Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові та кур’єрські послуги.
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-10-04-001607-c 2e7fcca57f964171950de31a7d694ef1
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осовська Людмила Федорівна


tender_kvc@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 22886300
Місцезнаходження: 03165, Україна , Київська обл., Київ, проспект Космонавта Комарова,7
Контактна особа: Осовська Людмила Федорівна
,
tender_kvc@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі": відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Відповідно ч. 1 ст. 2 Закону України від 21.06.2012 р. № 4997-VI «Про особливості здійснення закупівлі за державні кошти послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркових конвертів» закупівля послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркових конвертів здійснюється шляхом застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі".
Також, відповідно до Розпорядження Кабінету міністрів України від 10.01.2002 № 10-р на АТ «Укрпошта» покладено виконання функцій національного оператора поштового зв'язку України.
Послуги з виплати та доставки соціальних допомог, у тому числі допомог, пільг та житлових субсидій, передбачених Постановою Кабінету Міністрів від 21 жовтня 1995 р. № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива»,а також інших виплат населенню, визначених законодавством, які надаються у грошовій готівковій формі (далі – грошова допомога) за державні кошти (надалі – виплата та доставка грошової допомоги або Послуги у випадку відсутності заяви та можливості забезпечення доставки, виплата грошової допомоги повинна здійснюватись на підставі Інструкції виключно національним оператором поштового зв'язку України.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 19:14
Оскарження наміру укласти договір: 10 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64100000-7: Поштові та кур’єрські послуги


Поштові та кур’єрські послуги.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виплати та доставки соціальних допомог, у тому числі допомог, пільг та житлових субсидій об’єктами поштового зв’язку Київської міської дирекції АТ «Укрпошта».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03165, Україна, Київська область, Київ, просп. Космонавта Комарова,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 64100000-7 — Поштові та кур’єрські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги з виплати та доставки соціальних допомог в частині виплат пільг та житлових субсидій за діючими тарифами, затвердженими наказом Державного комітету зв’язку та інформатизації України від 22.07.2004 р. № 166 «Про затвердження тарифів на оплату послуг, пов’язаних з виплатою і доставкою державних пенсій та грошової допомоги» щомісячно на підставі підписаного Сторонами Акту звірення розрахунків, в сумі зазначеній в ньому, за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, в термін не пізніше 10-го числа місяця, наступного за звітним місяцем, шляхом перерахування поштового збору на наступний поточний рахунок Виконавця UA673226690000026007303668781 Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

04 жовтня 2019 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Київська міська дирекція УДППЗ «Укрпошта»
#01189979
Переможець 1 200 000,00
UAH
04 жовтня 2019 19:14

Документи

04 жовтня 2019 19:14
Електронний підпис
04 жовтня 2019 19:12
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 19:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Київська міська дирекція УДППЗ «Укрпошта»
#01189979
1 200 000,00
UAH
Документи

Документи

04 жовтня 2019 19:14
Електронний підпис
04 жовтня 2019 19:12
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:58
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:52
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 10:57
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 10:47
Договір № 84 .111.11.2-2772.pdf укладений
23 жовтня 2019 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 4.1. розділу 4 "Ціна договору" та викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: № 84/111.11.2-2772
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 650 711,00
UAH

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: нові умови оплати послуг