Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі, (Учнівська парта двомісна у кількості 25 штук, учнівський стілець на «лижах» у кількості 50 штук)
Очікувана вартість
42 750,00 UAH
UA-2019-10-08-001458-a 4b6477e11aef42b892fc649b6a415767
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Новак Алла Олександрівна

380442571105 krvpub1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад «Київське регіональне вище професійне училище будівництва»
Код ЄДРПОУ: 37308938
Вебсайт: http://example.com
Місцезнаходження: 03040, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маричанська, 4
Контактна особа: Новак Алла Олександрівна
380442571105
krvpub1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 11:09
Очікувана вартість: 42 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 213,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Запропонований Учасником товар повинен відповідати діючим стандартам, мати наступні характеристики та виготовлятися з матеріалів, дозволених для виготовлення меблів, з якими контактують діти:
Учнівська парта двомісна у кількості 15 штук – для кабінету спеціальної технології зварювальників (№201):
Колір: бук.
Розмір стільниці – 1200х500мм;
Висота столу виконується згідно ростових груп: VІ ростова група – 760мм (для 11 класу);
Стіл складається зі стільниці та переднього екрану, які виготовляються з ДСП, товщиною 16мм, класу емісії Е1, і збирається на металевому каркасі з допомогою стяжних гвинтів.
Торці стільниці оброблені кромкою ПВХ 1мм, екрану – кромкою ПВХ 0,5мм; кути стільниці зі сторони учнів заокруглені.
Металевий каркас столу вироблений з квадратної стальної труби, розміром 20х20 мм.
Покриття – зносостійка і безпечна порошкова фарба чорного кольору;
Опорні «башмаки» лижі столів і заглушки верхніх кінців каркасу виготовляються з поліетилену і ставляться на торці труб каркасу з натягом від їх самоспадання;
На каркасі з обох боків є крючки для портфелів;
Стіл повинен відповідати вимогам ГОСТ 22046-2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» і мати всі необхідні документи, які засвідчують його якість.
Гарантійний строк експлуатації 1 рік.
Учнівська парта двомісна у кількості 10 штук - для кабінету №409.
Колір: бук.
Розмір стільниці – 1200х500мм;
Висота столу виконується згідно ростових груп: VІ ростова група – 760мм (для 11 класу);
Стіл складається зі стільниці та переднього екрану, які виготовляються з ДСП, товщиною 16мм, класу емісії Е1, і збирається на металевому каркасі з допомогою стяжних гвинтів.
Торці стільниці оброблені кромкою ПВХ 1мм, екрану – кромкою ПВХ 0,5мм; кути стільниці зі сторони учнів заокруглені.
Металевий каркас столу вироблений з квадратної стальної труби, розміром 20х20 мм.
Покриття – зносостійка і безпечна порошкова фарба сірого кольору;
Опорні «башмаки» лижі столів і заглушки верхніх кінців каркасу виготовляються з поліетилену і ставляться на торці труб каркасу з натягом від їх самоспадання;
На каркасі з обох боків є крючки для портфелів;
Стіл повинен відповідати вимогам ГОСТ 22046-2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» і мати всі необхідні документи, які засвідчують його якість.
Гарантійний строк експлуатації 1 рік.
Загальна кількість парт – 25 штук.
Стілець учнівський на «лижах» у кількості 30 штук – для кабінету спеціальної технології зварювальників (№201):
Модель: «Кадет на лижах»;
Ширина сидіння – 380мм;
Висота стільця (від підлоги до сидіння) виконується згідно ростових груп: VІ ростова група – 460мм;
Спинка і сидіння стільця – гнута фанера, товщиною 10 мм, лакована; всі кути фанери заокруглені.
Металевий каркас вироблений зі сталевої труби квадратного перерізу, розміром 20мм*20мм, товщиною не менше 1,2мм і пофарбований стійкою до механічних ушкоджень та безпечною порошковою фарбою чорного кольору.
Стілець учнівський на «лижах» повинен мати всі необхідні документи, які засвідчують його якість.
