Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крісла офісні
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-10-09-000596-b ● 33718b1c48be4ace84952be854088846
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 33847265 |
Місцезнаходження: | 07403, Україна , Київська обл., м. Бровари, вул. Олімпійська, буд. 1А |
Контактна особа: |
Наталія Гнатюк +380443790153 nmc.kyivobl@dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2019 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2019 10:37 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2019 10:37 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2019 13:07 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Офісні крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08162, Україна, Київська область, смт. Чабани, Машинобудівників 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 жовтня 2019
—
15 листопада 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2019 11:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2019 10:52 |
оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:53
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 12:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до технічної специфікації предмету закупівлі (Додаток №1 до оголошення про проведення закупівлі) учасник самостійно вказує торгову марку чи модель запропонованого товару в своїй ціновій пропозиції. Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" |
9 699,60
UAH з ПДВ
|
9 699,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" |
10 449,60
UAH з ПДВ
|
10 449,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
10 643,70
UAH з ПДВ
|
10 463,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" #42999483 |
Переможець |
9 699,60
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2019 13:29
|
договір.pdf | укладений |
31 жовтня 2019 12:34
|