовником після направлення письмового замовлення шляхом перерахування Виконавцю попередньої оплати в розмірі ___% суми Договору. Остаточний розрахунок здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акта наданих послуг (видачі з середнього ремонту) та Акта приймання-здачі відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів (форма ОЗ-2)». Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 15:07
Додаток 1.docx
09 жовтня 2019 15:07
Додаток 2.docx
09 жовтня 2019 15:07
Додаток 3.docx
09 жовтня 2019 15:07
Додаток 4.docx
09 жовтня 2019 15:07
Додаток 5.docx
09 жовтня 2019 15:07
Додаток 6.docx
09 жовтня 2019 15:07
ТД.docx
09 жовтня 2019 15:07
Додаток 7.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 листопада 2019
UA-2019-10-09-000994-a3dec9e6fb7544b7a9f1c5ac9c822bfce
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Місцезнаходження: 03056, Україна, Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Учасник Документи Рішення
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

11 листопада 2019 17:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 листопада 2019 16:29
цінова тендерна пропозиція.pdf
07 листопада 2019 16:29
проект договору.pdf
07 листопада 2019 16:29
гарантійний лист.pdf
07 листопада 2019 16:29
умови пропозиції.pdf

Документи

11 листопада 2019 17:02
Звіт з ЄДР (припинено)
11 листопада 2019 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 грудня 2019 15:51
довідка податкова.pdf
05 грудня 2019 08:00
довідка мвд.pdf
11 листопада 2019 12:08
Електронний підпис
11 листопада 2019 12:08
Електронний підпис
11 листопада 2019 12:07
Витяг ПДВ.pdf
11 листопада 2019 12:07
устав 2019.pdf
11 листопада 2019 12:07
проект договору.pdf
11 листопада 2019 12:07
лист про калькуляцію.pdf
11 листопада 2019 12:07
технічна спеціфікація.pdf
11 листопада 2019 12:07
умови пропозиції.pdf
11 листопада 2019 12:07
довідка про працівників.pdf
11 листопада 2019 12:07
довідка про обладнання.pdf
11 листопада 2019 12:07
цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2019 12:07
Лiцензiя.zip
11 листопада 2019 12:07
Гарантия_7026.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод"

ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ" 6 927 000,00
UAH з ПДВ
6 927 000,00
UAH з ПДВ
Документи
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" 6 929 000,00
UAH з ПДВ
6 929 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 15:51
довідка податкова.pdf
05 грудня 2019 08:00
довідка мвд.pdf
11 листопада 2019 12:08
Електронний підпис
11 листопада 2019 12:08
Електронний підпис
11 листопада 2019 12:07
Витяг ПДВ.pdf
11 листопада 2019 12:07
устав 2019.pdf
11 листопада 2019 12:07
проект договору.pdf
11 листопада 2019 12:07
лист про калькуляцію.pdf
11 листопада 2019 12:07
технічна спеціфікація.pdf
11 листопада 2019 12:07
умови пропозиції.pdf
11 листопада 2019 12:07
довідка про працівників.pdf
11 листопада 2019 12:07
довідка про обладнання.pdf
11 листопада 2019 12:07
цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2019 12:07
Лiцензiя.zip
11 листопада 2019 12:07
Гарантия_7026.zip

Публічні документи

07 листопада 2019 16:29
цінова тендерна пропозиція.pdf
07 листопада 2019 16:29
проект договору.pdf
07 листопада 2019 16:29
гарантійний лист.pdf
07 листопада 2019 16:29
умови пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ"

АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ"
#04832737
Переможець 6 927 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 12:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 12:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ"
#04832737
6 927 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 14:39
891-П-19 від 21.12.2019 — ТОВ ЗАВОД ТРАНСМАШ — звіт про виконання від 31.05.2021.pdf укладений
31 травня 2021 14:38
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 09:40
891-П-19 від 21.12.2019 — ТОВ ЗАВОД ТРАНСМАШ — ДУ2 від 23.03.2021 (1).pdf зміни до договору
24 березня 2021 09:40
891-П-19 від 21.12.2019 — ТОВ ЗАВОД ТРАНСМАШ — ДУ2 від 23.03.2021 — обґрунтуванн (1).pdf зміни до договору
24 березня 2021 09:40
1_891-П-19 від 21.12.2019 — ТОВ ЗАВОД ТРАНСМАШ — ДУ2 від 23.03.2021.pdf укладений
24 березня 2021 09:39
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:18
891-П-19 від 21.12.2019 — ТОВ ЗАВОД ТРАНСМАШ — ДУ1 від 28.12.2020 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:18
891-П-19 від 21.12.2019 — ТОВ ЗАВОД ТРАНСМАШ — ДУ1 від 28.12.2020 — обґрунтуванн (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:18
1_891-П-19 від 21.12.2019 — ТОВ ЗАВОД ТРАНСМАШ — ДУ1 від 28.12.2020.pdf укладений
28 грудня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 09:59
891-П-19 від 21.12.2019 — ТОВ ЗАВОД ТРАНСМАШ.pdf укладений
23 грудня 2019 09:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла до 19.04.2020, виробнича необхідність
Номер договору про закупівлю: 891-П-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): підставою продовження терміну дії договору є пункт 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла до 19.04.2020, а саме: можливість продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставини непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; обставини (причини), що спричинили необхідність продовження терміну дії договору до повного його виконання, обумовлені таким: — несприятливими погодними умовами для виконання приймально-здавальних випробувань та введення в експлуатацію машини ВПРС-500, — затримка фінансування витрат замовника. Сума договору після внесення змін — 6927000,00 грн, в тому числі ПДВ 20% — 1154500,00 грн. Кількість послуг після внесення змін — 1.
Номер договору про закупівлю: 891-П-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 6 927 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 154 500,00 UAH)