Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку А4 білий
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-10-08-000458-c 0d328fb40bb3460bab114019b90e2e26
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сахненко Тетяна Миколаївна

+380638950093 SAHNENKO@ZTA.COURT.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 42261525
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ СВЯТОСЛАВА РІХТЕРА, будинок 24
Контактна особа: Сахненко Тетяна Миколаївна
+380638950093
SAHNENKO@ZTA.COURT.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 15:26
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
950 шт
Папір для друку А4 (білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська обл., Житомир, Святослава Ріхтера, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар проводяться після його постачання шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2019 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 14:06
Оголошення (3).pdf
08 жовтня 2019 14:06
Додаток 3 (3).pdf
08 жовтня 2019 14:06
Додаток 4 - Форма комерційної пропозиції (3).pdf
08 жовтня 2019 14:06
Додаток 1 - Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі (3).pdf
08 жовтня 2019 14:06
Додаток 2 (3).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:36
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 16:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - В нашій тендерній документації не вказано жодних торгових марок або моделей, в Додатку 1 до оголошення про проведення допорогової закупівлі вказані технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі. На торги допускаються будь-які торгові марки, що відповідають даним якісним вимогам.
- Згідно Додатку 2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі Замовником в складі тендерної пропозиції вимагається копія сертифікату якості на запропонований товар, тому всі зацікавлені сторони матимуть змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника.
- Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на цю закупівлю є ціна з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ). Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 65 721,00
UAH з ПДВ
63 498,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 66 006,00
UAH з ПДВ
63 612,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 66 918,00
UAH з ПДВ
65 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2019 16:38
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:38
Документи.rar

Публічні документи

16 жовтня 2019 12:01
Сертифікат Smart line.pdf
16 жовтня 2019 12:01
Протокол.pdf
16 жовтня 2019 12:00
Наказ.pdf
16 жовтня 2019 12:00
Комерційна пропозиція.pdf
16 жовтня 2019 12:00
загальні відомості.pdf
16 жовтня 2019 12:00
Довідка. Рахунок. Банк.pdf
16 жовтня 2019 12:00
Довідка. Борг. Банк.pdf
16 жовтня 2019 12:00
Довідка ЄДРПОУ.pdf
16 жовтня 2019 12:00
Гарантійний лист (2).pdf
16 жовтня 2019 12:00
витяг.pdf
16 жовтня 2019 12:00
Витяг ПДВ Ромус.pdf
16 жовтня 2019 12:00
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 63 498,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 10:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
63 498,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 12:22
Договір 236.pdf укладений
24 жовтня 2019 11:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 63 498,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 583,00 UAH)