Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер вчителя форм-фактора ноутбук
Очікувана вартість
136 686,00 UAH
UA-2019-10-08-000691-c be4f3638bba9459d9e33cccf21a83fb9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайцева Альона Ігорівна

+380612862586 oberig9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Оберіг" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20520842
Місцезнаходження: 69067, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Олександра Невського, 87а
Контактна особа: Зайцева Альона Ігорівна
+380612862586
oberig9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 16:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 16:18
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 15:13
Очікувана вартість: 136 686,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 684,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Персональний комп'ютер вчителя форм-фактора ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69067, Україна, Запорізька область, м.Запорыжжя, вул.О.Невського,87А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника після поставки товару згідно накладних впродовж 30 банківських днів за наявності бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 16:15
оголошення ноутбук.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:21
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 12:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Так, запропонований товар може бути рівнозначний за технічними та якісними характеристиками (не гірший), але бути іншого виробника чи торгівельної марки.
2) Форма цінової пропозиції передбачає зазначення учасником конкретну торгівельну марку та модель запропонованого товару.
3) Фізичні особи-підприємці не платники податку на додану вартість також можуть приймати участь в процедурі закуівлі. Ціною пропозиції такого учасника є ціна без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 88 080,00
UAH з ПДВ
81 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 128 622,72
UAH з ПДВ
81 920,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 16:17
ид_код кки.pdf
17 жовтня 2019 16:17
паспорт кки.pdf
17 жовтня 2019 16:17
Опис ВСЕСВИТ.pdf
17 жовтня 2019 16:17
Выписка от 31.05.2019.pdf
17 жовтня 2019 16:17
Доверенность aia 2019.pdf
17 жовтня 2019 16:17
Відгуки та договори(1).zip
17 жовтня 2019 16:17
наказ+протокол.pdf
17 жовтня 2019 16:17
витяг ПДВ.pdf
17 жовтня 2019 16:17
справка ЕДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 81 888,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 16:24

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
81 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір про закупівлю товару укладений
28 жовтня 2019 11:50