Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44810000-1 Фарби (Фарби в асортименті)
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2019-10-07-000091-c ● 956df331d643402c855044dfbb2d90fe
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147598 |
Місцезнаходження: | 14013, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, проспект Перемоги 141 |
Контактна особа: |
Ляховець Ольга Миколаївна +380462775083 osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2019 09:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 жовтня 2019 09:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2019 09:39 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2019 14:20 |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 54000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
Фарби в асортименті (джерело фінансування - міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади, згідно заявки в кожен заклад окремо
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату Товару протягом відповідного бюджетного року, після пред'явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): - рахунку; - накладних. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2019 09:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2019 09:34 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Фарба Жовтень.docx | |
07 жовтня 2019 09:34 |
ТД ФАРБА 2019 жовтень.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-07-000091-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 11 жовтня 2019 17:21
Стосовно дискримінаційних умов в тендерній документації
Доброго дня.
Управління освіти Чернігівської міської ради 07.10. оголошено вже 6-ту за рахунком процедуру закупівлі «44810000-1 Фарби (Фарби в асортименті)» у 2019 році. При цьому Замовником як і попередніх процедурах передбачено вимогу стосовно надання сертифіката ДСТУ ISO 14024 по окремим частинам предмету закупівлі, а саме по водоемульсійним фарбам.
В черговий раз хочемо звернути увагу Управління, що сертифікація на відповідність ДСТУ ISO 14024 не є обов’язковою відповідно до законодавства України, це ДОБРОВІЛЬНА, незалежна програма надання ліцензії, яка дозволяє використовувати екологічні маркування на продукції, зазначаючи загальну екологічну перевагу продукції в межах конкретної категорії продукції за результатами розгляду життєвого циклу, тобто вказує на наявність екологічних переваг, а не безпечність чи відсутність негативного впливу на навколишнє середовище.
Єдиним акредитованим органом у сфері «екологічна сертифікація» у періоди з 16.07.10 по 15.07.13 та з 12.10.17 по 11.10.22 було (та є наразі) ВГО «Жива планета», яке й видає сертифікати на відповідність ДСТУ ISO 14024. При цьому з 16.07.2013 по 11.10.2017 в Україні взагалі не було жодного акредитованого органу з оцінки відповідності, а сертифікати, які видавались ВГО «Жива планета» не можуть використовуватись оскільки вказана організація не була акредитована у вказаний період.
Окремої уваги заслуговує той факт, що НІ ОДИН з Учасників останньої процедури закупівлі, яка проводилась Замовником UA-2019-07-04-000753-c не надав у складі пропозиції чинних сертифікатів ДСТУ ISO 14024 на запропоновану ним продукцію.
Вказане тільки зайвий раз підтверджує, що вимога стосовно надання у складі пропозиції Учасниками сертифіката ДСТУ ISO 14024 на окремі позиції предмету закупівлі є дискримінаційною, та такою, яка ШТУЧНО ОБМЕЖУЄ коло Учасників процедури закупівлі адже встановлює вимоги, що не є обов’язковими згідно законодавства проте унеможливлюють участь потенціальних учасників у процедури закупівлі через неможливість їх виконання у відведенні строки для подання пропозиції.
Показовим є той факт, що за час проведення з 31.01.2019 Управлінням процедур закупівлі фарби кількість Учасників, які приймали в них участь скоротилась з 10 (3 з яких були безпосередніми виробниками лакофарбової продукції) в першій процедурі до 3-х фірм-посередників в останній.
Складається таке враження, що Управління СВІДОМО ІГНОРУЄ той факт, що вимога стосовно надання сертифіката ДСТУ ISO 14024 НЕ МОЖЕ БУТИ ВИКОНАНА жодним з потенційних Учасників закупівлі чим взагалі ставить під загрозу завершення процедури закупівлі та забезпечення учбових закладів м. Чернігова фарбою для забезпечення в свою чергу належних умов навчання молоді.
Відповідність продукції медичним критеріям безпеки/показникам, вимогам діючого санітарного законодавства України, можливість використання у заявленій сфері застосування, зокрема й в будівлях учбових закладів, для потреб яких і закуповується Управлінням лакофарбова продукція в межах процедур закупівлі, можна підтвердити висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Таким чином у разі, якщо Управління дійсно має на меті лише отримання від Учасників підтвердження безпечності запропонованих ними лакофарбових матеріалів для навколишнього середовища та можливості застосування їх в учбових закладах, а не обмеження кола учасників, незрозумілим є встановлення вимоги щодо надання у складі пропозиції виключно сертифікату ДСТУ ISO 14024.
Враховуючи зазначене вимагаємо Замовника виключити з тендерної документації вимоги стосовно надання Учасниками у складі пропозиції сертифіката ДСТУ ISO 14024, оскільки така вимога є дискримінаційною для більшості Учасників.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника, адже учбові заклади м. Чернігова з самого початку 2019 року так і залишаються не забезпеченими лакофарбовими матеріалами!
