Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція приміщень під амбулаторію №2 "Центру первинної медико-санітарної допомоги №4" Криворізької міської ради з цілодобовим відділенням невідкладної допомоги за адресою: мкр-н Сонячний, 25а"
Очікувана вартість
19 635 450,00 UAH
UA-2019-10-09-000355-c 0458afa8d683498fa10cc11cd0db0679
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Брильков Олександр Миколайович

+380564745195 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна (Радянська), 1
Контактна особа: Брильков Олександр Миколайович
+380564745195
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 00:00
Очікувана вартість: 19 635 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 98 177,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
"Реконструкція приміщень під амбулаторію №2 "Центру первинної медико-санітарної допомоги №4" Криворізької міської ради з цілодобовим відділенням невідкладної допомоги за адресою: мкр-н Сонячний, 25а" (Джерело фінансування закупівлі - кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50056, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, мкр-н Сонячний, 25а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право надавати Підряднику попередню оплату для виконання робіт по об’єкту у розмірі, який не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, строком не більше трьох місяців, відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 (із змінами). Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного Кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного Кодексу України) на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Роботи з використанням ресурсних норм не прямої дії не приймаються Замовником до сплати. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2019 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 11:49
Перелік змін 24.10.2019.docx
24 жовтня 2019 11:49
22_Тендерна документація зі змінами_24.10.2019.docx
09 жовтня 2019 12:21
22_Тендерна документація.docx
24 жовтня 2019 11:49
22_5 Технічне завдання зі змінами_24.10.2019.docx
09 жовтня 2019 12:21
22_5 Технічне завдання.docx
09 жовтня 2019 12:21
22_6 Проект договору.docx
09 жовтня 2019 12:21
22_4 Розрахунок визначення витрат.docx
09 жовтня 2019 12:21
22_3 Форма переліку ЛК.docx
09 жовтня 2019 12:21
22_2 Кваліфікаційні вимоги та ст.17.docx
09 жовтня 2019 12:21
22_1 Форма_Тендерна пропозиція.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" 19 635 422,40
UAH з ПДВ
19 635 422,40
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ"

Інформація про відміну

Дата відміни
01 листопада 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій