Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система відеоконференцзв’язку
Очікувана вартість
7 200 000,00 UAH
UA-2019-10-09-000692-b 1d1ae8018c544308a7f4b4ebaad5187f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Кравченко

+380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк"
Код ЄДРПОУ: 00032129
Вебсайт: http://www.oschadbank.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
Контактна особа: Андрій Кравченко
+380442473729
kravchenkoaw@oschadbank.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 11:27
Очікувана вартість: 7 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


обсяг закупівлі (лот 1) - Відповідно до Додатку №2 до документації (технічне завдання).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Система відеоконференцзв’язку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, м. Київ, вул. Госпітальна, 12г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 32427000-2 — Мережеві системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку - Постачальник надсилає оригінал рахунку-фактури на оплату 100% вартості Примірників ЛПЗ на адресу Покупця засобами поштового або кур’єрського зв’язку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання цього Договору. - Покупець здійснює авансовий платіж у розмірі 100% вартості Примірників ЛПЗ протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання рахунку-фактури, отриманого від Постачальника. - Покупець здійснює авансовий платіж у розмірі 50% (п’ятдесят відсотків) від вартості Послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати передання Примірників ЛПЗ та поставки Обладнання Покупцю, на підставі отриманого від Постачальника оригіналу рахунку-фактури. - Покупець здійснює оплату решти суми у розмірі 50% (п’ятдесят відсотків) від вартості Послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг на підставі отриманого від Постачальника рахунку-фактури. - Постачальник протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Сторонами цього Договору зобов’язаний надіслати на адресу Покупця оригінал рахунку-фактури на оплату вартості Обладнання засобами поштового або кур’єрського зв’язку. - Покупець здійснює авансовий платіж у розмірі 80% (вісімдесят відсотків) від вартості Обладнання протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання відповідного оригіналу рахунку-фактури Постачальника. - Покупець здійснює оплату решти 20% (двадцяти відсотків) від вартості Обладнання протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання - передачі Обладнання у власність на підставі отриманого від Постачальника оригіналу рахунку-фактури. Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 11:16
ДКТ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" 6 467 000,00
UAH з ПДВ
5 984 720,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТ ПЛАТФОРМА" 6 743 000,00
UAH з ПДВ
6 094 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВАЛІС" 6 600 000,00
UAH з ПДВ
6 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 14:13
3. Технічна частина.zip
24 жовтня 2019 14:13
2. Кваліфікація.pdf
24 жовтня 2019 14:13
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 17:34
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА"

ТОВ "ІТ ПЛАТФОРМА"

ТОВ "АВАЛІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА"
#20032321
Переможець 5 984 720,46
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 17:49

Документи

29 жовтня 2019 17:48
1798.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА"
#20032321
5 984 720,46
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2019 17:48
1798.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог.ES.VM.09.19_19.11.2019.pdf укладений
20 листопада 2019 12:05