Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, (Стілець «Аліса»)
Очікувана вартість
10 800,00 UAH
UA-2019-10-08-001485-a a4afbe61bb8e4f41847b3a5a142eee1b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Новак Алла Олександрівна

380442571105 krvpub1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад «Київське регіональне вище професійне училище будівництва»
Код ЄДРПОУ: 37308938
Вебсайт: http://example.com
Місцезнаходження: 03040, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маричанська, 4
Контактна особа: Новак Алла Олександрівна
380442571105
krvpub1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 15:35
Очікувана вартість: 10 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Запропонований Учасником товар повинен відповідати діючим стандартам та саме мати наступні характеристики :
Стілець «Аліса»
Розмір сидіння: 440х390 мм;
Розмір спинки: 440х235 мм;
Каркас: металева труба квадратного перетину 20х20 мм товщиною стінки не менше 1 мм.
ДСП товщиною 16 мм.
Каркас стільця «Аліса» суцільнозварний, виготовлений з металевої труби квадратного перетину 20х20 мм товщиною стінки не менше 1 мм, пофарбований порошковою фарбою стійкою до механічних пошкоджень, ультрафіолетового випромінювання і атмосферних впливів.
Сидіння розміром 440х390 мм і спинка - 440х235 мм мають анатомічну форму для максимального комфорту. Вони виготовлені з 16-и міліметрового ДСП, наповнювачем є пінополіуретан підвищеної щільності товщиною 20 мм в спинку і 30 мм в сидінні, які оббиваються штучною шкірою.
Всі технологічні отвори закриті пластиковими заглушками.
Увага! Перелік документів, які надаються в сканованому вигляді під час подання пропозиції шляхом приєднання документів до пропозиції зазначений у п.5 Документації про проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, (Стілець «Аліса»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Бастіонна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2019  —  11 листопада 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється в безготівковому вигляді після його фактичного постачання на склад з відстрочкою платежу. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2019 16:38
Стілець Аліса.docx
08 жовтня 2019 16:38
ЗРАЗОК договір.doc
08 жовтня 2019 16:38
ДКТ.doc
08 жовтня 2019 16:38
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:17
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 14:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Аналоги не розглядаються. ПДВ зазначається лише тими Учасниками, які є платниками ПДВ. У разі надання цінових пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ про що Учасником робиться відповідна позначка.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович" 7 344,00
UAH з ПДВ
7 344,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС" 10 206,00
UAH з ПДВ
10 206,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 17:49
Електронний підпис
11 жовтня 2019 17:49
Аналогічні договори.PDF
11 жовтня 2019 17:49
02 Лист-відгук Ромни.pdf
11 жовтня 2019 17:49
01 Договір Ромни.pdf
11 жовтня 2019 17:49
00 Видаткові.PDF
11 жовтня 2019 17:49
Форма 4-ОПП.pdf
11 жовтня 2019 17:49
Сан.-Гіг. єкспертиза.pdf
11 жовтня 2019 17:49
Право підпису.pdf
11 жовтня 2019 17:49
Паспорт Печений В.Б..pdf
11 жовтня 2019 17:49
Матер.технічна база.pdf
11 жовтня 2019 17:49
Кваліф. критерії Ст.16.pdf
11 жовтня 2019 17:49
Довідка НАЗК 08.10.19.pdf
11 жовтня 2019 17:49
Довідка з банку 11.09.19.pdf
11 жовтня 2019 17:49
Гарантійний лист.pdf
11 жовтня 2019 17:49
Витяг з реестру ПДВ.pdf
11 жовтня 2019 17:49
Витяг з ЄДР 12.09.19.pdf
11 жовтня 2019 17:49
Виписка з ЄДР.pdf
11 жовтня 2019 17:49
Види діяльності.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 10:44
Електронний підпис
11 жовтня 2019 10:43
Цінова.pdf
11 жовтня 2019 10:43
Технічні характ..pdf
11 жовтня 2019 10:43
Статут копія.PDF
11 жовтня 2019 10:43
СЕС 22046-2004 копія.PDF
11 жовтня 2019 10:43
СЕС 4414-2005 от 29.03 копія.PDF
11 жовтня 2019 10:43
Документація.pdf
11 жовтня 2019 10:43
Витяг ПДВ копія.PDF
11 жовтня 2019 10:43
Витяг ЄДР 12.08 копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Печений Володимир Борисович"

ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
Відхилено 7 344,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 17:12
ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС"
#42705894
Переможець 10 206,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 17:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС"
#42705894
10 206,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №404 від 25.10.2019р..pdf укладений
25 жовтня 2019 17:32