Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
25 400,00 UAH
UA-2019-10-09-000642-c 1bb7d224b4d844e2bdddf82ca4b78726
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазоренко Людмила Василівна

Ludo4kaL77@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр громадського здоров'я"
Код ЄДРПОУ: 41785277
Місцезнаходження: 01001, Україна , місто Київ обл., м. Київ, пров. Георгіївський, 9
Контактна особа: Лазоренко Людмила Василівна
Ludo4kaL77@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 11:06
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 11:06
Очікувана вартість: 25 400,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 127,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Оплата проводиться за кошти субгранту Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією та потребує відповідний пакет документів для реєстрації фінансових зобов’язань (договору) з переможцем-постачальником (виконавцем), а саме: видаткові накладні, акт виконаних робіт тощо. Без ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
739 одиниця
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, м. Київ, пров. Георгіївський, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться за кошти субгранту Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією та потребує відповідний пакет документів для реєстрації фінансових зобов’язань (договору) з переможцем-постачальником (виконавцем), а саме: видаткові накладні, акт виконаних робіт тощо. Без ПДВ. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2019 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 16:06
ІНФОРМАЦІЯ по закопці.__канц.товари_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:32
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 11:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Закупівля не багато лотова, а таке формолювання система визначає автоматично.
2. До участі в торгах товари інших торгових марок ми допускаємо але щоб іхні технічні характеристики не були гірші чим заявлені в технічних вимогах в інформації до закупівлі.
3. Всі учасники будуть подавати цінову пропозицію згідно додатку 1 до ІНФОРМАЦІЇ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, в якій будуть вказувати найменування товару.
4. ФО-П ми допускаємо до закупівлі. Стосовно, цінова пропозиція з ПДВ чи без ПДВ учасник визначає сам. Пропозицію учасник може виставити без ПДВ і на таку суму буде підписаний договір.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 25 259,00
UAH
23 514,73
UAH
Документи
БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 25 371,00
UAH
23 519,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 14:09
Згода з договором.pdf
15 жовтня 2019 14:09
ЕКО4546_Договір.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 16:28
ЦП.PDF
15 жовтня 2019 16:28
ДОГВОР.PDF
15 жовтня 2019 16:28
Скоби до зшивачів.pdf
15 жовтня 2019 16:28
Лист1.pdf
15 жовтня 2019 16:28
Ластик.pdf
15 жовтня 2019 16:28
Dovidka_18061143.pdf
15 жовтня 2019 16:28
2703 скотч_ИОУ.pdf
15 жовтня 2019 16:28
Вироби з пластику.pdf
15 жовтня 2019 16:28
Чинки(CFS,Е,F,О).pdf
15 жовтня 2019 16:28
Антистеплер, зшивач.pdf
15 жовтня 2019 16:28
Довідка щодо підпису.pdf
15 жовтня 2019 16:28
Compass economy.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 23 514,73
UAH
17 жовтня 2019 15:50

Документи

17 жовтня 2019 15:50
Електронний підпис
17 жовтня 2019 15:49
протокол 35-тк.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
23 514,73
UAH
Документи

Документи

17 жовтня 2019 15:50
Електронний підпис
17 жовтня 2019 15:49
протокол 35-тк.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 15:43
договір 21Т.pdf укладений
28 жовтня 2019 15:42