Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку А4 білий
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-10-08-000458-c ● 0d328fb40bb3460bab114019b90e2e26
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД |
Код ЄДРПОУ: | 42261525 |
Місцезнаходження: | 10008, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ СВЯТОСЛАВА РІХТЕРА, будинок 24 |
Контактна особа: |
Сахненко Тетяна Миколаївна +380638950093 SAHNENKO@ZTA.COURT.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2019 14:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2019 15:26 |
Очікувана вартість: | 70 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
950 шт
Папір для друку А4 (білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10008, Україна, Житомирська обл., Житомир, Святослава Ріхтера, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 жовтня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар проводяться після його постачання шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2019 14:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2019 14:06 |
Оголошення (3).pdf | |
08 жовтня 2019 14:06 |
Додаток 3 (3).pdf | |
08 жовтня 2019 14:06 |
Додаток 4 - Форма комерційної пропозиції (3).pdf | |
08 жовтня 2019 14:06 |
Додаток 1 - Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі (3).pdf | |
08 жовтня 2019 14:06 |
Додаток 2 (3).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:36
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 16:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - В нашій тендерній документації не вказано жодних торгових марок або моделей, в Додатку 1 до оголошення про проведення допорогової закупівлі вказані технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі. На торги допускаються будь-які торгові марки, що відповідають даним якісним вимогам.
- Згідно Додатку 2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі Замовником в складі тендерної пропозиції вимагається копія сертифікату якості на запропонований товар, тому всі зацікавлені сторони матимуть змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника.
- Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на цю закупівлю є ціна з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ). Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
- Згідно Додатку 2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі Замовником в складі тендерної пропозиції вимагається копія сертифікату якості на запропонований товар, тому всі зацікавлені сторони матимуть змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника.
- Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на цю закупівлю є ціна з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ). Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
65 721,00
UAH з ПДВ
|
63 498,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
66 006,00
UAH з ПДВ
|
63 612,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
66 918,00
UAH з ПДВ
|
65 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
63 498,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 10:27
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2019 12:22
|
Договір 236.pdf | укладений |
24 жовтня 2019 11:27
|