Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне"
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-10-09-000779-b ● 87e515f7f611467faa04fac1b1ef1023
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Новомосковської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04052206 |
Місцезнаходження: | 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Гетьманська (Радянська), 14 |
Контактна особа: |
Наталья Лещенко +380671961467 nvkbuh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2019 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2019 12:05 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2019 12:25 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2019 15:54 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
КПК 0210150
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 пачка
папір для друку офісний ( кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51200, Україна, Дніпропетровська область, місто Новомосковськ, вул. Гетьманська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 жовтня 2019
—
30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Папір для друку (офісний) формат А-4, щільність- 80 г/м2, кількість аркушів в пачці -500 аркушів, клас аркушів -В | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2019 11:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2019 11:34 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ бумага.rtf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-09-000779-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 17 жовтня 2019 15:23
оскарження рішення про визнання учасника переможцем
Шановний Замовнику, 17.10.2019р. вами було опубліковане Рішення №155 про визначення переможцем закупівлі (UA-2019-10-09-000779-b) учасника - ТОВ "Український Папір", але пропозиція даного учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям встановлених Вами, з наступних підстав.
Відповідно до кваліфікаційних вимог Замовника, «Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- усі передбачені чинним законодавством супровідні документи на товар (свідоцтво про державну реєстрацію або технічні регламенти, сертифікати відповідності, сертифікати якості, санітарно-гігієнічні висновки тощо);
- документи щодо відповідності Учасника технічним вимогам Замовника, відповідно до Додатка.»
В порушення вимог Замовника, учасник, якого наразі визнано переможцем – не надав в складі своєї пропозиції жодного документу, який би підтверджував відповідність запропонованого Учасником ТОВ «Український Папір» товару технічним та якісним вимогам, визначеним Замовником в Додатку 2 до Документації для проведення закупівлі. Учасником надано довідку про не сертифікацію товару, але даний документ підтверджує виключно той факт, що такий товар як Папір офісний формату А4 не підлягає обов’язковій сертифікації на території України, але цей документ не виключає необхідність надання сертифікату якості виробника або паспорту на товар, який би як раз містив би відомості про відповідність технічних характеристик заявленим замовником вимогам. Наразі, враховуючи всі документи, що надані учасником ТОВ «Український Папір» не існує жодного документу, який би підтвердив, що запропонований цим учасником товар відповідає наступним технічним параметрам:
Папір для друку (офісний) формату А4 (210мм х 297мм).
Кількість аркушів в пачці: 500 аркушів;
Колір: білий
За типом друку: друк на лазерному принтері
Клас аркушів: клас В;
Щільність, 80 г/м2;
Білизна, від 161% за СІЕ ;
Товщина, ≥ 103 мм/1000 аркушів;
Враховуючи вище викладене, керуючись п.12 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання ЕСЗ у разі здійснення допорогових закупівель, затвердженої Наказами ДП «Прозорро» №№ 10 від 19.03.2019р. та №11 від 20.03.2019р., вимагаємо скасувати Рішення №155 від 17.10.2019р. про визнання переможця та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника закупівлі.
Директор ТОВ «Аверс Канцелярія» Ягунова В.І.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до кваліфікаційних вимог Замовника, «Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- усі передбачені чинним законодавством супровідні документи на товар (свідоцтво про державну реєстрацію або технічні регламенти, сертифікати відповідності, сертифікати якості, санітарно-гігієнічні висновки тощо);
- документи щодо відповідності Учасника технічним вимогам Замовника, відповідно до Додатка.»
В порушення вимог Замовника, учасник, якого наразі визнано переможцем – не надав в складі своєї пропозиції жодного документу, який би підтверджував відповідність запропонованого Учасником ТОВ «Український Папір» товару технічним та якісним вимогам, визначеним Замовником в Додатку 2 до Документації для проведення закупівлі. Учасником надано довідку про не сертифікацію товару, але даний документ підтверджує виключно той факт, що такий товар як Папір офісний формату А4 не підлягає обов’язковій сертифікації на території України, але цей документ не виключає необхідність надання сертифікату якості виробника або паспорту на товар, який би як раз містив би відомості про відповідність технічних характеристик заявленим замовником вимогам. Наразі, враховуючи всі документи, що надані учасником ТОВ «Український Папір» не існує жодного документу, який би підтвердив, що запропонований цим учасником товар відповідає наступним технічним параметрам:
Папір для друку (офісний) формату А4 (210мм х 297мм).
Кількість аркушів в пачці: 500 аркушів;
Колір: білий
За типом друку: друк на лазерному принтері
Клас аркушів: клас В;
Щільність, 80 г/м2;
Білизна, від 161% за СІЕ ;
Товщина, ≥ 103 мм/1000 аркушів;
Враховуючи вище викладене, керуючись п.12 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання ЕСЗ у разі здійснення допорогових закупівель, затвердженої Наказами ДП «Прозорро» №№ 10 від 19.03.2019р. та №11 від 20.03.2019р., вимагаємо скасувати Рішення №155 від 17.10.2019р. про визнання переможця та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника закупівлі.
Директор ТОВ «Аверс Канцелярія» Ягунова В.І.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2019 09:19
Відповідь на вимогу вих. № 1710/2019 від 17.10.2019.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 16:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
21 600,00
UAH з ПДВ
|
20 682,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
25 800,00
UAH з ПДВ
|
20 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
29 988,00
UAH з ПДВ
|
21 258,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВІКОМ" |
22 716,00
UAH з ПДВ
|
22 410,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
20 682,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2019 09:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 11:54
|
File.PDF | укладений |
25 жовтня 2019 11:51
|