Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети для сміття
Очікувана вартість
3 010,00 UAH
UA-2019-10-08-000974-b 0b7137e4f2284173b9d285383479cdf3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ольга Сергіївна Денисюк

+380412227372
+380683114482
pansionat12415@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03188487
Місцезнаходження: 12415, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, с. Іванівка, вул. Інтернатна, 1
Контактна особа: Ольга Сергіївна Денисюк
+380412227372,+380683114482
pansionat12415@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 11:57
Очікувана вартість: 3 010,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 упаковка
Пакети для сміття (35 л по 30 шт в уп.)(Джерело фінансування – місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12415, Україна, Житомирська область, с. Іванівка , Інтернатна 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2019 12:03
ogoloshennya.docx
08 жовтня 2019 12:03
Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:47
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 12:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.1) В технічних вимогах до предмету закупівлі не вказано конкретної торгової марки.2)Також там вказано,що на даний товар учасники мають надати сертифікат відповідності, паспорт на товар та гарантійний талон. В даних документах завжди вказана торгова марка та модель товару,що й надасть змогу ідентифікувати його та пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника.3)До участі в закупівлі допускаються всі учасники без винятків.Тож,якщо учасник є неплатником ПДВ,його пропозиція буде розглядатись,як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАВЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА 1 200,00
UAH з ПДВ
1 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МИЙДОДІР" 1 436,40
UAH з ПДВ
1 376,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дебют-центр 1 440,00
UAH з ПДВ
1 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 14:32
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.jpg
10 жовтня 2019 14:32
Мішки для сміття1.jpg
10 жовтня 2019 14:32
Мішки для сміття.jpg
10 жовтня 2019 14:32
1 Статут 11.jpg
10 жовтня 2019 14:32
1 Статут 2.jpg
10 жовтня 2019 14:32
1 Статут 1.jpg
10 жовтня 2019 14:32
1 Статут12.jpg
10 жовтня 2019 14:32
1 ПДВ.JPG
10 жовтня 2019 14:32
1 виписка1.JPG
10 жовтня 2019 14:32
1 виписка.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАВЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА

ТОВ "МИЙДОДІР"

ТОВ Дебют-центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАВЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА
#3095515380
Переможець 1 200,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 10:19

Документи

17 жовтня 2019 10:19
протокол.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАВЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА
#3095515380
1 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2019 10:19
протокол.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.jpg укладений
30 жовтня 2019 10:25
договір 2.jpg укладений
30 жовтня 2019 10:25
спец.jpg укладений
30 жовтня 2019 10:25