Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Облаштування зон пішохідних переходів засобами підвищеної видимості пішохідного переходу, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення Р-65 КПП «Миколаївка» – Семенівка – Новгород Сіверський – Глухів – КПП «Катеринівка» км 5+688 с. Миколаївка, км 23+757 с. Іванівка, км 33+973 с. Машеве, км 41+734 з’їзд до с. Попівка, км 45+892 с. Лизунівка, км 52+077 с. Печенюги, км 52+415 с. Печенюги, км 60+900 с. Форостовичі, Чернігівська область
Очікувана вартість
3 550 473,00 UAH
UA-2019-10-07-000207-b b724cdbcafbe4b65b408b446a8c03459
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019 09:44
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 11:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2019 12:39
Очікувана вартість: 3 550 473,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 752,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Облаштування зон пішохідних переходів засобами підвищеної видимості пішохідного переходу, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення Р-65 КПП «Миколаївка» – Семенівка – Новгород Сіверський – Глухів – КПП «Катеринівка» км 5+688 с. Миколаївка, км 23+757 с. Іванівка, км 33+973 с. Машеве, км 41+734 з’їзд до с. Попівка, км 45+892 с. Лизунівка, км 52+077 с. Печенюги, км 52+415 с. Печенюги, км 60+900 с. Форостовичі, Чернігівська область
(Джерело фінансування – спеціальний фонд Державного бюджету України за бюджетною програмою КПКВК 3107020 «Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм»)
















Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. № 117 та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Виконавцю на строк не більше 1 (одного) місяця авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на підставі наданих рахунків - фактур. Виконавець зобов'язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для надання Послуг матеріалів, конструкцій, виробів та протягом 1 (одного) місяця з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг закупівель та надати Замовнику підтверджуючі документи (Акт по формі КБ-2В та Довідку по формі КБ-3) на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов'язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні місячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2019 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 09:44
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРДОРСПЕЦСЕРВІС" 3 300 000,00
UAH з ПДВ
3 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дорекс-Безпека руху 3 420 165,00
UAH з ПДВ
3 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРКОМ" 3 530 400,00
UAH з ПДВ
3 530 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 14:34
5_Відгук.PDF
21 жовтня 2019 14:34
9_Перел_субпідр.PDF
21 жовтня 2019 14:34
11_Ліцензія.pdf
21 жовтня 2019 14:34
2_Виробничі_бази.PDF
21 жовтня 2019 14:34
4_Працівники.PDF
21 жовтня 2019 14:34
10_Наказ_про_Директора.pdf
21 жовтня 2019 14:34
8_Довідка_про_Учасника.PDF
21 жовтня 2019 14:34
3_Машини.PDF
21 жовтня 2019 14:34
5_Аналог_договір_1.PDF
21 жовтня 2019 14:34
Гарант_5+688.PDF
21 жовтня 2019 14:34
5_Аналог_договір_2.PDF
21 жовтня 2019 14:34
Техн_5+688.PDF
21 жовтня 2019 14:34
6_Довідка_ст_17.PDF
21 жовтня 2019 14:34
5_Договір_освітлення.PDF

Публічні документи

31 жовтня 2019 12:21
Електронний підпис
31 жовтня 2019 12:16
довідка МВС несудимість
23 жовтня 2019 10:37
Електронний підпис
23 жовтня 2019 03:05
Електронний підпис
23 жовтня 2019 03:03
труд книжка Скобченко.pdf
23 жовтня 2019 03:03
техпаспорти копія.pdf
23 жовтня 2019 03:03
сертификат_ИСО_9001-2015_18.pdf
23 жовтня 2019 03:03
СВЕТИЛЬНИКИ_БЕТА_ЛАЙТ.rar
23 жовтня 2019 03:03
Паспорт LED-24-60.pdf
23 жовтня 2019 03:03
опис внесення змін.pdf
23 жовтня 2019 03:03
ліцензія_Д-БР_АБІУ.pdf
23 жовтня 2019 03:03
дозвіл ДержПраці.pdf
23 жовтня 2019 03:03
АСО.rar
23 жовтня 2019 03:02
Certificat ISO Beta Light.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2019 08:55
Виробничі_Бази.PDF
23 жовтня 2019 08:55
Труд_Шурін.PDF
23 жовтня 2019 08:55
Труд_Федірко.PDF
23 жовтня 2019 08:55
Накази_Працівники.PDF
23 жовтня 2019 08:55
Труд_Стасюк.PDF
23 жовтня 2019 08:55
Труд_Стадніченко.PDF
23 жовтня 2019 08:55
Інформація_працівники.PDF
23 жовтня 2019 08:55
Труд_Ашомко.PDF
23 жовтня 2019 08:55
Труд_Яременко.PDF
23 жовтня 2019 08:55
Відом_про_учасника.PDF
23 жовтня 2019 08:55
Відгуки_Замовники.PDF
23 жовтня 2019 08:55
свiдоцтво_ДСТУ_ISO_1002_2005.PDF
23 жовтня 2019 08:55
Ст_17.PDF
23 жовтня 2019 08:55
Труд_Артеменко.PDF
23 жовтня 2019 08:55
Труд_Железняк.PDF
23 жовтня 2019 08:55
Дозвiл Держгірпром_1.pdf
23 жовтня 2019 08:55
Свiдоцтво_ПДВ.pdf
23 жовтня 2019 08:55
Труд_Чайко.PDF
23 жовтня 2019 08:55
Дозвіл_Держгірпром_2.PDF
23 жовтня 2019 08:55
Інформ_субпідрядник.PDF
23 жовтня 2019 08:55
Аналогічні_договора.PDF
23 жовтня 2019 08:55
Труд_Кривушко.PDF
23 жовтня 2019 08:55
Ліцензія Інтерком.pdf
23 жовтня 2019 08:55
Техн_Завдання.PDF
23 жовтня 2019 08:55
Труд_Сіра.PDF
23 жовтня 2019 08:55
Гарант_Лист.PDF
23 жовтня 2019 08:55
Інформац_маш_механ.PDF
23 жовтня 2019 08:55
Труд_Петренко.PDF
23 жовтня 2019 08:55
ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРДОРСПЕЦСЕРВІС"

ТОВ Дорекс-Безпека руху

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРДОРСПЕЦСЕРВІС"
#42595408
Відхилено 3 220 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 14:50
ТОВ Дорекс-Безпека руху
#34892518
Переможець 3 299 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 14:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дорекс-Безпека руху
#34892518
3 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 11:25
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 17:57
ДУ №6 до БДР 263-11-19.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 17:32
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2020 20:07
ДУ №5 до БДР 263-11-19.pdf зміни до договору
13 червня 2020 20:06
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 16:18
ДУ №4 до БДР 263-11-19.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 12:17
ДУ №3 до БДР 263-11-19.pdf зміни до договору
30 січня 2020 12:16
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:26
ДУ №2 до БДР 263-11-19.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:12
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2019 14:51
ДУ №1 до БДР 263-11-19.pdf укладений
25 листопада 2019 14:50
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 16:34
БДР 263-11-19.pdf укладений
13 листопада 2019 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-263/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-263/11-19 від 13.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1., 2.1., Додатку №1, 2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-263/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-163/11-19 від 13.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-263/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-263/11-19 від 13.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1. та Додатку №3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-263/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору №БДР-263/11-19 від 13.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 6.10., 7.1., 8.2., 8.4., 8.5., 9.10., 10.3., Розділу 8, 9 та 13 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-263/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до Договору №БДР-263/11-19 від 13.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1., Додатку 1 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-263/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 до Договору №БДР-263/11-19 від 13.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2019 — 20 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 470 792,71
UAH (в тому числі ПДВ 411 798,78 UAH)