Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Очікувана вартість
48 280,00 UAH
UA-2019-10-07-000755-a bbe6ce606092492d9436a3fdc22f5f65
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бородай Олена Володимирівна

+380532517527 elenka-2407@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 40108630
Вебсайт: https://pl.npu.gov.ua
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул Пушкіна,83
Контактна особа: Бородай Олена Володимирівна
+380532517527
elenka-2407@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2019 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2019 16:30
Початок аукціону: 23 жовтня 2019 13:25
Очікувана вартість: 48 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 241,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 шт
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Пушкіна, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2019 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 16:26
ТДШ3 07.10.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-28-000025 ● b0a13ef7dbe04917996ada9d57856148
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2019 17:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
28.10.2019 № 71
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 28.10.2019 № 71

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-10-07-000755-a 07.10.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою встановлення законності та дотримання вимог чинного законодавства забезпечено розгляд результатів моніторингу, проведеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за процедурою UA-2019-10-07-000755-a «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», код ДК 34350000-5. Виявлені результати відображено у Висновку, згідно якого встановлено окремі недоліки. Задля усунення виявлених недоліків процедуру закупівлі очікуваною вартістю 48280,00 грн. відмінено через неможливість усунення порушень (Протокол № 196 від 05.11.2019 р.). Таким чином, заходи Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області дали змогу вчасно відреагувати на порушення законодавства. В подальшому буде забезпечуватись підготовка документів для проведення процедур закупівель на найвищому рівні. Тендерний комітет вживає усі необхідні заходи для належного проведення закупівель, в той же час суміщення функцій тендерного комітету з основними обов’язками могло бути фактором окремих недоліків. Висловлюємо вдячність за сприяння у встановленні законного та ефективного витрачання коштів.

2019-11-06 15:01:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель

2019-11-07 11:06:57

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Авторинок на Кільцевій 41 598,72
UAH з ПДВ
40 435,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укравтозапчастина 41 950,00
UAH з ПДВ
40 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТРАК" 41 971,39
UAH з ПДВ
40 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНООПТТОРГ-ТРЕЙД" 48 096,00
UAH з ПДВ
47 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 17:56
Електронний підпис
25 жовтня 2019 17:54
Довідка МВС.pdf
25 жовтня 2019 17:54
Довідка ДФС.zip
25 жовтня 2019 17:54
Довідка ДФС.pdf
23 жовтня 2019 15:28
Електронний підпис
21 жовтня 2019 14:36
Електронний підпис
21 жовтня 2019 14:34
Повноваження.pdf
21 жовтня 2019 14:34
Лист-відгук ХЛГ.pdf
21 жовтня 2019 14:34
Лист-відгук ДЛГ.pdf
21 жовтня 2019 14:34
Довідки.pdf
21 жовтня 2019 14:34
Витяг ПДВ.pdf
21 жовтня 2019 14:34
Аналог. договір ХЛГ.pdf
21 жовтня 2019 14:34
Аналог. договір ДЛГ.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 16:06
Електронний підпис
21 жовтня 2019 16:06
Стаття 17.pdf
21 жовтня 2019 16:06
Проект договору.pdf
21 жовтня 2019 16:06
Повноваження на підпис.7z
21 жовтня 2019 16:06
МО_2018-2019_шини_відгук .pdf
21 жовтня 2019 16:06
Згода.pdf
21 жовтня 2019 16:06
Довідки відповідності.pdf
21 жовтня 2019 16:06
витяг ПДВ копія.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2019 10:42
Електронний підпис
22 жовтня 2019 09:50
8 Проект договору.pdf
22 жовтня 2019 09:50
2 Лист-гарантія.pdf
22 жовтня 2019 09:50
15 Гарантійний лист.pdf
22 жовтня 2019 09:50
11 Виписка з ЄДР.pdf
22 жовтня 2019 09:50
10 Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Авторинок на Кільцевій

ТОВ Укравтозапчастина

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТРАК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНООПТТОРГ-ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Авторинок на Кільцевій
#37141713
Переможець 40 435,20
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Авторинок на Кільцевій
#37141713
40 435,20
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 листопада 2019 14:05
Коментар щодо відміни: На підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
05 листопада 2019 14:05
Протокол