Гарантійний строк експлуатації 1 рік.
Стілець учнівський на «лижах» у кількості 20 штук – для кабінету №409:
Модель: «Кадет на лижах»;
Ширина сидіння – 380мм;
Висота стільця (від підлоги до сидіння) виконується згідно ростових груп: VІ ростова група – 460мм;
Спинка і сидіння стільця – гнута фанера, товщиною 10 мм, лакована; всі кути фанери заокруглені.
Металевий каркас вироблений зі сталевої труби квадратного перерізу, розміром 20мм*20мм, товщиною не менше 1,2мм і пофарбований стійкою до механічних ушкоджень та безпечною порошковою фарбою сірого кольору.
Стілець учнівський на «лижах» повинен мати всі необхідні документи, які засвідчують його якість. Гарантійний строк експлуатації 1 рік.
Загальна кількість стільців - 50 штук.
Увага! Перелік документів, які надаються в сканованому вигляді під час подання пропозиції шляхом приєднання документів до пропозиції зазначений у п.5 Документації про проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 штуки
Шкільні меблі, (Учнівська парта двомісна у кількості 25 штук, учнівський стілець на «лижах» у кількості 50 штук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Бастіонна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється в безготівковому вигляді після його фактичного постачання на склад з відстрочкою платежу. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2019 16:31
Учнівський стілець.docx
08 жовтня 2019 16:31
Учнівська парта.docx
08 жовтня 2019 16:31
ЗРАЗОК договір.doc
08 жовтня 2019 16:30
ДКТ.doc
08 жовтня 2019 16:30
оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ 29 975,00
UAH з ПДВ
29 975,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" 36 300,00
UAH з ПДВ
36 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" 40 925,00
UAH з ПДВ
36 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС" 39 126,00
UAH з ПДВ
36 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1" 39 000,00
UAH з ПДВ
37 497,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 41 925,00
UAH з ПДВ
40 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Венцова Ольга Владимировна" 41 990,00
UAH з ПДВ
41 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 16:54
Електронний підпис
11 жовтня 2019 15:03
розпорядження.JPG
11 жовтня 2019 15:03
наказ директор.JPG
11 жовтня 2019 15:03
контракт директор3.JPG
11 жовтня 2019 15:03
контракт директор2.JPG
11 жовтня 2019 15:03
контракт директор1.JPG
11 жовтня 2019 15:03
контракт директор.JPG
11 жовтня 2019 15:03
дилетський договір2.JPG
11 жовтня 2019 15:03
дилерський договір1 (3).JPG
11 жовтня 2019 15:03
дилерский договір.JPG
11 жовтня 2019 15:03
висновок сес1.JPG
11 жовтня 2019 15:03
висновок сес.JPG
11 жовтня 2019 15:03
висновок сес додаток.JPG
11 жовтня 2019 15:03
висновок сес додаток1.JPG
11 жовтня 2019 15:03
прект договору.PDF
11 жовтня 2019 15:02
Статут10.JPG
11 жовтня 2019 15:02
Статут9.JPG
11 жовтня 2019 15:02
Статут8.JPG
11 жовтня 2019 15:02
Статут7.JPG
11 жовтня 2019 15:02
Статут6.JPG
11 жовтня 2019 15:02
Статут5.JPG
11 жовтня 2019 15:02
Статут4.JPG
11 жовтня 2019 15:02
Статут3.JPG
11 жовтня 2019 15:02
Статут2.JPG
11 жовтня 2019 15:02
Статут1.JPG
11 жовтня 2019 15:02
Статут.JPG
11 жовтня 2019 15:02
витяг пдв.JPG
11 жовтня 2019 15:02
ВИТЯГ НОВИЙ ЄДР.PDF
11 жовтня 2019 15:02
видаткова накладна.JPG
11 жовтня 2019 15:02
лист-відгук.JPG
11 жовтня 2019 15:02
аналог договір5.JPG
11 жовтня 2019 15:02
аналог договір4.JPG
11 жовтня 2019 15:02
аналог договір3.JPG
11 жовтня 2019 15:01
аналог договір2.JPG
11 жовтня 2019 15:01
аналог договір1.JPG
11 жовтня 2019 15:01
аналог договір.JPG
11 жовтня 2019 15:01
відомсть обладн.JPG
11 жовтня 2019 15:01
відомість обладн 1.JPG
11 жовтня 2019 15:01
довідка обладнання.PDF
11 жовтня 2019 15:01
акт передачі.JPG
11 жовтня 2019 15:01
акт передачі 1.JPG
11 жовтня 2019 15:01
довідка мтб.PDF
11 жовтня 2019 14:41
цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

11 жовтня 2019 17:46
Електронний підпис
11 жовтня 2019 17:46
Аналогічні договори 3.pdf
11 жовтня 2019 17:46
03 Договір Жимило І.В..pdf
11 жовтня 2019 17:46
02 Договір Назарова А.С..pdf
11 жовтня 2019 17:46
Статут.pdf
11 жовтня 2019 17:46
Протокол №2.pdf
11 жовтня 2019 17:46
Протокол №1.pdf
11 жовтня 2019 17:46
Паспорт Кухар.pdf
11 жовтня 2019 17:46
Наказ Директор.PDF
11 жовтня 2019 17:46
ІПН Кухар.pdf
11 жовтня 2019 17:46
Договір оренди.pdf
11 жовтня 2019 17:46
Довідка щодо ст. 17.pdf
11 жовтня 2019 17:46
Довідка про МТБ.pdf
11 жовтня 2019 17:46
Довідка НАЗК 08.10.19.pdf
11 жовтня 2019 17:46
Довідка МВС Кухар 01.10.19.pdf
11 жовтня 2019 17:46
Довідка з банку 11.09.19.pdf
11 жовтня 2019 17:46
Гарантійний лист 24 міс.pdf
11 жовтня 2019 17:46
Витяг ПДВ.pdf
11 жовтня 2019 17:46
Витяг з ЄДР 12.09.19.pdf
11 жовтня 2019 17:46
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 10:46
Електронний підпис
11 жовтня 2019 10:45
Цінова.pdf
11 жовтня 2019 10:45
Технічні характ.pdf
11 жовтня 2019 10:45
Статут копія.PDF
11 жовтня 2019 10:45
СЕС 22046-2004 копія.PDF
11 жовтня 2019 10:45
СЕС 4414-2005 от 29.03 копія.PDF
11 жовтня 2019 10:45
Документація.pdf
11 жовтня 2019 10:45
Відгук школа.pdf
11 жовтня 2019 10:45
Витяг ПДВ копія.PDF
11 жовтня 2019 10:45
Витяг ЄДР 12.08 копія.pdf
11 жовтня 2019 10:45
Бровари шк. № 3,рн.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 13:54
Електронний підпис
10 жовтня 2019 13:53
6_ГЛ_товар новий.pdf
10 жовтня 2019 13:53
8_Аналогічні договори.pdf
10 жовтня 2019 13:53
4_Педвимоги.pdf
10 жовтня 2019 13:53
7_Довідка_мат-тех база.pdf
10 жовтня 2019 13:53
10_Копія Статуту.pdf
10 жовтня 2019 13:53
13_Проект договору.pdf
10 жовтня 2019 13:53
1_Цінова пропозиція.pdf
10 жовтня 2019 13:53
5_ГЛ_формування ціни.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ

ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"

ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО"

ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

ФОП "Венцова Ольга Владимировна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ
#03972620
Переможець 29 975,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 14:34

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ
#03972620
29 975,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №418 від 01.11.2019р..pdf укладений
01 листопада 2019 16:15