Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електронне обладнання
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2019-10-09-000542-b 0459e8e635c24ee8a6c3acb63593ea44
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татієнко Петро Ігорович

+380509285732 kpvp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський пансіонат ветеранів праці
Код ЄДРПОУ: 03188783
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Жукова 2
Контактна особа: Татієнко Петро Ігорович
+380509285732
kpvp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 11:19
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання


Опромінювачі-рециркулятори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 шт
Опромінювачі-рециркулятори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, Київська обл., Київ, Жукова, б.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 09 жовтня 2019 10:51
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 09:33
Шановний Замовнику, дуже дивні у вас торги, в попередніх торгах ви за цю сумму планували закупити 69 одиниць продукції високої якості, а набагато кращими параметрами , а саме 4 одиниці рециркуляторів 3*30 , та 65 одиниць рециркуляторів 1*30 з індикаторами працездатності, 2 пиловими фільтрами, таймерами, та шнурами , а наразі вже хочете закупити лише 37 одиниць, значно гіршої комплектації, а саме 33 одиниці 2*30 та 4 одиниці 2*15, і лише з таймерами. Виникає цікаве питання, щось не так з тими рециркуляторами, чи можливо закупівля набагат о більшої кількості якісної продукції за нижчими цінами не цікава зовсім ? Чи можливо той на кого покладається надія не може виконати зобовязання поставити продукцію високої якості за низькими цінами ??? Чи може ви все таки зацікавлені купити майже вдвічі більшу кількість якісної продукції за таку ж саму сумму , та надасте відповідне технічне завдання ? Для тих відповідальних осіб , яким буде дуже цікаво порівняти дану закупівлю, з попередньою обявою Замовника, та вирішити стосовно доцільності розтрати бюджетних та державних коштів , та можливо буде цікаво керівництву самого Замовника - закупівля № у ЦБД: UA-2019-10-04-000304-а
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, закупівля № у ЦБД: UA-2019-10-04-000304-а не містить жодних дискримінаційних умов та відповідає принципам здійснення закупівель, встановленим ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а ваші зухвалі і цинічні звинувачення щодо закупівлі меншої кількості бактерицидних опромінювачів, як ви зазначаєте «гіршої комплектації», не витримують жодної критики, з огляду на наступне.
Замовник, як установа системи соціального захисту населення, що надає медичну допомогу громадянам похилого віку або особам з інвалідністю, та згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 933 від 16.05.2018 віднесена до закладів охорони здоров’я, зацікавлений в придбанні високоякісного медичного обладнання, яке відповідало б міжнародним стандартам.
На сьогоднішній день Пансіонатом сформовано всі необхідні документи для впровадження медичної практики, також ми прагнемо отримати вищу акредитаційну категорію, яка відповідатиме стандарту ДСТУ ISO 9001.
Наявність системи управління якістю згідно з стандартом ДСТУ ISO 9001 означає відповідність закладу охорони здоров’я стандартам у сфері охорони здоров’я, протоколам медичної допомоги різних рівнів, ліцензійним та акредитаційним вимогам.
Впровадження системи менеджменту якості вимагає детального документування та регламентації всіх процесів, процедур та послуг. Водночас вимоги стандартів акредитації закладів охорони здоров’я, що містяться в наказі МОЗ України № 142 вимагають детального та документального відображення майже всіх сфер діяльності закладу охорони здоров’я.
З урахуванням вищевикладеного, члени тендерного комітету прийшли до одностайної думки змінити предмет закупівлі, обравши меншу кількість бактерицидних опропомінювачів, але тих, які відповідають міжнародній сертифікації на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO 13485:2016.
Відміна попередніх торгів із закупівлі бактерицидних опромінювачів зумовлена зокрема принципом максимальної ефективності, визначеної ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки при обранні іншої продукції, а ніж тої, яка вами методично і безпринципно нав’язується Замовнику, зовсім не є гіршої комплектації, а навпаки має значні переваги, а саме:
- обладнання має сертифікат на систему управління якістю ISO-13485:2016 «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування опромінювачів бактерицидних, код ДКПП 26.60.13-00.00»;
- обладнання має сертифікат на систему управління якістю ISO-9001:2009 «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування опромінювачів бактерицидних, код ДКПП 26.60.13-00.00»;
- універсальність дизайну обраного обладнання (вертикальне розміщення, зручні габаритні розмірі та алюмінієвий корпус, вага виробу і т.п. є більш ефективним у порівнянні із пропонованим вами обладнанням), що узгоджується з програмами доступності та безбар’єрності, які враховано тендерним комітетом при використанні бактерацидних опромінювачів для підопічних Пансіонату.
Отже, враховуючи вищевикладене, Замовником обрано саме такий вид медичного обладнання, який відповідає міжнародній сертифікації на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO 13485:2016 та є більш зручним і ефективним.
Додатково звертаємо вашу увагу на те, що перед тим, як упереджено та безпідставно звинувачувати Замовника у дискримінаційних вимогах стосовно Учасників закупівлі, просимо вас особисто, а також довести до відома, як ви зазначаєте «тих відповідальних осіб, яким буде дуже цікаво порівняти дану закупівлю з попередньою об’явою Замовника…», уважно ознайомитись з положеннями Кримінального кодексу України та Кодексу адміністративного судочинства України стосовно введення в оману судових та правоохоронних органів.
Окрім того, залишаємо за собою право, у разі продовження вами безпідставного звинувачення нас у порушенні ЗУ «Про публічні закупівлі», звернутись до судових та правоохоронних органів за захистом честі, гідності та ділової репутації Замовника.
Підкріпляєте впевненість у перемозі певного учасника ?
Дата подання: 10 жовтня 2019 08:56
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 10:29
Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка, лист гарантію від виробника або його представника добавили, щоб бути впевненим, що лише той хто повинен виграти виграє ? Навіщо такі дискримінаційні вимоги добавляти, забули відразу їх прописати ? Так ви ще добавте "Аналоги не пропонувати" , тоді напевне виграє саме учасник в якому ви особисто зацікавлені, оскільки виробник не надає як правило 2 листів від виробника на одні й ті ж самі торги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, уточнюємо, що встановлення вимоги щодо надання листа-гарантії не суперечить порядку проведення допорогових закупівель, з оглядку на наступне
По-перше, без гарантійних листів від виробників чи офіційних дистриб’юторів ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими для Замовника.
По-друге, ваш висновок про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, оскільки вказані виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів потенційним Учасникам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
По-третє, така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції.
Також, шановний Учаснику, тендерний комітет не залишає без уваги ваше цинічне та зухвале застереження щодо «Аналогів не пропонувати».
ЗУ «Про публічні закупівлі» застосовується до Замовників за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої ст. 2 Закону.
Вимога пункту третього частини другої ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачених ст. 12 Закону.
Згідно з пунктом 5 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі Замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі.
У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймитимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
З огляду на зазначене, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
У разі продовження вами безпідставного звинувачення нас у порушенні ЗУ «Про публічні закупівлі» та, нібито у особистій зацікавленості у результатах закупівлі, залишаємо за собою право звернутись до судових та правоохоронних органів за захистом честі, гідності та ділової репутації Замовника.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:55
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 19:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не в праві обмежувати участь ФОПів у закупівлі, як і встановлювати методику оцінки, яка обмежуватиме участь в торгах будь якого суб’єкта господарювання.
Таким чином, суб’єкти господарювання платники ПДВ та платники Єдиного податку приймають участь у закупівлях на рівних умовах.
Перелік вимог до предмета закупівлі визначено Замовником у тендерній документації. Подавати тендерну пропозицію необхідно із дотриманням таких вимог.
Аналоги будете розглядати ?
Дата подання: 15 жовтня 2019 10:12
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 11:15
Шановний Замовнику, аналоги будете розглядати ? У разі надання аналогічних рециркуляторів, виробник яких має сертифікат відповідності ISO 13485:2016 стосовно розробки, виробництва, оптової реалізації та обслуговування медичних виробів, а саме рециркулятори бактерицидні, будете розглядати дані еквіваленти ?
Відповідь: ЗУ «Про публічні закупівлі» застосовується до Замовників за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої ст. 2 Закону.
Вимога пункту третього частини другої ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені ст. 12 Закону.
Згідно з пунктом 5 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі Замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі.
У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймитимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
З огляду на зазначене, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Враховуючи викладене, залишаємо за собою право не розглядати еквіваленти.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН" 113 848,00
UAH з ПДВ
113 848,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГРЕБЕНЮК АЛІНА ІГОРІВНА 151 328,00
UAH з ПДВ
151 328,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Грабо Людмила Григорівна 199 895,00
UAH з ПДВ
199 895,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 12:12
Цінова 4591115 кінцева.pdf
17 жовтня 2019 11:58
Електронний підпис
17 жовтня 2019 11:57
Електронний підпис
17 жовтня 2019 11:57
TUV_5_SES_PROT_ZVIT_dir_9000_МП.pdf
17 жовтня 2019 11:57
TUV_4_PHILIPS_Decl_LVD_UV_lamps_23052016.pdf
17 жовтня 2019 11:57
TUV_3_PHILIPS_SES_DECL_dir_МП.pdf
17 жовтня 2019 11:57
TUV_2_ PHILIPS_SES_MOH_dir_МП.pdf
17 жовтня 2019 11:57
TUV_1_passport_dir_9000_МП.pdf
17 жовтня 2019 11:57
TOTAL_дилер_PHILIPS_2019.pdf
17 жовтня 2019 11:57
TOTAL_дилер_PHILIPS_2019_2.pdf
17 жовтня 2019 11:57
DOCUM 24 09 19.rar
17 жовтня 2019 11:57
Цінова 4591115.pdf
17 жовтня 2019 11:57
тотал_ПП_542.pdf
17 жовтня 2019 11:57
ТОТАЛ_дилер PHILIPS 2018 origin.pdf
17 жовтня 2019 11:56
Паспорт_UA_Pasp_AEREKS_2019.pdf
17 жовтня 2019 11:56
Паспорт PHILIPS TUV_UA.pdf
17 жовтня 2019 11:56
Листи відгуки.rar
17 жовтня 2019 11:56
Довідка 4591115.pdf
17 жовтня 2019 11:56
ГЛ ціни 4591115.pdf
17 жовтня 2019 11:56
ГЛ ціна вх 4591115.pdf
17 жовтня 2019 11:56
ГЛ розвантаження 4591115.pdf
17 жовтня 2019 11:56
ГЛ поставка 4591115.pdf
17 жовтня 2019 11:56
ГЛ заміна товару 4591115.pdf
17 жовтня 2019 11:56
Аналог договора .rar

Публічні документи

17 жовтня 2019 10:54
Цінова пропозиція.pdf
17 жовтня 2019 10:54
Сетификат якості.PDF
17 жовтня 2019 10:54
Фіолет паспорт.pdf
17 жовтня 2019 10:54
Листи відгуки.pdf
17 жовтня 2019 10:54
Скан копія Код.pdf
17 жовтня 2019 10:54
Технічна пропозиція.pdf
17 жовтня 2019 10:54
Лист-гарантія про ціни.pdf
17 жовтня 2019 10:54
Сертифікат інженера.pdf
17 жовтня 2019 10:54
Довідка з банку.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 12:35
New 2019 -ISO CERTIFICATE.PDF
16 жовтня 2019 12:35
ISO 9001 Медпромсервис.jpg
16 жовтня 2019 12:35
пас2.jpg
16 жовтня 2019 12:35
Додаток до декларації.jpg
16 жовтня 2019 12:35
пас1.jpg
16 жовтня 2019 12:35
ІПН.jpg
16 жовтня 2019 12:35
витяг.jpg
16 жовтня 2019 12:35
виписка2.jpg
16 жовтня 2019 12:35
виписка1.jpg
16 жовтня 2019 12:35
Цінова пропозиція

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН"

ФОП ГРЕБЕНЮК АЛІНА ІГОРІВНА

ФОП Грабо Людмила Григорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН"
#41644003
Відхилено 113 848,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 16:32
ФОП ГРЕБЕНЮК АЛІНА ІГОРІВНА
#3185110904
Переможець 151 328,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 16:33

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГРЕБЕНЮК АЛІНА ІГОРІВНА
#3185110904
151 328,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 12:10
Дог Опромінювачі.pdf укладений
29 жовтня 2019 17:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 151 328,00
UAH