Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поліетиленові мішки та плівка
Очікувана вартість
55 046,00 UAH
UA-2019-10-09-000714-a 9acfada176ee42f182115b024e8b6ca3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чайка Михайло Вікторович

+380445948200 dniprouzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 03359813
Вебсайт: http://www.kpuzn-dnipro.com/
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, проспект Визволителів, 6
Контактна особа: Чайка Михайло Вікторович
+380445948200
dniprouzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 14:10
Очікувана вартість: 55 046,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 276,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Детальний опис закупівлі наведено у додатку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 пункт
Поліетиленові мішки та плівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська обл., Київ, проспект Визволителів, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар буде здійснюватися на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Товару шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. А у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:42
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 09:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідь на Ваше запитання міститься в додатку закупівлі.
2) В документації є вимога з обов'язком учасника вказати в ціновій пропозиції якісні та/або кількісні характеристики товару, запропонованого для закупівлі Замовнику, в т.ч. назва торгової марки та/або модель.
3) Критерієм вибору переможця є ЦІНА за результатами аукціону. Замовник не обмежує участь у закупівлі ФОП, які не є платниками ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПЛАСТ-ЕНЕРГО" 48 628,80
UAH з ПДВ
48 628,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕТИЛЕНСЕРВІС" 55 000,00
UAH з ПДВ
55 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2019 15:54
Сертификат 1500х0,12.pdf
16 жовтня 2019 15:54
Сертификат 700х1000.pdf
16 жовтня 2019 15:54
Цінова пропозиція.pdf
16 жовтня 2019 15:54
Проект Договора.pdf
16 жовтня 2019 15:54
Лист-згода.pdf
16 жовтня 2019 15:54
довідка.pdf
16 жовтня 2019 15:54
Витяг пласт энергоПДВ.pdf
16 жовтня 2019 15:54
Держ. реєстрац..pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 12:47
8 Довідка.pdf
16 жовтня 2019 12:47
7 Лист-згода.pdf
16 жовтня 2019 12:47
6 Договір.pdf
16 жовтня 2019 12:47
5.2 Сертифікат(пакети).pdf
16 жовтня 2019 12:47
5.1 Сертифікат(Плівка).pdf
16 жовтня 2019 12:47
3 Цінова пропозиція.pdf
16 жовтня 2019 12:47
1 Витяг 25062018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЛАСТ-ЕНЕРГО"

ТОВ "ЕТИЛЕНСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПЛАСТ-ЕНЕРГО"
#39192881
Переможець 48 628,80
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 11:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЛАСТ-ЕНЕРГО"
#39192881
48 628,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Пласт Енерго - поліетиленові мішки та плівка.pdf укладений
25 жовтня 2019 08:53