Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модулі передачі даних
Очікувана вартість
8 500,00 UAH
UA-2019-10-07-001313-c ed678b7bbce04ed38d1f3a67bab87613
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лунгу Тетяна Георгіївна

+380484043686 skz_reni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ренійська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ренійського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728465
Місцезнаходження: 68802, Україна , Одеська обл., Рені, ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА, будинок 188
Контактна особа: Лунгу Тетяна Георгіївна
+380484043686
skz_reni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 8 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32580000-2: Інформаційне обладнання


Інформаційне обладнання за кодом CPV за ДК021:2015 32580000-2 (Модулі передачі даних)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
GSM/GPRS модем Sparklet - «Itron Inc» або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68802, Україна, Одеська обл., Рені, Дунайська, 188
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32580000-2 — Інформаційне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 16:27
ДОДАТОК 1 (11).doc
07 жовтня 2019 16:27
ДОДАТОК 2 (5).doc
07 жовтня 2019 16:27
ДОДАТОК 3 (16).doc
07 жовтня 2019 16:26
ДОДАТОК 4 (10).docx
07 жовтня 2019 16:26
ДОДАТОК 5 (1).doc
07 жовтня 2019 16:26
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 жовтня 2019 11:30
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 10:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «1) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації (Технічна специфікація (Технічни вимоги): В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (при пропозиції учасником еквіваленту зазначеного товару за предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками).
2) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації (Технічна специфікація (Технічни вимоги): при пропозиції учасником еквіваленту зазначеного товару за предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками.
3) ФОП допускаються до участі в закупівлі. Саме для цього закупівля оголошена "без урахування ПДВ". Оцінка проводиться теж по сумі без урахування ПДВ.».

Інформація про відміну

Дата відміни
22 жовтня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій