Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Фільтруючі елементи»
Очікувана вартість
305 012,16 UAH
UA-2019-10-04-002344-b c1d8ec0e0b8b458d9182fd292e5b6852
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: -
+380444069838,+380444069837
crekm.dog@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 18:35
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2019 20:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 15:19
Очікувана вартість: 305 012,16 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Фільтруючі елементи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 08:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 08:56
Роз_яснення до документації.docx
11 жовтня 2019 08:56
ТД_фільтра_торги_НОВА_РЕДАКЦІЯ_11.10.2019.docx
04 жовтня 2019 18:35
ТД_фільтра_торги 03.10.2019.docx
11 жовтня 2019 08:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 08:56
Роз_яснення до документації.docx
11 жовтня 2019 08:56
ТД_фільтра_торги_НОВА_РЕДАКЦІЯ_11.10.2019.docx
04 жовтня 2019 18:35
ТД_фільтра_торги 03.10.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток10
Дата подання: 09 жовтня 2019 16:13
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 08:45
Маємо намір прийняти участь у даних торгах. Вивчивши тендерну документацію, встановлено що Розділом «Перелік та кількість товару ..» (Додаток №10)» тендерної документації вимагається гарантійний термін експлуатації продукції : «відповідно до гарантій виробника, але не менше 12 місяців від дати поставки», що суперечить характеру продукції, що закуповується та вимогам Додатку №4 тендерної документації «Дані на товар», яким вимагається гарантійний термін експлуатації від дати введення продукції в експлуатацію. З метою уникнення суперечностей у вимогах тендерної документації, просимо Вас внести зміни в Додаток №10 тендерної документації та вказати вимогу до гарантійного терміну експлуатації продукції «Гарантійний термін експлуатації: з дати введення продукції в експлуатацію, відповідно до гарантій виробника або вимог обладнання на яке встановлюється».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни у Тендерну документацію.
Додаток10
Дата подання: 09 жовтня 2019 16:13
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 08:45
Маємо намір прийняти участь у даних торгах. Вивчивши тендерну документацію, встановлено що Розділом «Перелік та кількість товару ..» (Додаток №10)» тендерної документації вимагається гарантійний термін експлуатації продукції : «відповідно до гарантій виробника, але не менше 12 місяців від дати поставки», що суперечить характеру продукції, що закуповується та вимогам Додатку №4 тендерної документації «Дані на товар», яким вимагається гарантійний термін експлуатації від дати введення продукції в експлуатацію. З метою уникнення суперечностей у вимогах тендерної документації, просимо Вас внести зміни в Додаток №10 тендерної документації та вказати вимогу до гарантійного терміну експлуатації продукції «Гарантійний термін експлуатації: з дати введення продукції в експлуатацію, відповідно до гарантій виробника або вимог обладнання на яке встановлюється».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни у Тендерну документацію.
Додаток10
Дата подання: 09 жовтня 2019 16:15
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 08:45
Маємо намір прийняти участь у даних торгах. Вивчивши тендерну документацію, встановлено що Розділом «Перелік та кількість товару ..» (Додаток №10)» тендерної документації вимагається гарантійний термін експлуатації продукції : «відповідно до гарантій виробника, але не менше 12 місяців від дати поставки», що суперечить характеру продукції, що закуповується та вимогам Додатку №4 тендерної документації «Дані на товар», яким вимагається гарантійний термін експлуатації від дати введення продукції в експлуатацію. З метою уникнення суперечностей у вимогах тендерної документації, просимо Вас внести зміни в Додаток №10 тендерної документації та вказати вимогу до гарантійного терміну експлуатації продукції «Гарантійний термін експлуатації: з дати введення продукції в експлуатацію, відповідно до гарантій виробника або вимог обладнання на яке встановлюється».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни у Тендерну документацію.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР 304 992,00
UAH з ПДВ
304 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕЙТОН ГРУП" 305 001,00
UAH з ПДВ
305 001,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 16:18
10_Документи з ЕЦП.rar
18 жовтня 2019 16:18
8_1_Додаток11.PDF
18 жовтня 2019 16:18
7_п.3.7_4.1_Дані на товар.PDF
18 жовтня 2019 16:18
7_2_Документ Додатку10.PDF
18 жовтня 2019 16:18
7_1_Довідка п.3.7.PDF
18 жовтня 2019 16:18
6_Дод1_п.3_Витяг ПДВ_10.04.18.PDF
18 жовтня 2019 16:18
6_Дод1_п.2.1_Статут_20 12 18.PDF
18 жовтня 2019 16:18
6_Дод1_п.1.4_Лист-згода.PDF
18 жовтня 2019 16:18
3_Банківська гарантія.zip

Публічні документи

17 жовтня 2019 17:53
ДОДАТОК 11.pdf
17 жовтня 2019 17:53
ДОДАТОК 10.pdf
17 жовтня 2019 17:53
ДОДАТОК 5.pdf
17 жовтня 2019 17:53
ДОВІДКА ДОВКІЛЛЯ.pdf
17 жовтня 2019 17:53
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАНТІКОР

ТОВ "СЕЙТОН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
Переможець 304 992,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 16:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
304 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 13:45
ДУ 19204.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 13:44
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 14:28
19204.pdf укладений
13 листопада 2019 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-19204
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 304 992,00
UAH (в тому числі ПДВ 50 832,00 UAH)