Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Код ДК 021:2015-45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ( Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Центральна (від будинку №16/1 до вул.Дружби) в м.Дергачі Харківської області)
Очікувана вартість
175 686,94 UAH
UA-2019-10-04-002140-b 188746a4d8ef4752a2a23e7e6e182777
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Христенко

+380685047748 derg07@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дергачівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04059496
Місцезнаходження: 62303, Україна , Харківська обл., м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79Б
Контактна особа: Олена Христенко
+380685047748
derg07@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Центральна (від будинку №16/1 до вул.Дружби) в м.Дергачі Харківської області(місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62300, Україна, Харківська область, м.Дергачі, вул.Центральна (від буд.16/1 до вул. Дружби
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-30-000002 ● e8464801b0a844ad92890994b18c87d3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019 12:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.10.2019 № 261
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 29.10.2019 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 29.10.2019 № 261

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі


№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

9. UA-2019-10-04-002140-b 04.10.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-01 16:39:29

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару Код ДК 021:2015-45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Центральна (від будинку №16/1 до вул. Дружби) в м. Дергачі Харківської області) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-10-04-002140-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з питання наявності підстав для укладання договору від 03.10.2019 № 16-09-02 про закупівлю послуг за державні кошти на суму 175 686,94 гривень, без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону, зважаючи, що Дергачівська міська рада додатково протягом жовтня 2019 року здійснювала закупівлю товарів за показником четвертої цифри зазначеного коду ДК 021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь по двох договорах на загальну суму 376 080,27 гривень, які оприлюднені в електронній системі закупівель за номерами UA-2019-10-04-001884-b та UA-2019-10-04-002111-b.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-06 20:47:10

Пояснення з питання наявності підстав для укладання договорів

Замовник – Дергачівська міська рада, здійснює закупівлі товарів, робіт та послуг з суворим дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон). При організації та проведенні процедур закупівель Замовник керується вищезазначеним Законом, іншими нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель, зокрема Роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.09.2016 року № 3302-06/29640-06. Відповідно до ст.1 Закону, послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Враховуючи фінансування кожної закупівлі щодо поточного ремонту (UA-2019-10-04-001884-b, UA-2019-10-04-002111-b, UA-2019-10-04-002140-b) окремими сесіями Дергачівської міської ради VII скликання, керуючись Роз’ясненнями Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.09.2016 року № 3302-06/29640-06 щодо виділення додаткових коштів, на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016р. № 454, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 року за № 448/28578, Замовником визначено наступні предмети закупівлі:
1) Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Центральна (від будинку № 28 до буд № 16/1) в м. Дергачі Харківської області (додаткові кошти (рішення LVІІ сесії Дергачівської міської ради VII скликання від 12.06.2019 року; довідка про зміни до плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2019р. №105 від 12.06.2019р.);
2) Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Центральна (від будинку № 16/1 до зони відпочинку по вул. Центральна, 1-А) в м. Дергачі Харківської області (додаткові кошти (рішення LІХ сесії Дергачівської міської ради VII скликання від 26.07.2019 року; довідка про зміни до плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2019р. №138 від 26.07.2019р.);
3) Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Центральна (від будинку № 16/1 до вул. Дружби) в м. Дергачі Харківської області додаткові кошти (рішення LХІІ сесії Дергачівської міської ради VII скликання від 27.09.2019 року; довідка про зміни до плану асигнувань(за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2019р. №182 від 01.10.2019р.).
Таким чином, враховуючи вищенаведені нормативні документи, додаткове фінансування на здійснення поточного ремонту є новим предметом закупівлі у кожному вищезазначеному випадку.
Тому Замовником, за результатами дослідження ринку та отриманих комерційних пропозицій укладено низку договорів.
При цьому на виконання норм ст. 2 Закону Замовником у строк оприлюднено в системі електронних закупівель відповідний Звіт про кожен укладений договір.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник – Дергачівська міська рада, здійснює закупівлі товарів, робіт та послуг з суворим дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон). При організації та проведенні процедур закупівель Замовник керується вищезазначеним Законом, іншими нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель, зокрема Роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.09.2016 року № 3302-06/29640-06. Відповідно до ст.1 Закону, послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Враховуючи фінансування кожної закупівлі щодо поточного ремонту (UA-2019-10-04-001884-b, UA-2019-10-04-002111-b, UA-2019-10-04-002140-b) окремими сесіями Дергачівської міської ради VII скликання, керуючись Роз’ясненнями Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.09.2016 року № 3302-06/29640-06 щодо виділення додаткових коштів, на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016р. № 454, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 року за № 448/28578, Замовником визначено наступні предмети закупівлі: 1) Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Центральна (від будинку № 28 до буд № 16/1) в м. Дергачі Харківської області (додаткові кошти (рішення LVІІ сесії Дергачівської міської ради VII скликання від 12.06.2019 року; довідка про зміни до плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2019р. №105 від 12.06.2019р.); 2) Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Центральна (від будинку № 16/1 до зони відпочинку по вул. Центральна, 1-А) в м. Дергачі Харківської області (додаткові кошти (рішення LІХ сесії Дергачівської міської ради VII скликання від 26.07.2019 року; довідка про зміни до плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2019р. №138 від 26.07.2019р.); 3) Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Центральна (від будинку № 16/1 до вул. Дружби) в м. Дергачі Харківської області додаткові кошти (рішення LХІІ сесії Дергачівської міської ради VII скликання від 27.09.2019 року; довідка про зміни до плану асигнувань(за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2019р. №182 від 01.10.2019р.). Таким чином, враховуючи вищенаведені нормативні документи, додаткове фінансування на здійснення поточного ремонту є новим предметом закупівлі у кожному вищезазначеному випадку. Тому Замовником, за результатами дослідження ринку та отриманих комерційних пропозицій укладено низку договорів. При цьому на виконання норм ст. 2 Закону Замовником у строк оприлюднено в системі електронних закупівель відповідний Звіт про кожен укладений договір.

2019-11-22 15:49:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕГІОНБУД"
#42901715
Переможець 175 686,94
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 16:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 жовтня 2019 16:42

Актуальні тендери

До пошуку