Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського громадського харчування (стакани одноразового використання)
Очікувана вартість
57 500,00 UAH
UA-2019-10-07-000572-a ● c74d0b1129b04450912a5b2bed10b736
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41931754 |
Вебсайт: | http://likar.center |
Місцезнаходження: | 10020, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан Визволення, буд. 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Костюк 380672630102 t.kostiuk@likar.center |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2019 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2019 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2019 15:59 |
Очікувана вартість: | 57 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 575,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Відомості про предмет закупівлі та вимоги до учасників містяться у закупівельній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250000 штуки
Стакан пластиковий одноразового використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2019 15:40 |
Форма пропозиції.xlsx |
07 жовтня 2019 15:40 |
Закупівельна документація .pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 жовтня 2019 12:09
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 16:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Технічні характеристики пропозиції повинні відповідати технічним характеристикам зазначених в закупівельній документації. Невідповідність пропозиції закупівельній документації є підставою для відхилення пропозиції. 2) Обов'язковою вимогою для учасників є заповнення форми пропозиції, відповідно до якої учасник має зазначити комерційну назву, модель, артикул, каталожний номер, виробника, країну походження запропонованого товару. 3) Фізичні особи-підприємці можуть брати участь у закупівлі, їх пропозиція буде розглядатися як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 16:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Бондарук Валерій Олександрович |
42 500,00
UAH з ПДВ
|
42 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РіА-Трейд" |
47 500,00
UAH з ПДВ
|
47 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НВФ "ЮМІКС ВДВ" |
49 875,00
UAH з ПДВ
|
49 875,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бондарук Валерій Олександрович #2565515215 |
Переможець |
42 500,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 10:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Підписаний_Договір поставки (стакани одноразового використання) 18.10.2019 270.pdf | укладений |
21 жовтня 2019 00:10
|
Договір поставки (стакани одноразового використання) 18.10.2019 270-Протокол_підписів_21.10.2019.pdf | укладений |
21 жовтня 2019 00:10
|