Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт – влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 199+430 – км 200+430 автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці (с. Антонівці) Хмельницька область
Очікувана вартість
78 982 573,00 UAH
UA-2019-10-08-001462-a ● eb09360f7af84b3295cefcb29d9abe56
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77 |
Контактна особа: |
Адуканець Леся Василівна 380382783250 tenderhm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2019 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2019 15:15 |
Очікувана вартість: | 78 982 573,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 789 825,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт – влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 199+430 – км 200+430 автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці (с. Антонівці) Хмельницька область
Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет
Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Фінансові зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. №КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. №КБ-3) протягом 5 банківських днів з дати отримання бюджетного фінансування Замовником на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості річного обсягу робіт відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох місяців відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Фінансові зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. №КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. №КБ-3) протягом 5 банківських днів з дати отримання бюджетного фінансування Замовником на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості річного обсягу робіт відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох місяців відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2019 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2019 13:41 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 60І16 від 12.12.19 КР Н-03 Антонівці.doc | |
12 грудня 2019 13:35 |
Протокол 60І16 від 12.12.19.PDF | |
12 грудня 2019 13:34 |
ЗМІНИ 60І16 від 12.12.19 ТІД КР Н-03 Антонівці.doc | |
07 листопада 2019 14:04 |
Протокол 60І13 від 07.11.2019.pdf | |
23 жовтня 2019 11:49 |
Протокол №60І8 від 23.10.19.PDF | |
08 жовтня 2019 16:46 |
Проект договору Н-03 км199-200 КР.pdf | |
08 жовтня 2019 16:32 |
Відомості обсягів робіт додаткова смуга на підйом Н-03 км 199+430-км 200+430.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кошторис
Дата подання: 17 жовтня 2019 11:46
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 11:40
З метою уточнення технічного завдання просимо надати інформаційну модель кошторису.
Відповідь: В тендерній документації надана «Відомість об’ємів основних будівельних, монтажних та спеціальних робіт», а також відомості на окремі роботи. Цього достатньо для розрахунку учасником торгів кошторисної вартості робіт на об’єкті. Надання інформаційної моделі інвесторського кошторису тендерною документацією не передбачено.
Кошторис
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:50
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 17:03
Шановний Замовнику!
Відповідно до Законів України "Про стандартизацію",
"Про будівельні норми" в Україні діє ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення
будівництва", яким встановлюються основні правила з визначення нового будівництва,
реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і
споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної
інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. Згідно з
пунктом 1.2 цей стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості
будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів
державних і комунальних підприємств, установ та організацій.
Згідно з розділом 6.2 "Визначення вартості будівництва при складанні ціни
пропозиції учасника конкурсних торгів" у пункті 6.2.2 зазначено, що для розрахунку ціни
пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів
робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними
кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Для
розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів окремих видів капітальних
ремонтів замовник надає підряднику дефектний акт, форму якого наведено у додатку Р.
Відсутність в Тендерній Документації затвердженої проектної документації унеможливлює здійснення розрахунку ціни пропозиції учасника, а отже перешкоджає та порушує право взяти участь у процедурі, що є неприпустимим з точки зору Закону.
Враховуючи вищевикладене, повторно просимо надати кошторисну документацію до затвердженого проекту у програмному файлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У пункті 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» наведена вичерпна інформація, яку має надавати замовник у тендерній документації, а саме: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Як видно з наведеного надання інформаційної моделі інвесторського кошторису не передбачено.
У пункті 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 зазначено:
- для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
У даному випадку слово «або» не є зобов’язуючим, воно дає можливість вибору з кількох варіантів.
Тендерний комітет обрав варіант надання відомостей обсягів робіт.
Як видно з наведеного надання інформаційної моделі інвесторського кошторису не передбачено.
У пункті 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 зазначено:
- для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
У даному випадку слово «або» не є зобов’язуючим, воно дає можливість вибору з кількох варіантів.
Тендерний комітет обрав варіант надання відомостей обсягів робіт.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-08-001462-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 13 листопада 2019 20:44
Дата подання: 13 листопада 2019 20:44
Скарга на умови документації
Скаржник не погоджується з останніми змінами до Документації в частиіні обмеження періоду виконання аналогічного договору (детальніше у долученій скарзі).
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 листопада 2019 20:52
рішення від 18.11.2019 № 16827 +лист Замовника.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2019 20:51
Інформація про перенесення розгляду скарги від 14.11.2019 № UA-2019-10-08-001462-a.b1.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2019 00:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.11.2019 № 17712.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2019 15:22
рішення від 29.11.2019 № 17712.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 01:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Голову тендерного комітету Нечая Л. Є., який повідомив про отримання рішення Антимонопольного комітету України щодо розгляду скарги через електронну систему закупівель в особистий кабінет на Майданчик e-tender в системі ProZorro щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2019-10-08-001462-a (день прийняття рішення по скарзі: 05-12-19, 01:30:41).
29.11.2019 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято та опубліковано рішення №17712-р/пк-пз за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНІТ-001» №13-11 від 13.11.2019 року; 20:44:02, ідентифікатор скарги: № UA-2019-10-08-001462-a.b1.
Службу автомобільних доріг у Хмельницькій області зобов’язано внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Капітальний ремонт – влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 199+430 – км 200+430 автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці (с. Антонівці) Хмельницька область. 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-10-08-001462-a з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Отримавши рішення від Антимонопольного комітету України тендерний комітет проаналізував та врахував всі зауваження органа оскарження і прийшов до спільної згоди про внесення змін до тендерної документації на «Капітальний ремонт – влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 199+430 – км 200+430 автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці (с. Антонівці) Хмельницька область. 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт» керуючись Законом України “Про публічні закупівлі” частина 2, стаття 23:
«Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону».
Перелік змін:
№ з/п Тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету, протокол №60/13 від 07.11.2019 року Нова редакція тендерної документації
1 2 3
Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону
Інші документи:
15) скан-копія оригіналу або завіреного належним чином аналогічного договору (з додатками, що є невід’ємною частиною договору) за період з 2014 до 2019 року Учасником виконані роботи з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування, який у своєму складі містить роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі (Додаток №3). До договору надаються скан-копії оригіналів або завірені належним чином наступні документи:
- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати) та акт (акти) виконаних робіт підписані сторонами договору на повну вартість або частину вартості договору у період з 2014 до 2019 року;
- позитивний лист-відгук датований 2019 роком від Замовника (балансоутримувача або Генпідрядника) щодо якості виконаних робіт по договору в попередні періоди;
15) скан-копія оригіналу або завіреного належним чином аналогічного договору (з додатками, що є невід’ємною частиною договору) за період з 2015 по 2019 роки учасником виконані роботи з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування, який у своєму складі містить роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі (Додаток №3). До договору надаються скан-копії оригіналів або завірені належним чином наступні документи:
- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати) та акт (акти) виконаних робіт підписані сторонами договору на повну вартість або частину вартості договору у період з 2015 по 2019 роки;
- позитивний лист-відгук датований 2019 роком від Замовника (балансоутримувача або Генпідрядника) щодо якості виконаних робіт по договору в попередні періоди;
Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції
1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18.11.2019 року до 15:00. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 20.12.2019 року до 15:00.
ДОДАТОК № 3
ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)
Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору протягом останніх 5 років (2014 - 2018 рік) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею:
№ п/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника Предмет договору Сума договору, тис. грн. Характеристика робіт, що виконувалися Строк виконання робіт Зауваження Замовника щодо виконання умов договору
1 2 3 4 5 6 7
Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у період з 2014 до 2019 року до тендерної пропозиції мають бути долучені скан-копії оригіналів або завірені належним чином договір (з додатками, що є невід’ємною частиною договору) та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати) та акт (акти) виконаних робіт підписані сторонами договору на повну вартість або частину вартості договору та позитивний лист-відгук датований 2019 роком від Замовника (балансоутримувача або Генпідрядника) щодо якості виконаних робіт по договору в попередні періоди.
* Аналогічним буде вважатися договір на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт на автомобільних дорогах загального користування, який у своєму складі містить роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі.
Керівник (або уповноважена особа) учасника _______________ П.І.Б.
(підпис, печатка) ДОДАТОК № 3
ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)
Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору протягом останніх 5 років (2015 - 2019 рік) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею:
№ п/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника Предмет договору Сума договору, тис. грн. Характеристика робіт, що виконувалися Строк виконання робіт Зауваження Замовника щодо виконання умов договору
1 2 3 4 5 6 7
Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у період з 2015 по 2019 роки до тендерної пропозиції мають бути долучені скан-копії оригіналів або завірені належним чином договір (з додатками, що є невід’ємною частиною договору) та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати) та акт (акти) виконаних робіт підписані сторонами договору на повну вартість або частину вартості договору у період з 2015 по 2019 роки та позитивний лист-відгук датований 2019 роком від Замовника (балансоутримувача або Генпідрядника) щодо якості виконаних робіт по договору в попередні періоди.
