Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісла офісні
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-10-09-000596-b 33718b1c48be4ace84952be854088846
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Гнатюк

+380443790153 nmc.kyivobl@dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Київської області
Код ЄДРПОУ: 33847265
Місцезнаходження: 07403, Україна , Київська обл., м. Бровари, вул. Олімпійська, буд. 1А
Контактна особа: Наталія Гнатюк
+380443790153
nmc.kyivobl@dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 10:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 10:37
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 13:07
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Офісні крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08162, Україна, Київська область, смт. Чабани, Машинобудівників 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019  —  15 листопада 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 10:52
оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:53
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 12:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до технічної специфікації предмету закупівлі (Додаток №1 до оголошення про проведення закупівлі) учасник самостійно вказує торгову марку чи модель запропонованого товару в своїй ціновій пропозиції. Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" 9 699,60
UAH з ПДВ
9 699,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 10 449,60
UAH з ПДВ
10 449,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 10 643,70
UAH з ПДВ
10 463,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 09:29
Електронний підпис
18 жовтня 2019 09:28
Статут.pdf
18 жовтня 2019 09:28
Протокол №2.pdf
18 жовтня 2019 09:28
Протокол №1.pdf
18 жовтня 2019 09:28
Паспорт Кухар.pdf
18 жовтня 2019 09:28
Наказ Директор.PDF
18 жовтня 2019 09:28
ІПН Кухар.pdf
18 жовтня 2019 09:28
Договір оренди.pdf
18 жовтня 2019 09:28
Довідка щодо ст. 17.pdf
18 жовтня 2019 09:28
Довідка про МТБ.pdf
18 жовтня 2019 09:28
Довідка НАЗК 08.10.19.pdf
18 жовтня 2019 09:28
Довідка МВС Кухар 01.10.19.pdf
18 жовтня 2019 09:28
Гарантійний лист 12 міс.pdf
18 жовтня 2019 09:28
Витяг ПДВ.pdf
18 жовтня 2019 09:28
Витяг з ЄДР 15.10.19.pdf
18 жовтня 2019 09:28
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
Переможець 9 699,60
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 10:23

Документи

23 жовтня 2019 10:23
Електронний підпис
23 жовтня 2019 10:02
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
9 699,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2019 10:23
Електронний підпис
23 жовтня 2019 10:02
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 13:29
договір.pdf укладений
31 жовтня 2019 12:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 699,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 616,60 UAH)