Капітальний ремонт – влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 199+430 – км 200+430 автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці (с. Антонівці) Хмельницька область
Очікувана вартість
78 982 573,00 UAH
UA-2019-10-08-001462-a eb09360f7af84b3295cefcb29d9abe56
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
380382783250
tenderhm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 15:15
Очікувана вартість: 78 982 573,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 789 825,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт – влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 199+430 – км 200+430 автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці (с. Антонівці) Хмельницька область
Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансові зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. №КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. №КБ-3) протягом 5 банківських днів з дати отримання бюджетного фінансування Замовником на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості річного обсягу робіт відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох місяців відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Фінансові зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. №КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. №КБ-3) протягом 5 банківських днів з дати отримання бюджетного фінансування Замовником на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості річного обсягу робіт відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох місяців відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кошторис
Дата подання: 17 жовтня 2019 11:46
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 11:40
З метою уточнення технічного завдання просимо надати інформаційну модель кошторису.
Відповідь: В тендерній документації надана «Відомість об’ємів основних будівельних, монтажних та спеціальних робіт», а також відомості на окремі роботи. Цього достатньо для розрахунку учасником торгів кошторисної вартості робіт на об’єкті. Надання інформаційної моделі інвесторського кошторису тендерною документацією не передбачено.
Кошторис
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:50
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 17:03
Шановний Замовнику! Відповідно до Законів України "Про стандартизацію", "Про будівельні норми" в Україні діє ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення будівництва", яким встановлюються основні правила з визначення нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. Згідно з пунктом 1.2 цей стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій. Згідно з розділом 6.2 "Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів" у пункті 6.2.2 зазначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів окремих видів капітальних ремонтів замовник надає підряднику дефектний акт, форму якого наведено у додатку Р. Відсутність в Тендерній Документації затвердженої проектної документації унеможливлює здійснення розрахунку ціни пропозиції учасника, а отже перешкоджає та порушує право взяти участь у процедурі, що є неприпустимим з точки зору Закону. Враховуючи вищевикладене, повторно просимо надати кошторисну документацію до затвердженого проекту у програмному файлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У пункті 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» наведена вичерпна інформація, яку має надавати замовник у тендерній документації, а саме: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Як видно з наведеного надання інформаційної моделі інвесторського кошторису не передбачено.
У пункті 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 зазначено:
- для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
У даному випадку слово «або» не є зобов’язуючим, воно дає можливість вибору з кількох варіантів.
Тендерний комітет обрав варіант надання відомостей обсягів робіт.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-08-001462-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 13 листопада 2019 20:44
Скарга на умови документації
Скаржник не погоджується з останніми змінами до Документації в частиіні обмеження періоду виконання аналогічного договору (детальніше у долученій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 листопада 2019 20:52
рішення від 18.11.2019 № 16827 +лист Замовника.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2019 20:51
рішення від 29.11.2019 № 17712.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 01:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Голову тендерного комітету Нечая Л. Є., який повідомив про отримання рішення Антимонопольного комітету України щодо розгляду скарги через електронну систему закупівель в особистий кабінет на Майданчик e-tender в системі ProZorro щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2019-10-08-001462-a (день прийняття рішення по скарзі: 05-12-19, 01:30:41). 29.11.2019 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято та опубліковано рішення №17712-р/пк-пз за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНІТ-001» №13-11 від 13.11.2019 року; 20:44:02, ідентифікатор скарги: № UA-2019-10-08-001462-a.b1. Службу автомобільних доріг у Хмельницькій області зобов’язано внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Капітальний ремонт – влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 199+430 – км 200+430 автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці (с. Антонівці) Хмельницька область. 