Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 0000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 00000000000000000 обл., 000000000, 000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000000000000000000000 0000000000000 000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2019 22:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2019 22:27 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2019 22:27 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2019 13:18 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | payment-types.00000000000 | Робочі |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2019 13:39 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
16 жовтня 2019 08:28 |
00000000 |
15 жовтня 2019 11:49 |
00000000000000000000000000000000000000 |
15 жовтня 2019 11:49 |
0000000000000000000000000000000000000000 |
24 жовтня 2019 13:39 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
16 жовтня 2019 08:28 |
00000000
|
||||
15 жовтня 2019 11:49 |
00000000000000000000000000000000000000
|
||||
15 жовтня 2019 11:49 |
0000000000000000000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 15 листопада 2019 17:33
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-13-000001 ● 5db4f58f98f54723a15546da470fd825
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2019 13:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.11.2019 №63
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.11.2019 №63
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8.UA-2019-10-08-002829-b 08.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-13 14:15:36
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі картоплі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-08-002829-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з таких питань:
1. Яким чином учасник тендеру ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 07 листопада 2019 року №107) обрано переможцем торгів, виконав вимоги пункту 3 Додатку №1 тендерної документації замовника в частині:
- зазначення процедури закупівлі в довідці, яка містить інформацію про укладені та виконані учасником договори постачання товарів, які є предметом закупівлі;
- надання документів про отримання товару - акт, накладна, тощо до копії одного виконаного аналогічного договору (за процедурою закупівлі «відкриті торги») щодо постачання товару, який є предметом закупівлі?
2. Чому у форму оголошення про проведення відкритих торгів та у форму повідомлення про намір укласти договір не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-14 14:25:40
Пояснення
1. Повідомляємо, що Учасник закупівлі ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 07 листопада 2019 року №107) обрано переможцем торгів, виконав вимоги пункту 3 Додатку №1 тендерної документації Замовника, наступним чином – в тендерні документації Учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» надана довідка вих. № 906 в довільній формі про виконання аналогічних договорів. Під час вивчення змісту даної довідки встановлено, що в її змісті наявна інформація про наступне: предмет Договору, кількість товару, найменування Замовників з якими їх укладено, відомості щодо виконання Договору. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці № 906 в тендерні пропозиції Учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» також, наявні Договори про закупівлю № 12 від 03.01.2018 року та № 134 від 22.05.2018 року, разом із підтверджуючими документами про виконання Договору.
Також, повідомляємо, що під час перевірки вищезазначеної інформації в системі PROZORRO, було встановлено, що зазначенні закупівлі дійсно проведені за процедурою закупівлі «відкриті торги».
2. Під час оголошення процедури закупівлі «відкриті торги», ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-08-002829-b.
Повідомляємо, що інформація про джерело фінансування не надана, оскільки це не вимагалося електронною системою в обов’язковому порядку.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення про неможливість усунення порушення.
2019-11-26 14:42:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000000000000000000 #0000000000 |
Очікує рішення |
0,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 09:37
|
00000000000000000000000000000 #0000000000 |
Рішення скасоване |
0,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 09:37
|
00000000000000 #00000000 |
Рішення скасоване |
0,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 09:37
|