Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Піщанської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141420 |
Місцезнаходження: | 24700, Україна , Вінницька обл., смт Піщанка, вул. Центральна, 95 |
Контактна особа: |
Шигида Любов Василівна +380434921027 tender_pischanka_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2019 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2019 14:51 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2019 14:51 |
Очікувана вартість: | 1 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуги підключення до мережі провайдера доступу до Інтернет та встановлення і налаштування мережевого обладнання з метою створення локальної комп’ютерної мережі доступу до Інтернет | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2019 14:47 |
ТД.docx |
08 жовтня 2019 14:47 |
додаток_5. Проект договору.docx |
08 жовтня 2019 14:47 |
додаток_4. Лист _ згода.docx |
08 жовтня 2019 14:47 |
додаток_3. Інформація про необхідні технічні_ якісні та кількісні характеристики.docx |
08 жовтня 2019 14:47 |
додаток_2. Перелік документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.docx |
08 жовтня 2019 14:47 |
додаток_1. Тендерна пропозицiя.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-16-000006 ● 033a49cad76e4173a7e4a4939ae93dfe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2019 15:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.10.2019 №57
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.10.2019 №57
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6.UA-2019-10-08-001046-a 08.10.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-16 17:05:35
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з підключення до мережі провайдера доступу до Інтернет та встановлення і налаштування мережевого обладнання з метою створення локальної комп’ютерної мережі доступу до Інтернет (ДК ДК 021:2015: 72410000-7 — «Послуги провайдерів») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-08-001046-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. З яких підстав на форму оголошення про проведення відкритих торгів за номером UA-2019-10-08-001046-a не накладено кваліфікованого електронного підпису ?
2. З яких підстав у розділі 3 «Технічні вимоги до обладнання для закладів освіти» додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до тендерної документації замовника в позиціях 1-3 підрозділу 3.1 та позиціях 1-6 підрозділу 3.2 містяться посилання на конкретну модель мережевого обладнання, а саме телекомунікаційні шафи UA-MGSWL435G та CMS UA-MGSWL95G; роутери MikroTik hEX RB750Gr3 та MikroTik RB3011UiAS-RM; точки доступу MikroTik cAP lite (модель RBcAPL-2nD) та cAP acRBcAPGi-5acD2nD; блок безперебійного живлення APC Back-UPS 800VA (BX800CI-RS) USB; комутатор D-Link DGS-1024C; патч-панель Digitus 19 24 порта, 1U (DN-91524U), та виробників патч-панелі DIGITUS й точки доступу Mikrotik ?
3. Що слугувало підставою при відображенні в підпункті 2 пункту 4 розділу 6 «Результати торгів укладання договору про закупівлю» тендерної документації та підпункті 2 розділу Х «Інші умови» проекту договору інформації щодо зміни істотних умов договору у разі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, тоді як предметом закупівлі за номером UA-2019-10-08-001046-a є придбання послуг, а не товару?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-18 09:40:21
Пояснення на запитання проведеного моніторингу
1. Через технічні причини на форму оголошення про проведення відкритих торгів за номером UA-2019-10-08-001046-а не накладено кваліфікованого електронного підпису.
2. Так, як документація розроблялася компетентними працівниками в сфері інформаційних послуг та з урахуванням потреб і особливостей закладів загальної середньої освіти району, було обрано найбільш оптимальні моделі/марки обладнання, тому в тендерній документації вказано конкретні посилання на конкретні моделі/марки.
3. При складанні тендерної документації, а саме проекту договору, допущено механічну помилку: відображено інформацію щодо змін істотних умов договору у разі зміни ціни за одиницю товару, при тому, що закуповуються послуги.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Проаналізувавши питання щодо правильності заповнення форм документів було визначено, що порушення неможливо усунути, оскільки до часу розкриття тендерних пропозицій залишалося менше 7 днів. Тендерним комітетом відділу освіти Піщанської РДА було прийнято рішення про відміну відкритих торгів за номером UA-2019-10-08-001046-a відповідно до п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» та оприлюдненого висновку державної аудиторської служби України Північний офіс держаудитслужби управління Північного офісу держаудистлужби у Вінницькій області.
2019-10-25 15:24:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Ризики, що спрацювали
RISK1-3_1