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-10-08-001462-a з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Отримавши рішення від Антимонопольного комітету України тендерний комітет проаналізував та врахував всі зауваження органа оскарження і прийшов до спільної згоди про внесення змін до тендерної документації на «Капітальний ремонт – влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 199+430 – км 200+430 автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці (с. Антонівці) Хмельницька область. 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт» керуючись Законом України “Про публічні закупівлі” частина 2, стаття 23: «Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону». Перелік змін: № з/п Тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету, протокол №60/13 від 07.11.2019 року Нова редакція тендерної документації 1 2 3 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону Інші документи: 15) скан-копія оригіналу або завіреного належним чином аналогічного договору (з додатками, що є невід’ємною частиною договору) за період з 2014 до 2019 року Учасником виконані роботи з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування, який у своєму складі містить роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі (Додаток №3). До договору надаються скан-копії оригіналів або завірені належним чином наступні документи: - довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати) та акт (акти) виконаних робіт підписані сторонами договору на повну вартість або частину вартості договору у період з 2014 до 2019 року; - позитивний лист-відгук датований 2019 роком від Замовника (балансоутримувача або Генпідрядника) щодо якості виконаних робіт по договору в попередні періоди; 15) скан-копія оригіналу або завіреного належним чином аналогічного договору (з додатками, що є невід’ємною частиною договору) за період з 2015 по 2019 роки учасником виконані роботи з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування, який у своєму складі містить роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі (Додаток №3). До договору надаються скан-копії оригіналів або завірені належним чином наступні документи: - довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати) та акт (акти) виконаних робіт підписані сторонами договору на повну вартість або частину вартості договору у період з 2015 по 2019 роки; - позитивний лист-відгук датований 2019 роком від Замовника (балансоутримувача або Генпідрядника) щодо якості виконаних робіт по договору в попередні періоди; Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції 1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18.11.2019 року до 15:00. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 20.12.2019 року до 15:00. ДОДАТОК № 3 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору протягом останніх 5 років (2014 - 2018 рік) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: № п/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника Предмет договору Сума договору, тис. грн. Характеристика робіт, що виконувалися Строк виконання робіт Зауваження Замовника щодо виконання умов договору 1 2 3 4 5 6 7 Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у період з 2014 до 2019 року до тендерної пропозиції мають бути долучені скан-копії оригіналів або завірені належним чином договір (з додатками, що є невід’ємною частиною договору) та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати) та акт (акти) виконаних робіт підписані сторонами договору на повну вартість або частину вартості договору та позитивний лист-відгук датований 2019 роком від Замовника (балансоутримувача або Генпідрядника) щодо якості виконаних робіт по договору в попередні періоди. * Аналогічним буде вважатися договір на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт на автомобільних дорогах загального користування, який у своєму складі містить роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі. Керівник (або уповноважена особа) учасника _______________ П.І.Б. (підпис, печатка) ДОДАТОК № 3 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору протягом останніх 5 років (2015 - 2019 рік) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: № п/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника Предмет договору Сума договору, тис. грн. Характеристика робіт, що виконувалися Строк виконання робіт Зауваження Замовника щодо виконання умов договору 1 2 3 4 5 6 7 Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у період з 2015 по 2019 роки до тендерної пропозиції мають бути долучені скан-копії оригіналів або завірені належним чином договір (з додатками, що є невід’ємною частиною договору) та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати) та акт (акти) виконаних робіт підписані сторонами договору на повну вартість або частину вартості договору у період з 2015 по 2019 роки та позитивний лист-відгук датований 2019 роком від Замовника (балансоутримувача або Генпідрядника) щодо якості виконаних робіт по договору в попередні періоди. * Аналогічним буде вважатися договір на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт на автомобільних дорогах загального користування, який у своєму складі містить роботи, які відповідають за технічними вимогами даного предмету закупівлі. Керівник (або уповноважена особа) учасника _______________ П.І.Б. (підпис, печатка) Розмістити зміни до тендерної документації та нову редакцію тендерної документації в особистому кабінеті на Майданчику e-tender в системі ProZorro щодо відкритих торгів №UA-2019-10-08-001462-a по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт – влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 199+430 – км 200+430 автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці (с. Антонівці) Хмельницька область. 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт».
Дата виконання рішення замовником: 12 грудня 2019 13:52

