Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція ДНЗ №4 по вул. Залізнична, 14 с. Трикратне, Вознесенського району, Миколаївської області» (Код ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
5 535 543,00 UAH
UA-2019-10-09-000476-c ca5cd63d2bcd4e76bb2ff148ad02a164
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мокрицький Петро Іванович

+380512379436 ukbtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Мокрицький Петро Іванович
+380512379436
ukbtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 23:59
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 12:14
Очікувана вартість: 5 535 543,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 677,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція ДНЗ №4 по вул. Залізнична, 14 с. Трикратне, Вознесенського району, Миколаївської області» (Код ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет (власні кошти державного підприємства «НАЕК «Енергоатом» виділені на завершення будівництва Ташлицької ГАЕС)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, с. Трикратне Вознесенський район, вул. Залізнична,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може надавати підряднику аванс в розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування», але не пізніше 20 грудня поточного року. По закінченні даного терміну невикористанні суми авансу повертаються замовнику протягом п’яти календарних днів, але не пізніше 25 грудня поточного року. Також, аванс може надаватись замовником протягом договірного періоду за умови закриття попередньої суми авансу, у розмірі не більше 30 % залишкової вартості річного обсягу робіт. (Постанова КМУ від 27.12.2001 № 1764, Постанова КМУ від 23.04.2014 № 117). Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 14:08
ТД ДНЗ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Антикорупційна програма
Дата подання: 11 жовтня 2019 16:26
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 13:54
Додатком 1 до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати копію антикорупційної програми та копію наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи. Пунктом 10 ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Отже, з наведених положень ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" можна зробити висновок, що замовник в тендерній документації взагалі не має права вимагати документального підтвердження наявності антикорупційної програми та уповноваженого з її реалізації, крім того, інформація в довільній формі надається лише у випадку, якщо вартість закупівлі дорівнює чи перевищує 20 млн. грн. Таким чином, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.10 частини 1 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Крім того, відповідно до статті 62 ЗУ «Про запобігання корупції» 1. Антикорупційною програмою юридичної особи є комплекс правил, стандартів і процедур щодо виявлення, протидії та запобігання корупції у діяльності юридичної особи. 2. В обов’язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками: 1) державних, комунальних підприємств, господарських товариств (у яких державна або комунальна частка перевищує 50 відсотків), де середньооблікова чисельність працюючих за звітний (фінансовий) рік перевищує п’ятдесят осіб, а обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період перевищує сімдесят мільйонів гривень; 2) юридичних осіб, які є учасниками попередньої кваліфікації, учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. Замовник не має можливості передбачити які учасники прийматимуть участь у процедурі закупівлі і чи є для них обов’язковою відповідно до вимог чинного законодавства наявність антикорупційної програми. Також замовник не може знати яку вартість за виконання зазначених робіт буде запропоновано учасниками і чи буде ними перевищено ліміт в 20 млн грн. Виходячи з викладеного в тендерну документацію включено вимогу щодо необхідності надання копії антикорупційної програми та копії наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи. Проте, в примітках до додатків 2, 3 передбачено таке: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України, в складі своєї пропозиції. Тобто у випадку коли надання вищевказаних документів не є обов’язковим для учасників, вони мають надати довідку в довільній формі з аргументованим роз’ясненням відповідних причин

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Реалбудсервіс-транс 4 981 988,71
UAH з ПДВ
4 981 988,71
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Науково-виробничий центр "ПІК" 5 329 038,59
UAH з ПДВ
5 329 038,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 16:23
Довідка з МВС України.pdf
01 листопада 2019 16:23
Довідка з ДПС України.pdf
01 листопада 2019 16:23
Довідка.zip
24 жовтня 2019 17:45
Електронний підпис
24 жовтня 2019 17:44
21.Проект договору.pdf
24 жовтня 2019 17:44
15.Лист щодо підписання.pdf
24 жовтня 2019 17:44
14. Копія свідоцтва ПДВ.pdf
24 жовтня 2019 17:43
10.Ст.17 Закону.pdf
24 жовтня 2019 17:43
3. 75.imd
24 жовтня 2019 17:43
1.Тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2019 14:42
Електронний підпис
09 жовтня 2019 14:40
Статут (копія).pdf

Публічні документи

22 жовтня 2019 09:39
Електронний підпис
22 жовтня 2019 09:39
18Проект договору.pdf
22 жовтня 2019 09:38
14Копія рішення.pdf
22 жовтня 2019 09:38
13Копія паспорта.pdf
22 жовтня 2019 09:38
12Копія наказу.pdf
22 жовтня 2019 09:38
9Копія статуту.pdf
22 жовтня 2019 09:38
6Стаття 17 Закону.pdf
22 жовтня 2019 09:38
3.Довідка про МТБ.pdf
22 жовтня 2019 09:38
1.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Реалбудсервіс-транс

