Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (МІС: КОМП'ЮТЕРИ - Неттон у зборі)
Очікувана вартість
775 500,00 UAH
UA-2019-10-07-001270-b ● ee003088cd1e446d87549c8e42389890
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Маріупольська міська лікарня №9 - медико-санітарна частина працівників департаменту морського флоту" |
Код ЄДРПОУ: | 05480826 |
Місцезнаходження: | 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Гагаріна, буд. 114/116 |
Контактна особа: |
Юлія Борисівна +380629513228,+380963204661 likarnya9@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2019 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2019 13:34 |
Очікувана вартість: | 775 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
З-№259: У разі наявності в даній тендерній документації посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 комплект
Неттон у зборі (ASUS Mini PC PN40)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вулиця Гагаріна, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування: Міський бюджет. Додаткові асигнування на проект "Впровадження та розвиток єдиної медичної інформаційної системи". Довідка №2/09 від 09.09.2019р | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2019 14:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2019 14:45 |
проект Договору.doc | |
07 жовтня 2019 14:45 |
ТД №581.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 07 жовтня 2019 23:28
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 10:46
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня.
Умовами проект договору про закупівлю передбачено - "Всі витрати на транспортування та поставку, навантаження та розвантаження, встановлення та підключення, страхування та гарантійні зобов’язання і інші витрати здійснюються за рахунок Продавця."
"Шановний учаснику!
Вимогами технічного завдання не передбачено навчання."
Умовами проект договору про закупівлю передбачено - "Всі витрати на транспортування та поставку, навантаження та розвантаження, встановлення та підключення, страхування та гарантійні зобов’язання і інші витрати здійснюються за рахунок Продавця."
"Шановний учаснику!
Вимогами технічного завдання не передбачено навчання."
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 жовтня 2019 12:13
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 12:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. "У разі наявності посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»." - зазначено в Оголошенні. Вимогами по заповненню форми №3 "Пропозиція учасника-гарантійний лист", а саме - "Всі графи наведеної нижче форми повинні бути заповнені необхідною для оцінки інформацією", передбачено графи : "№ з/п, Конкретна назва (марка, модель, показники, тощо), Виробник рік випуску, Гарантія, кількість, Ціна без ПДВ, Загальна вартість без ПДВ. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Переможцем торгів з числа учасників, тендерну пропозицію яких не було відхилено згідно з Законом, визначається учасник, ціна тендерної пропозиції якого є найменшою. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (у т.ч. податку на додану вартість, якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування та інших витрат, визначених законодавством. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критерії оцінки - 100% ціна
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
533 104,08
UAH з ПДВ
|
533 104,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" |
685 203,60
UAH з ПДВ
|
672 118,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
692 169,00
UAH з ПДВ
|
672 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
740 019,89
UAH з ПДВ
|
740 019,89
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" |
774 936,00
UAH з ПДВ
|
774 936,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Переможець |
533 104,08
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 12:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2019 10:45
|
ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ №218 від 12.11.2019р..pdf | укладений |
13 листопада 2019 10:45
|