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 65 333 777,00
UAH з ПДВ
61 420 311,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” 70 900 000,00
UAH з ПДВ
61 420 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 72 761 455,20
UAH з ПДВ
62 199 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 73 794 318,00
UAH з ПДВ
65 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТЛ+М" 67 100 200,00
UAH з ПДВ
62 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2020 14:38
sign.p7s
27 грудня 2019 17:01
sign.p7s
27 грудня 2019 17:00
Довідка про банкрутство
27 грудня 2019 17:00
Корупція ШБУ
27 грудня 2019 17:00
Корупція Волосінчук
26 грудня 2019 10:28
sign.p7s
26 грудня 2019 10:27
Розрахунок ЗП 2019
26 грудня 2019 10:27
Розрахунок ЗВВ 2019
20 грудня 2019 11:40
sign.p7s
20 грудня 2019 11:22
9. Сертифікат ISO.pdf
20 грудня 2019 11:21
3. Ліцензія (оригінал).PDF

Публічні документи

17 грудня 2019 13:15
sign.p7s
17 грудня 2019 13:14
sign.p7s
17 грудня 2019 13:10
18. ДОГОВІРНА ЦІНА.zip
17 грудня 2019 13:10
14.1. Технічна частина.pdf
17 грудня 2019 13:10
12.1. Проект договору.pdf
17 грудня 2019 13:10
14.2. Погодження з ціною.pdf
17 грудня 2019 13:10
13. Транспортна схема.pdf
17 грудня 2019 13:10
12.2. Істотні умови.pdf
17 грудня 2019 13:10
15.2 Виконання Дог.№24.zip
17 грудня 2019 13:10
16.3. Паспорт КДМ 2013.pdf
17 грудня 2019 13:10
15.1. Договір №24, ДУ 1-5.pdf
17 грудня 2019 13:10
16.2. Дозв_л еколог_я КДМ.pdf
17 грудня 2019 13:09
17. Таблиця працівники .pdf
17 грудня 2019 13:09
15.3 Відгук.pdf
17 грудня 2019 13:09
24.Установчі документи .rar
17 грудня 2019 13:09
3.повноваження.zip
17 грудня 2019 13:09
8. Сертифікати ISO .pdf
17 грудня 2019 13:09
21. Дозвіл держпраці.pdf
17 грудня 2019 13:09
22. Ліцензія .pdf
17 грудня 2019 13:09
2. Довідка ст.17.pdf
17 грудня 2019 13:09
1. Довідка_про_підприєм.pdf

Публічні документи

19 грудня 2019 21:46
sign.p7s
19 грудня 2019 21:45
2.11 АБЗ номер 2.pdf
19 грудня 2019 17:35
ЗВ ЗВВ ГРАНІТ.pdf
19 грудня 2019 17:35
Дц частина 2.PDF
19 грудня 2019 17:35
Дц частина 1.pdf
19 грудня 2019 17:35
19. Аналогічний договір.pdf
19 грудня 2019 17:34
17. Досвід.pdf
19 грудня 2019 17:34
13. Проект договору.pdf
19 грудня 2019 17:34
10. Гарантійний лист.pdf
19 грудня 2019 17:34
9. Лист згода.pdf
19 грудня 2019 17:34
6. Строк дії пропозиції.pdf
19 грудня 2019 17:34
5. Працівники.pdf
19 грудня 2019 17:34
4. Субпідрядник.pdf
19 грудня 2019 17:34
3. Санкції.pdf
19 грудня 2019 17:34
2.9 Паспорт КДМ 2067.PDF
19 грудня 2019 17:33
2.2 Атестат виробництва.pdf
19 грудня 2019 17:33
2.1 Дозвіл на викиди.pdf
19 грудня 2019 17:33
2. МТБ.pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 11:03
sign.p7s
20 грудня 2019 11:02
транспортна схема.pdf
20 грудня 2019 11:02
СТ 17.pdf
20 грудня 2019 11:02
Свідоцтво ISO (Копія).pdf
20 грудня 2019 11:02
розрахунок 1.pdf
20 грудня 2019 11:02
розрахунки частина 2.pdf
20 грудня 2019 11:02
Протокол 9.pdf
20 грудня 2019 11:02
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
20 грудня 2019 11:02
ПДВ зав..pdf
20 грудня 2019 11:02
Наказ 448.pdf
20 грудня 2019 11:02
інші довідки.pdf
20 грудня 2019 11:02
Звіт ЄСВ.pdf
20 грудня 2019 11:02
Договір 18 К.pdf
20 грудня 2019 11:02
Довідка працівники.pdf
20 грудня 2019 11:02
довідка обладнання.pdf
20 грудня 2019 11:02
ДОВІДКА ЛАБОРАТОРІЯ.pdf
20 грудня 2019 11:02
Відгук.pdf
20 грудня 2019 11:02
Атестат на завод.pdf

Публічні документи

18 грудня 2019 16:46
sign.p7s
18 грудня 2019 16:45
Таблиця 6 ЄСВ.pdf
13 листопада 2019 17:19
sign.p7s
13 листопада 2019 17:18
Таб. 6 Звіт ЄСВ за жовтень.pdf
07 листопада 2019 11:11
sign.p7s
07 листопада 2019 11:05
Транспортна схема.pdf
07 листопада 2019 11:05
Таблиця 6 ЄСВ за вересень.pdf
07 листопада 2019 11:05
розрахунки з-п і витрат.pdf
07 листопада 2019 11:05
Проект договору.pdf
07 листопада 2019 11:05
Паспорт АБЗ переклад.pdf
07 листопада 2019 11:05
Ліцензія.pdf
07 листопада 2019 11:05
Лабораторія ТОВ СТЛ+М.pdf
07 листопада 2019 11:05
Договір оренди АБЗ - 2021.pdf
07 листопада 2019 11:05
Довідка про субпідрядників.pdf
07 листопада 2019 11:05
Довідка про працівників.pdf
07 листопада 2019 11:05
Довідка про підприємство.pdf
07 листопада 2019 11:05
Довідка про мат. тех. базу.pdf
07 листопада 2019 11:05
Довідка про досвід.pdf
07 листопада 2019 11:05
Довідка інформація ст. 17 ЗУ.pdf
07 листопада 2019 11:05
Гарантійний лист.pdf
07 листопада 2019 11:05
акти про досвід роботи 3.pdf
07 листопада 2019 11:05
акти про досвід роботи 2.pdf
07 листопада 2019 11:05
акти про досвід роботи 1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56
#03448860
Переможець 61 420 311,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 14:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56
#03448860
61 420 311,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 січня 2020 16:40
Договір № 11І20 від 11.01.2020.pdf укладений
11 січня 2020 16:38
sign.p7s зміни до договору
20 серпня 2020 12:04
ДУ № 1 до Договору № 11І20.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 12:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв'язку зі зміною реквізитів Виконавця (лист №12971 від 14.08.2020 року) Сторони домовились змінити реквізити в розділі XIV. Адреси, реквізити та підписи Сторін договору № 11/20 від 11 січня 2020 року року та викласти їх у наступній редакції: “XIV. Адреси, реквізити та підписи Сторін : ЗАМОВНИК: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області 29000, м.Хмельницький, вул.Свободи,77 р/р UA748 2017 2034 3291 0011 0000 2424 Держказначейська служба України м. Київ в ГУДКСУ у Хмельницькій області, ЄДРПОУ 25879878 ВИКОНАВЕЦЬ: Приватне акціонерне товариство “Хмельницьке ШБУ №56” 29016, м. Хмельницький, вул.Західна Окружна,1 р/р UA893 2047 8000 0026 0059 2488 6619 в ПАТ Акціонерний банк “УКРГАЗБАНК” ЄДРПОУ 03448860 2. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку