Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Книжкові шафи та тумба (Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи)
Очікувана вартість
15 700,00 UAH
UA-2019-10-09-000261-a aa38aeb376614545b22c869b83524b57
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дубровська Вікторія Леонідівна

+380442054824 VIKTORYA.DUBROVSKAYA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
Код ЄДРПОУ: 01896702
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дорогожицька, 9
Контактна особа: Дубровська Вікторія Леонідівна
+380442054824
VIKTORYA.DUBROVSKAYA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 17:00
Очікувана вартість: 15 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 157,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Джерело фінансування - кошти державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Книжкова шафа 2000х400х700
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 шт
Тумба мобільна 500х500х600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 шт
Книжкова шафа 1900х400х800
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 шт
Книжкова шафа 1900х400х350
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 шт
Книжкова шафа 1900х400х700
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 10:49
Документація.doc
09 жовтня 2019 10:49
Додаток №1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:54
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 14:49
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання.
Відповідно до п. 11 Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Оцінка найбільш економічно вигідної пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Тому Учасники, які є платниками ПДВ та Учасники, які не є платниками ПДВ допускаються системою на розгляд Замовника однаково.
Бажаємо успіху!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"ІНТЕР'ЄР" 15 606,00
UAH з ПДВ
15 606,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"ІНТЕР'ЄР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
"ІНТЕР'ЄР"
#31463492
Переможець 15 606,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 15:36

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"ІНТЕР'ЄР"
#31463492
15 606,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 553 від 25.10.2019.pdf укладений
25 жовтня 2019 10:30