Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прилади звукової та візуальної сигналізації
Очікувана вартість
9 700,00 UAH
UA-2019-10-04-001405-b ec0bd7b4cc1f43819c265a66ae2f1555
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Подурець

+380958515970 detdom@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад соціального захисту "Центр соціальної підтримки дітей "Довіра" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24996843
Місцезнаходження: 49040, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вулиця Тополина, 33
Контактна особа: Ірина Подурець
+380958515970
detdom@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 16:00
Очікувана вартість: 9 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31620000-8: Прилади звукової та візуальної сигналізації


(більш детальна інформація в оголошенні)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Блок оповіщення БО-FM-04 (з монтажем)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49040, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Тополина,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019  —  10 листопада 2019
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар проводиться «Замовником» після поставки товару за адресою «Замовника» і представленого «Постачальником» відповідної накладної протягом 30 робочих днів після поставки товарів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2019 14:11
Оголошення блок оповіщення.doc
04 жовтня 2019 14:11
Технічні вимоги БО.doc
04 жовтня 2019 14:11
Проект договору.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій