Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
25 400,00 UAH
UA-2019-10-09-000642-c ● 1bb7d224b4d844e2bdddf82ca4b78726
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр громадського здоров'я" |
Код ЄДРПОУ: | 41785277 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , місто Київ обл., м. Київ, пров. Георгіївський, 9 |
Контактна особа: |
Лазоренко Людмила Василівна Ludo4kaL77@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2019 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2019 11:06 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2019 11:06 |
Очікувана вартість: | 25 400,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 127,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Оплата проводиться за кошти субгранту Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією та потребує відповідний пакет документів для реєстрації фінансових зобов’язань (договору) з переможцем-постачальником (виконавцем), а саме: видаткові накладні, акт виконаних робіт тощо. Без ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
739 одиниця
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, м. Київ, пров. Георгіївський, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 жовтня 2019
—
30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться за кошти субгранту Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією та потребує відповідний пакет документів для реєстрації фінансових зобов’язань (договору) з переможцем-постачальником (виконавцем), а саме: видаткові накладні, акт виконаних робіт тощо. Без ПДВ. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2019 09:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2019 16:06 |
ІНФОРМАЦІЯ по закопці.__канц.товари_.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:32
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 11:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Закупівля не багато лотова, а таке формолювання система визначає автоматично.
2. До участі в торгах товари інших торгових марок ми допускаємо але щоб іхні технічні характеристики не були гірші чим заявлені в технічних вимогах в інформації до закупівлі.
3. Всі учасники будуть подавати цінову пропозицію згідно додатку 1 до ІНФОРМАЦІЇ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, в якій будуть вказувати найменування товару.
4. ФО-П ми допускаємо до закупівлі. Стосовно, цінова пропозиція з ПДВ чи без ПДВ учасник визначає сам. Пропозицію учасник може виставити без ПДВ і на таку суму буде підписаний договір.
2. До участі в торгах товари інших торгових марок ми допускаємо але щоб іхні технічні характеристики не були гірші чим заявлені в технічних вимогах в інформації до закупівлі.
3. Всі учасники будуть подавати цінову пропозицію згідно додатку 1 до ІНФОРМАЦІЇ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, в якій будуть вказувати найменування товару.
4. ФО-П ми допускаємо до закупівлі. Стосовно, цінова пропозиція з ПДВ чи без ПДВ учасник визначає сам. Пропозицію учасник може виставити без ПДВ і на таку суму буде підписаний договір.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
23 514,73
UAH
|
17 жовтня 2019 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 15:43
|
договір 21Т.pdf | укладений |
28 жовтня 2019 15:42
|