ТОВ "Науково-виробничий центр "ПІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Реалбудсервіс-транс
#37564631
Переможець 4 981 988,71
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Реалбудсервіс-транс
#37564631
4 981 988,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2021 13:15
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2021 18:57
Д.у. 7 Д.11-19 ДНЗ 4 Реалбудсервис .FR12.pdf зміни до договору
05 березня 2021 18:53
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 15:59
Д.у. 6 Д. 11-19 ДНЗ 4.FR12.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 15:57
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 17:41
Д.у. 5 Д. 11-19 ДН З4 Реалбудсервис.FR12.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 17:37
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 14:57
Д.у. 4 Д. 11-19 ДНЗ 4 Трикрати.FR12.pdf зміни до договору
06 січня 2021 14:56
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2020 11:37
Д.у. 3 -20 Д. 11-19 Трикратне ДНЗ 4.FR12.pdf зміни до договору
26 травня 2020 11:36
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:11
Д.у. №2 Д.№ 11 ДНЗ 4 Трикратне.FR12.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:11
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 17:14
Д.у №1 ДНЗ 4 Трикратне.FR12.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 17:13
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 10:26
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 10:23
Д 11 ДНЗ 4 Трикратне.FR12 (1).pdf укладений
13 листопада 2019 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1 Реквізити замовника викласти в наступній редакції: Управління капітального будівництва, Миколаївської обласної державної адміністрації, 54030, м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42, тел. (0512) 37-94-98, 37-94-89, р/р 35421358018010, в ГУДКСУ у Миколаївській області, МФО 826013, код ЄДРПОУ 04013962. 2. Інші умови договору підряду № 11 від 12.11.2019 залишити без змін. 3. Дана додаткова угода до Договору підряду № 11 від 12.11.2019 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку з особливостями розрахунку за виконані роботи між управлінням капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації та державним підприємством «НАЕК «Енергоатом» внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з реконструкції об’єкта складає – 4981988,71 грн. (чотири мільйона дев’ятсот вісімдесят одна тисяча дев’ятсот вісімдесят вісім гривень 71 копійка) в тому числі ПДВ – 830331,45 грн., з них: обсяг фінансування на поточний 2019 рік – 1122369,22 грн. (один мільйон сто двадцять дві тисячі триста шістдесят дев’ять гривень 22 копійки) в тому числі ПДВ – 187061,54 грн.; обсяг фінансування на 2020 рік – 3859619,49 грн. (три мільйони вісімсот п’ятдесят дев’ять гривень шістсот дев’ятнадцять гривень 49 копійок) в тому числі ПДВ –643269,91 грн. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти державного підприємства «НАЕК «Енергоатом» виділені на завершення будівництва Ташлицької ГАЕС 1122369,22 грн. (один мільйон сто двадцять дві тисячі триста шістдесят дев’ять гривень 22 копійки) в тому числі ПДВ – 187061,54 грн.; 3. Інші умови договору підряду № 11 від 12.11.2019 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 11 від 12.11.2019 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з реконструкції об’єкта складає – 4981988,71 грн. (чотири мільйони дев’ятсот вісімдесят одна тисяча дев’ятсот вісімдесят вісім гривень 71 копійка) в тому числі ПДВ – 830331,45 грн., з них: обсяг фінансування на 2019 рік – 1122369,22 грн. (один мільйон сто двадцять дві тисячі триста шістдесят дев’ять гривень 22 копійки) в тому числі ПДВ – 187061,54 грн.; обсяг фінансування на поточний 2020 рік – 3859619,49 грн. (три мільйони вісімсот п’ятдесят дев’ять гривень шістсот дев’ятнадцять гривень 49 копійок), в тому числі ПДВ –643269,91 грн., з них: 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти державного підприємства «НАЕК «Енергоатом» виділені на завершення будівництва Ташлицької ГАЕС - 3859619,49 грн. (три мільйони вісімсот п’ятдесят дев’ять гривень шістсот дев’ятнадцять гривень 49 копійок), в тому числі ПДВ –643269,91 грн. 3. Інші умови договору підряду № 11 від 12.11.2019 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 11 від 12.11.2019 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язання щодо виконання робіт через виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт. Загальна вартість робіт після внесення змін становить 3167186,43 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язання щодо виконання робіт через виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Істотні умови договору залишаються без змін. Внесення змін до обсягів фінансуваненя
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 3 167 186,43
UAH (в тому числі ПДВ 527 864,41 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до статті 651 Цивільного Кодексу УкраЇни сторони дійшли згоди щодо розірвання договору підряду № 11 від 12.11.2019р.