Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2019-10-09-000243-a 6f1092d006664f3480f777d2e1a9418f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Батрин Оксана Остапівна

+380342789058 uv_if@fse.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції ФСС України в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 41315333
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Андрія Мельника, 11
Контактна особа: Батрин Оксана Остапівна
+380342789058
uv_if@fse.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Ціна за одиницю: 3000UAH без ПДВ
гумки, скоби, канцелярські скріпки, біндери, канцелярські ножі, ручки, стержні, олівці, маркери, фарба штемпельна, скотч упаковочний, коректори, клеючий олівець, клей ПВА, швидкозшивачі, файли, папки картонні,папірці для нотаток, папір для друку та ксерографії, папки на кнопці, реєстратор, штампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, М. ІВАНО-ФРАНКІВСЬК, ВУЛ. А.МЕЛЬНИКА, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

09 жовтня 2019 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АНДРОЩУК ВГ
#2205902799
Переможець 3 000,00
UAH
09 жовтня 2019 10:49

Документи

09 жовтня 2019 10:49
Електронний підпис
09 жовтня 2019 10:48
РІШЕННЯ

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 16:39
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 10:51
ДОГОВІР укладений
09 жовтня 2019 10:51

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
гумки, скоби, канцелярські скріпки, біндери, канцелярські ножі, ручки, стержні, олівці, маркери, фарба штемпельна, скотч упаковочний, коректори, клеючий олівець, клей ПВА, швидкозшивачі, файли, папки картонні,папірці для нотаток, папір для друку та ксерографії, папки на кнопці, реєстратор, штампи 1 комплекти 3 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 999,00
UAH