Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги технічної підтримки програмної продукції VMware та ії оновлення.
Очікувана вартість
5 912 666,00 UAH
UA-2019-10-09-000919-b e4a4c6d6e5ac45e8a5192d6ef2671f7e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Роман

+380445941170 nroman@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Наталія Роман
+380445941170
nroman@ukrgasbank.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


згідно Додатку №1 до Договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Послуги технічної підтримки програмної продукції VMware та ії оновлення.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 листопада 2019  —  13 листопада 2020
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Авансовий платіж у розмірі 50% (п’ятдесяти відсотків) від Загальної вартості Послуг, що складає без ПДВ 2 956 333,00 грн. (два мільйони дев’ятсот п’ятдесят шість тисяч триста тридцять три гривні 00 копійок), здійснюється Замовником на підставі цього Договору шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами цього Договору. Аванс 10 Банківські 50
Надання послуг Решта суми 50% (п’ятдесят відсотків) від Загальної вартості Послуг, яка визначається з урахуванням раніше сплаченої передоплати (авансового платежу), підлягає оплаті Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін Акта та на його підставі. Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

09 жовтня 2019 11:57
Звіт 415 09.10.2019.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"
#31091208
Переможець 5 912 666,00
UAH
09 жовтня 2019 11:58

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 415 09.10.2019.pdf укладений
09 жовтня 2019 12:02