* Аналогічним буде вважатися договір на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт на автомобільних дорогах загального користування, який у своєму складі містить роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі.
Керівник (або уповноважена особа) учасника _______________ П.І.Б.
(підпис, печатка)
Розмістити зміни до тендерної документації та нову редакцію тендерної документації в особистому кабінеті на Майданчику e-tender в системі ProZorro щодо відкритих торгів №UA-2019-10-08-001462-a по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт – влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 199+430 – км 200+430 автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці (с. Антонівці) Хмельницька область. 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт».
Дата виконання рішення замовником: 12 грудня 2019 13:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
65 333 777,00
UAH з ПДВ
|
61 420 311,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
70 900 000,00
UAH з ПДВ
|
61 420 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ГРАНІТ-001 |
72 761 455,20
UAH з ПДВ
|
62 199 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТЛ+М" |
67 100 200,00
UAH з ПДВ
|
62 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
73 794 318,00
UAH з ПДВ
|
65 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 #03448860 |
Переможець |
61 420 311,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2019 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 09:00
|
ДУ № 3 до Договору № 11І20.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 08:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 09:26
|
ДУ № 2 до Договору № 11І20.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2020 12:04
|
ДУ № 1 до Договору № 11І20.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2020 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2020 16:40
|
Договір № 11І20 від 11.01.2020.pdf | укладений |
11 січня 2020 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. В зв'язку зі зміною реквізитів Виконавця (лист №12971 від 14.08.2020 року) Сторони домовились змінити реквізити в розділі XIV. Адреси, реквізити та підписи Сторін договору № 11/20 від 11 січня 2020 року року та викласти їх у наступній редакції: “XIV. Адреси, реквізити та підписи Сторін : ЗАМОВНИК: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області 29000, м.Хмельницький, вул.Свободи,77 р/р UA748 2017 2034 3291 0011 0000 2424 Держказначейська служба України м. Київ в ГУДКСУ у Хмельницькій області, ЄДРПОУ 25879878 ВИКОНАВЕЦЬ: Приватне акціонерне товариство “Хмельницьке ШБУ №56” 29016, м. Хмельницький, вул.Західна Окружна,1 р/р UA893 2047 8000 0026 0059 2488 6619 в ПАТ Акціонерний банк “УКРГАЗБАНК” ЄДРПОУ 03448860 2. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник і Виконавець, керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі) та постановою КМУ від 29.01.2020 року № 36 « Деякі питання дорожнього господарства» (в редакції постанови КМУ від 11.12.2020 року № 1247) прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору № 11/20 від “11” січня 2020 року «Капітальний ремонт – влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці від км 199+430 - км 200+430 автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир-Чернівці (с. Антонівці) Хмельницька область», виклавши п. 3.1 в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 60 664 436,76 грн. (шістдесят мільйонів шістсот шістдесят чотири тисячі чотириста тридцять шість гривень 76 копійок), у тому числі ПДВ 10 110 739,46 грн. за рахунок коштів державного бюджету». 2. Сторони Договору погоджують викласти Додаток (Календарний план виконання та фінансування робіт), Додаток (Договірна ціна) в новій редакції (додатки додаються). 3. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 4. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 5. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 6. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник і Виконавець, керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі) та постановою КМУ від 29.01.2020 року № 36 « Деякі питання дорожнього господарства» (в редакції постанови КМУ від 11.12.2020 року № 1247) прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору № 11/20 від “11” січня 2020 року «Капітальний ремонт – влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці від км 199+430 - км 200+430 автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир-Чернівці (с. Антонівці) Хмельницька область», виклавши п. 3.1 в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 58 393 968,90 грн. (п’ятдесят вісім мільйонів триста дев’яносто три тисячі дев’ятсот шістдесят вісім гривень 90 копійок), у тому числі ПДВ 9 732 328,15 грн. за рахунок коштів державного бюджету». 2. Сторони Договору погоджують викласти Додаток (Календарний план виконання та фінансування робіт), Додаток (Договірна ціна) в новій редакції (додатки додаються). 3. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 4. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 5. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 6. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |