Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32420000-3 - Мережеве обладнання (МІС: Обладнання для підключення пристроїв та абонентів замовника до локальної комп’ютерної мережі)
Очікувана вартість
116 000,00 UAH
UA-2019-10-04-001698-b 8d8169bcd0404246b1bbff2f1dba66e7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Борисівна

+380629513228
+380963204661
likarnya9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Маріупольська міська лікарня №9 - медико-санітарна частина працівників департаменту морського флоту"
Код ЄДРПОУ: 05480826
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Гагаріна, буд. 114/116
Контактна особа: Юлія Борисівна
+380629513228,+380963204661
likarnya9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2019 11:35
Очікувана вартість: 116 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


З-№259: Технічні вимоги до предмета закупівлі та Кваліфікаційні вимоги до учасників зі способами їх підтвердження, форма «Пропозиція учасника-гарантійний лист», проект Договору - позначено та оприлюднено в окремих документах закупівлі. Умови поставки - згідно умов проекту договору про закупівлю. У разі наявності посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Обладнання для підключення пристроїв та абонентів замовника до локальної комп’ютерної мережі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вулиця Гагаріна, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування: Міський бюджет. Додаткові асигнування на проект "Впровадження та розвиток єдиної медичної інформаційної системи". Довідка №2/09 від 09.09.2019р. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2019 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 10:22
3 форма - ПРОПОЗИЦІЯ.doc
04 жовтня 2019 15:08
3 форма - ПРОПОЗИЦІЯ.doc
04 жовтня 2019 15:08
2 Вимоги до кваліфікації учасників.doc
04 жовтня 2019 15:08
1 ТЗ - технічні вимоги до предмета закупівлі.doc
04 жовтня 2019 15:08
4 проект ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 жовтня 2019 09:43
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 10:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
"У разі наявності посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»." - зазначено в Оголошенні.
Вимогами по заповненню форми №3 "Пропозиція учасника-гарантійний лист", а саме - "Всі графи наведеної нижче форми повинні бути заповнені необхідною для оцінки інформацією", передбачено графи : "№ з/п, Конкретна назва (марка, модель, показники, тощо), Виробник рік випуску, Гарантія, кількість, Ціна
без ПДВ, Загальна вартість без ПДВ.
Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Переможцем торгів з числа учасників, тендерну пропозицію яких не було відхилено згідно з Законом, визначається учасник, ціна тендерної пропозиції якого є найменшою. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (у т.ч. податку на додану вартість, якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування та інших витрат, визначених законодавством. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критерії оцінки - 100% ціна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" 101 117,33
UAH з ПДВ
101 117,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" 108 000,00
UAH з ПДВ
108 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2019 09:21
Електронний підпис
16 жовтня 2019 09:20
HP_MSR3000_Router_Series_J.pdf
16 жовтня 2019 09:20
тз.pdf
16 жовтня 2019 09:20
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
16 жовтня 2019 09:20
Статут.pdf
16 жовтня 2019 09:20
протокол договір.pdf
16 жовтня 2019 09:20
Витяг-оригінал.pdf
16 жовтня 2019 09:20
виписка оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"

ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"
#31091208
Рішення скасоване 101 117,33
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 11:42
ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"
#31091208
Переможець 101 117,33
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 12:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"
#31091208
101 117,33
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 08:46
ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ №СМр-18000-213 від 30.10.2019р..pdf укладений
30 жовтня 2019 08:46