Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30230000-0 Комп"ютерне обладнання (картриджі та стрічки для лінійно-матричного принтера)(місцевий бюджет)
Очікувана вартість
16 300,00 UAH
UA-2019-10-09-000397-b ● 1fac262e84d84226a88496daf569b3b8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чернігівський обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат |
Код ЄДРПОУ: | 03190840 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів , пр. Миру 116 А |
Контактна особа: |
Катерина Тригубенко +380462728139 dpsz_vcentr@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2019 10:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2019 15:04 |
Очікувана вартість: | 16 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,61% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
30230000-0 Комп"ютерне обладнання (картриджі та стрічки для лінійно-матричного принтера)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, проспект Миру, 116а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2019 10:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2019 10:04 |
картриджі та стрічки жовтень.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:56
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 15:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент" Якщо учасником пропонується еквівалентний товар, вказується його повне найменування, тип та марка. До участі в закупівлі фізичні осіби-підприємці неплатники ПДВ допускаються на загальних підставах.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інформаційні Авіа Технології" #38648598 |
Переможець |
14 565,60
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2019 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 15:23
|
договір 69.pdf | укладений |
25 жовтня 2019 15:22
|