Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (Очищення міських вулиць від снігу)
Очікувана вартість
683 520,00 UAH
UA-2019-10-04-001302-b ● badfd8e3dd0b4ced9b5ff4e62484731b
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39358320 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1 |
Контактна особа: |
Горбонос Сергій Васильович +380474431562 tk39358320@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі – Закон) на закупівлю послуг по предмету закупівлі ДК 021:2015 – 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (Очищення міських вулиць від снігу) 24 липня 2019 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2019-07-24-001170-с. Проте станом на 09 серпня 2019 року було подано менше двох тендерних пропозицій, як наслідок торги були відмінені. Тому 13 серпня 2019 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2019-08-13-001903-a. Проте, знову ж таки, станом на 29 серпня 2019 року було подано менше двох тендерних пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені. Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (Очищення міських вулиць від снігу) через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону. Відповідно до частини першої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону. У ході проведення переговорів, які відбулись 03 жовтня 2019 року, від ТОВ "Каскад-Сіті" отримано документи необхідні для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до статті 16 Закону, документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, та цінову пропозицію. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: • звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-07-24-001170-с. Дата формування звіту: 09 серпня 2019 року. • звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-08-13-001903-a. Дата формування звіту: 29 серпня 2019 року. • Протокол переговорів між Замовником та Учасником.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2019 15:01 |
Оскарження наміру укласти договір: | 15 жовтня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 – 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (Очищення міських вулиць від снігу) (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, місто Умань
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
04 жовтня 2019 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСКАД-СІТІ" #41750071 |
Переможець |
683 520,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2019 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2019 10:41
|
_1 до _ 324 Сніг.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2019 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2019 11:30
|
Договір з додатками | укладений |
15 жовтня 2019 11:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Враховуючи фактичне надання послуг протягом 2019 року, згідно пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 1.3., 11.2.1. Договору, Сторони домовились: 1.1. Про зменшення обсягів закупівлі послуг: ДК 021:2015 – 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (Очищення міських вулиць від снігу) Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 675 190,80 грн. Сума кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) зменшується згідно Угоди на 675 190,80 грн. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 8 329,20 (вісім тисяч триста двадцять десять гривень, 20 копійок) грн, у тому числі ПДВ 1 388,20 грн.». 1.3. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «3.3. Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на суму 8 329,20 (вісім тисяч триста двадцять десять гривень, 20 копійок) грн, у тому числі ПДВ 1 388,20 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 324 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |