Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги підключення до мережі провайдера доступу до Інтернет та встановлення і налаштування мережевого обладнання з метою створення локальної комп’ютерної мережі доступу до Інтернет
Очікувана вартість
1 170 000,00 UAH
UA-2019-10-08-001046-a ce07797b56144b688aacab8da3ad5152
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шигида Любов Василівна

+380434921027 tender_pischanka_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Піщанської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141420
Місцезнаходження: 24700, Україна , Вінницька обл., смт Піщанка, вул. Центральна, 95
Контактна особа: Шигида Любов Василівна
+380434921027
tender_pischanka_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2019 14:51
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 14:51
Очікувана вартість: 1 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Джерело фінансування: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги підключення до мережі провайдера доступу до Інтернет та встановлення і налаштування мережевого обладнання з метою створення локальної комп’ютерної мережі доступу до Інтернет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24700, Україна, Вінницька область, смт. Піщанка, вул. Центральна, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги підключення до мережі провайдера доступу до Інтернет та встановлення і налаштування мережевого обладнання з метою створення локальної комп’ютерної мережі доступу до Інтернет Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-16-000006 ● 033a49cad76e4173a7e4a4939ae93dfe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019 15:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

16.10.2019 №57
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.10.2019 №57
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6.UA-2019-10-08-001046-a 08.10.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-16 17:05:35

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з підключення до мережі провайдера доступу до Інтернет та встановлення і налаштування мережевого обладнання з метою створення локальної комп’ютерної мережі доступу до Інтернет (ДК ДК 021:2015: 72410000-7 — «Послуги провайдерів») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-08-001046-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. З яких підстав на форму оголошення про проведення відкритих торгів за номером UA-2019-10-08-001046-a не накладено кваліфікованого електронного підпису ?
2. З яких підстав у розділі 3 «Технічні вимоги до обладнання для закладів освіти» додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до тендерної документації замовника в позиціях 1-3 підрозділу 3.1 та позиціях 1-6 підрозділу 3.2 містяться посилання на конкретну модель мережевого обладнання, а саме телекомунікаційні шафи UA-MGSWL435G та CMS UA-MGSWL95G; роутери MikroTik hEX RB750Gr3 та MikroTik RB3011UiAS-RM; точки доступу MikroTik cAP lite (модель RBcAPL-2nD) та cAP acRBcAPGi-5acD2nD; блок безперебійного живлення APC Back-UPS 800VA (BX800CI-RS) USB; комутатор D-Link DGS-1024C; патч-панель Digitus 19 24 порта, 1U (DN-91524U), та виробників патч-панелі DIGITUS й точки доступу Mikrotik ?
3. Що слугувало підставою при відображенні в підпункті 2 пункту 4 розділу 6 «Результати торгів укладання договору про закупівлю» тендерної документації та підпункті 2 розділу Х «Інші умови» проекту договору інформації щодо зміни істотних умов договору у разі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, тоді як предметом закупівлі за номером UA-2019-10-08-001046-a є придбання послуг, а не товару?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-18 09:40:21

Пояснення на запитання проведеного моніторингу

1. Через технічні причини на форму оголошення про проведення відкритих торгів за номером UA-2019-10-08-001046-а не накладено кваліфікованого електронного підпису.
2. Так, як документація розроблялася компетентними працівниками в сфері інформаційних послуг та з урахуванням потреб і особливостей закладів загальної середньої освіти району, було обрано найбільш оптимальні моделі/марки обладнання, тому в тендерній документації вказано конкретні посилання на конкретні моделі/марки.
3. При складанні тендерної документації, а саме проекту договору, допущено механічну помилку: відображено інформацію щодо змін істотних умов договору у разі зміни ціни за одиницю товару, при тому, що закуповуються послуги.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Проаналізувавши питання щодо правильності заповнення форм документів було визначено, що порушення неможливо усунути, оскільки до часу розкриття тендерних пропозицій залишалося менше 7 днів. Тендерним комітетом відділу освіти Піщанської РДА було прийнято рішення про відміну відкритих торгів за номером UA-2019-10-08-001046-a відповідно до п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» та оприлюдненого висновку державної аудиторської служби України Північний офіс держаудитслужби управління Північного офісу держаудистлужби у Вінницькій області.

2019-10-25 15:24:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Інформація про відміну

Дата відміни
23 жовтня 2019 14:51
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій