Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція пристроїв зовнішнього електропостачання цеху по пошиттю шкіряних авто чохлів ТзОВ «Бадер Україна» с. Кожичі, Яворівський район
Очікувана вартість
446 966,00 UAH
UA-2019-10-09-000730-a cd9c667543174e338cf5a977c4e68650
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шпіцер Петро Ярославівна

(032)226-31-79 ee@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Шпіцер Петро Ярославівна
(032)226-31-79
ee@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 00:00
Очікувана вартість: 446 966,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція пристроїв зовнішнього електропостачання цеху по пошиттю шкіряних авто чохлів ТзОВ «Бадер Україна» с. Кожичі, Яворівський район
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Для платників ПДВ: Замовник здійснює оплату протягом 30 банківських днів від дати підписаного Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), при умові реєстрації Підрядником податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної Підрядника оплата здійснюється протягом 30 банківських днів з дня отримання Замовником від Підрядника копії рішення комісії органу Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної. Для неплатників ПДВ: Розрахунки за виконані роботи здійснюється протягом 30 банківських днів від дати підписаного Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій