Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (МІС: КОМП'ЮТЕРИ - Неттон у зборі)
Очікувана вартість
775 500,00 UAH
UA-2019-10-07-001270-b ee003088cd1e446d87549c8e42389890
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Борисівна

+380629513228
+380963204661
likarnya9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Маріупольська міська лікарня №9 - медико-санітарна частина працівників департаменту морського флоту"
Код ЄДРПОУ: 05480826
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Гагаріна, буд. 114/116
Контактна особа: Юлія Борисівна
+380629513228,+380963204661
likarnya9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 13:34
Очікувана вартість: 775 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


З-№259: У разі наявності в даній тендерній документації посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 комплект
Неттон у зборі (ASUS Mini PC PN40)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вулиця Гагаріна, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування: Міський бюджет. Додаткові асигнування на проект "Впровадження та розвиток єдиної медичної інформаційної системи". Довідка №2/09 від 09.09.2019р Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2019 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 14:45
проект Договору.doc
07 жовтня 2019 14:45
ТД №581.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 07 жовтня 2019 23:28
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 10:46
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня.
Умовами проект договору про закупівлю передбачено - "Всі витрати на транспортування та поставку, навантаження та розвантаження, встановлення та підключення, страхування та гарантійні зобов’язання і інші витрати здійснюються за рахунок Продавця."
"Шановний учаснику!
Вимогами технічного завдання не передбачено навчання."
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 жовтня 2019 12:13
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 12:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. "У разі наявності посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»." - зазначено в Оголошенні. Вимогами по заповненню форми №3 "Пропозиція учасника-гарантійний лист", а саме - "Всі графи наведеної нижче форми повинні бути заповнені необхідною для оцінки інформацією", передбачено графи : "№ з/п, Конкретна назва (марка, модель, показники, тощо), Виробник рік випуску, Гарантія, кількість, Ціна без ПДВ, Загальна вартість без ПДВ. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Переможцем торгів з числа учасників, тендерну пропозицію яких не було відхилено згідно з Законом, визначається учасник, ціна тендерної пропозиції якого є найменшою. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (у т.ч. податку на додану вартість, якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування та інших витрат, визначених законодавством. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критерії оцінки - 100% ціна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 533 104,08
UAH з ПДВ
533 104,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" 685 203,60
UAH з ПДВ
672 118,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 692 169,00
UAH з ПДВ
672 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 740 019,89
UAH з ПДВ
740 019,89
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" 774 936,00
UAH з ПДВ
774 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 13:23
Електронний підпис
30 жовтня 2019 13:10
лист про активи.pdf
30 жовтня 2019 13:10
Финзвит 3 кв 2019.pdf
30 жовтня 2019 13:00
МВС от 21 октября.pdf
30 жовтня 2019 13:00
ДФС по 01 ноября.pdf
23 жовтня 2019 12:13
Електронний підпис
23 жовтня 2019 12:12
водяне досвид.zip
23 жовтня 2019 12:12
ид_код кки.pdf
23 жовтня 2019 12:12
паспорт кки.pdf
23 жовтня 2019 12:12
Опис ВСЕСВИТ.pdf
23 жовтня 2019 12:12
Выписка от 31.05.2019.pdf
23 жовтня 2019 12:12
Доверенность aia 2019.pdf
23 жовтня 2019 12:12
Відгуки та договори(1).zip
23 жовтня 2019 12:12
наказ+протокол.pdf
23 жовтня 2019 12:12
витяг ПДВ.pdf
23 жовтня 2019 12:12
справка ЕДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
533 104,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:51
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 10:45
ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ №218 від 12.11.2019р..pdf укладений
13 листопада 2019 10:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 533 104,08
UAH (в тому числі ПДВ 88 850,68 UAH)