Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України |
Код ЄДРПОУ: | 39117736 |
Місцезнаходження: | 18034, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Онопрієнка, 8 |
Контактна особа: |
Шара Ірина Вікторівна 380472550959 ira06011979@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2019 12:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2019 14:33 |
Очікувана вартість: | 440 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться після надання Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання -передачі товару, але не пізніше ніж через 30 днів з дня отримання товару Замовником. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2019 12:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2019 12:45 |
Додаток 6 - Проект договору.docx | |
09 жовтня 2019 12:45 |
Додаток 4 - Технічні та якісні вимоги.docx | |
09 жовтня 2019 12:45 |
Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії ст.16.docx | |
09 жовтня 2019 12:44 |
Додаток 5 - Лист-згода.docx | |
09 жовтня 2019 12:44 |
Додаток 1 -тендерна пропозиція.docx | |
09 жовтня 2019 12:44 |
Додаток 3 - ст.17 Для учасників.docx | |
09 жовтня 2019 12:44 |
Тендерна документація картопля.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-11-000003 ● 699b17438e04497281ff393cde606cec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 жовтня 2019 10:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.10.2019 №92
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 11.10.2019 №92
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3
3 UA-2019-10-09-000588-а, 09.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Леся ТКАЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-11 11:49:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля», картопля сортова столова (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-09-000588-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснення з наступних питань:
- з яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про джерело фінансування закупівлі, чим порушено вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579, зі змінами, зокрема, внесеними наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 р. № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 квітня 2019 р. за № 386/33357?
- чому в Додатку 4 до тендерної документації зазначено: «Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі огірки свіжі, помідори свіжі, редиска, капуста білокачанна рання (код ДК 021:2015 код 03220000-9 овочі, фрукти та горіхи)»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-16 16:27:36
Інформація на запит
Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля НУЦЗ України надає пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі згідно з предметом закупівлі «ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля», картопля сортова столова (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-09-000588-а) 1. Щодо відсутності в оголошенні про проведення закупівлі п.10-2 «Джерело фінансування закупівлі» - було зроблено технічну помилку, так як технічний функціонал для заповнення даного пункту відсутній на автоматизованому електронному майданчику. 2. Щодо зазначеної інформації, що не відповідає зазначеному в оголошенні про проведення відкритих торгів предмету закупівлі, а саме в Додатку 4 до тендерної документації «Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі огірки свіжі, помідори свіжі, редиска, капуста білокачанна рання (код ДК 021:2015 код 03220000-9 овочі, фрукти та горіхи)»,. Встановлене Державною аудиторською службою України за результатом моніторингу порушення є наслідком технічної помилки замовника. Згідно частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. На виконання зобов’язань Державної аудиторської служби України, для усунення виявлених порушень законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель тендерним комітетом інституту прийнято рішення про скасування закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Протоколом засідання тендерного комітету №218 від 18.10.2019 процедуру закупівлі відмінено, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2019-10-18 15:49:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Протоколом засідання тендерного комітету від 18.10.2019 №218 Замовником відмінено процедуру закупівлі, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (частина перша стаття 31 Закону України "Про публічні закупівлі").
2019-10-21 12:19:48
Інформація про відміну
Дата відміни: | 18 жовтня 2019 15:54 |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
18 жовтня 2019 15:53
|
Інформація про відміну.jpg |