Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Настільні лампи та мережеві фільтри живлення
Очікувана вартість
3 600,00 UAH
UA-2019-10-08-001994-b 133c1eb4e02c411ebc821c805b9bf1ff
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Іванова

+380681760302 0681760302s@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ ПРАЦІ ТА ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41169207
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Світлана Іванова
+380681760302
0681760302s@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 15:31
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 12:23
Очікувана вартість: 3 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штука
Настільні лампи та мережеві фільтри живлення (джерело фінансування - міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро , проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 31521100-5 — Настільні світильники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата буде у жовтні місяці Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 15:38
Відомості про учасника (Дод. 4).docx
08 жовтня 2019 15:38
Цінова пропозиція (Дод. 1).doc
08 жовтня 2019 15:38
Оголошення.docx
08 жовтня 2019 15:38
Кваліфікаційні вимоги (Дод. 3).docx
08 жовтня 2019 15:38
Технічні вимоги (Дод. 2).docx
08 жовтня 2019 15:38
ПРОЕКТ договору з додатками.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:25
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 13:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інспекція з питань праці та зайнятості населення допускає на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від заявленої, якщо пропозиція буде відповідати тех. вимогам предмета закупівлі або буде запропоновано учасником "покращений" варіант предмета закупівлі. Увага. Всім учасникам закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях. Також, запрошуємо до участі у закупівлі ФО-П, які є неплатниками ПДВ. Всі надані пропозиції будуть розглядатися, як остаточні.
Щодо технічних характеристик
Дата подання: 09 жовтня 2019 12:03
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 13:22
В мережевому фільтрі розетки з заземленням або без нього?
Відповідь: Доброго дня. Так. Заземлення в розетках повинно бути.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ МИКОЛА ДМИТРОВИЧ 2 902,00
UAH з ПДВ
2 902,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна 3 170,00
UAH з ПДВ
3 127,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОНЧЕВСЬКИЙ ДЕНИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ 3 252,00
UAH з ПДВ
3 128,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 12:26
Сертифікати.rar
15 жовтня 2019 12:26
Паспорт +код.pdf
15 жовтня 2019 12:26
Гарантійний лист.pdf
15 жовтня 2019 12:25
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ МИКОЛА ДМИТРОВИЧ

ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОНЧЕВСЬКИЙ ДЕНИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ МИКОЛА ДМИТРОВИЧ
#1921001356
Переможець 2 902,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 11:28

Документи

18 жовтня 2019 11:28
Електронний підпис
18 жовтня 2019 11:26
Ріш. 29.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ МИКОЛА ДМИТРОВИЧ
#1921001356
2 902,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2019 11:28
Електронний підпис
18 жовтня 2019 11:26
Ріш. 29.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:44
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 13:23
Дог. (Лампи).pdf укладений
24 жовтня 2019 12:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 902,00
UAH