Розгорнути
Згорнути
Управління освіти Чернігівської міської ради 07.10. оголошено вже 6-ту за рахунком процедуру закупівлі «44810000-1 Фарби (Фарби в асортименті)» у 2019 році. При цьому Замовником як і попередніх процедурах передбачено вимогу стосовно надання сертифіката ДСТУ ISO 14024 по окремим частинам предмету закупівлі, а саме по водоемульсійним фарбам.
В черговий раз хочемо звернути увагу Управління, що сертифікація на відповідність ДСТУ ISO 14024 не є обов’язковою відповідно до законодавства України, це ДОБРОВІЛЬНА, незалежна програма надання ліцензії, яка дозволяє використовувати екологічні маркування на продукції, зазначаючи загальну екологічну перевагу продукції в межах конкретної категорії продукції за результатами розгляду життєвого циклу, тобто вказує на наявність екологічних переваг, а не безпечність чи відсутність негативного впливу на навколишнє середовище.
Єдиним акредитованим органом у сфері «екологічна сертифікація» у періоди з 16.07.10 по 15.07.13 та з 12.10.17 по 11.10.22 було (та є наразі) ВГО «Жива планета», яке й видає сертифікати на відповідність ДСТУ ISO 14024. При цьому з 16.07.2013 по 11.10.2017 в Україні взагалі не було жодного акредитованого органу з оцінки відповідності, а сертифікати, які видавались ВГО «Жива планета» не можуть використовуватись оскільки вказана організація не була акредитована у вказаний період.
Окремої уваги заслуговує той факт, що НІ ОДИН з Учасників останньої процедури закупівлі, яка проводилась Замовником UA-2019-07-04-000753-c не надав у складі пропозиції чинних сертифікатів ДСТУ ISO 14024 на запропоновану ним продукцію.
Вказане тільки зайвий раз підтверджує, що вимога стосовно надання у складі пропозиції Учасниками сертифіката ДСТУ ISO 14024 на окремі позиції предмету закупівлі є дискримінаційною, та такою, яка ШТУЧНО ОБМЕЖУЄ коло Учасників процедури закупівлі адже встановлює вимоги, що не є обов’язковими згідно законодавства проте унеможливлюють участь потенціальних учасників у процедури закупівлі через неможливість їх виконання у відведенні строки для подання пропозиції.
Показовим є той факт, що за час проведення з 31.01.2019 Управлінням процедур закупівлі фарби кількість Учасників, які приймали в них участь скоротилась з 10 (3 з яких були безпосередніми виробниками лакофарбової продукції) в першій процедурі до 3-х фірм-посередників в останній.
Складається таке враження, що Управління СВІДОМО ІГНОРУЄ той факт, що вимога стосовно надання сертифіката ДСТУ ISO 14024 НЕ МОЖЕ БУТИ ВИКОНАНА жодним з потенційних Учасників закупівлі чим взагалі ставить під загрозу завершення процедури закупівлі та забезпечення учбових закладів м. Чернігова фарбою для забезпечення в свою чергу належних умов навчання молоді.
Відповідність продукції медичним критеріям безпеки/показникам, вимогам діючого санітарного законодавства України, можливість використання у заявленій сфері застосування, зокрема й в будівлях учбових закладів, для потреб яких і закуповується Управлінням лакофарбова продукція в межах процедур закупівлі, можна підтвердити висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Таким чином у разі, якщо Управління дійсно має на меті лише отримання від Учасників підтвердження безпечності запропонованих ними лакофарбових матеріалів для навколишнього середовища та можливості застосування їх в учбових закладах, а не обмеження кола учасників, незрозумілим є встановлення вимоги щодо надання у складі пропозиції виключно сертифікату ДСТУ ISO 14024.
Враховуючи зазначене вимагаємо Замовника виключити з тендерної документації вимоги стосовно надання Учасниками у складі пропозиції сертифіката ДСТУ ISO 14024, оскільки така вимога є дискримінаційною для більшості Учасників.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника, адже учбові заклади м. Чернігова з самого початку 2019 року так і залишаються не забезпеченими лакофарбовими матеріалами!
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-07-000091-c.c2
Статус:
Задоволено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій", Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 17 жовтня 2019 19:58
Дата подання: 17 жовтня 2019 19:58
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 жовтня 2019 20:17
Рішення від 21.10.2019 №15063 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2019 20:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.11.2019 №16128.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2019 17:46
Рішення від 06.11.2019 №16128 .pdf
Дата публікації: 11 листопада 2019 20:36
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 15 листопада 2019 10:20 |
Коментар щодо відміни: | згідно п.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Документи:
15 листопада 2019 10:20
|
протокол відміна фарба.pdf |