Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові та кур’єрські послуги з доставки та виплати соціальних допомог (Кошти з державного бюджету)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-10-04-001667-b 07aa56a4501c437bbc076c09fc5e9c89
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степанушко Катерина

+380969192904 lanivci@sobes-ter.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЛАНОВЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 03195582
Місцезнаходження: 47400, Україна , Тернопільська обл., м. Ланівці, вул. Незалежності, буд. 19А
Контактна особа: Степанушко Катерина
+380969192904
lanivci@sobes-ter.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до положень п. 2 ч. 2 cт. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі в разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Таким чином, інформація, вище наведене свідчить про відсутність конкуренції щодо закупівлі .
Застосування переговорної процедури, скороченої для закупівлі послуг поштового зв’язку, п. 3 cт. 35 Закону України «Про публічні закупівлі»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 15:07
Оскарження наміру укласти договір: 10 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Послуги, якість яких відповідає вимогам законодавства України та вимогам Інструкції про виплату та доставку пенсій, грошових допомог національним оператором поштового зв’язку, затвердженої спільним наказом Міністерства транспорту та зв’язку України, Міністерства праці та соціальної політики України від 28 квітня 2009 № 464/156, постановою правління Пенсійного фонду України від 28.04.2009р. № 14-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 02.07.2009р. № 592/16608

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Закупівля послуг поштового зв'язку з виплати та доставки соціальних допомог, пільг та субсидій

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47402, Україна, Тернопільська область, м. Ланівці, Незалежності, 19А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 64114000-8 — Послуги поштових відділень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

04 жовтня 2019 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Тернопільська дирекція АТ «Укрпошта»
#01192220
Переможець 500 000,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 15:07

Документи

04 жовтня 2019 15:07
Електронний підпис
04 жовтня 2019 15:05
055.jpg
04 жовтня 2019 15:05
056.jpg
04 жовтня 2019 15:05
057.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 15:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Тернопільська дирекція АТ «Укрпошта»
#01192220
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2019 15:07
Електронний підпис
04 жовтня 2019 15:05
055.jpg
04 жовтня 2019 15:05
056.jpg
04 жовтня 2019 15:05
057.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 16:33
Додаткова угода.jpg укладений
24 жовтня 2019 16:25
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 15:34
007.jpg укладений
11 жовтня 2019 15:26
008.jpg укладений
11 жовтня 2019 15:26
009.jpg укладений
11 жовтня 2019 15:26
010.jpg укладений
11 жовтня 2019 15:26
011.jpg укладений
11 жовтня 2019 15:26
012.jpg укладений
11 жовтня 2019 15:26
013.jpg укладений
11 жовтня 2019 15:26
додаток (1).jpg укладений
11 жовтня 2019 15:26
додаток (2).jpg укладений
11 жовтня 2019 15:26
додаток (3).jpg укладений
11 жовтня 2019 15:26
додаток (4).jpg укладений
11 жовтня 2019 15:26
додаток (5).jpg укладений
11 жовтня 2019 15:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди припинити дію Договору № 4800363 від 11.10.2019р.