Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миючі засоби (Джерело фінансування-місцевий бюджет)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-10-04-001286-c 6b170783e18948698363418af1292eff
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бунєєва Наталія Григорівна

0671352599 7kmpnl2@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ №2
Код ЄДРПОУ: 01993992
Місцезнаходження: 02192, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Деснянський район, МИРОПІЛЬСЬКА, будинок 8
Контактна особа: Бунєєва Наталія Григорівна
0671352599
7kmpnl2@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 11:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 13:53
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 13:53
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 одиниця
Миючі засоби (Джерело фінансування - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, місто Київ, м.Київ, Деснянський район, МИРОПІЛЬСЬКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Код КЕКВ: 2210 — Предмети,матеріали, обладнання та інвентар
Код КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 жовтня 2019 09:40
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 10:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Здійснення допорогових закупівель за допомогою системи "Прозоро" проводиться відповідно до Наказу № 10 від 19.03.2019 року Державного підприємства «Прозоро», яким затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Пункт 2 розділу ІІ Інструкції встановлює вимоги до інформації яка зазначається в оголошенні про закупівлю, та не забороняє зазначати необхідну йому торгівельну марку, вид, назву предмета закупівлі та не вимагає у разі посилання на торгівельну марку вказувати вираз "або еквівалент». В даному випадку товари інших торгівельних марок при розгляді пропозицій будуть відхилені.
У формі цінової пропозиції йде посилання на конкретну торгову марку.
Пропозиції ФО-П будуть оцінюватися як остаточні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 19 477,44
UAH з ПДВ
17 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" 19 505,00
UAH з ПДВ
17 942,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 10:32
Технічні вимоги.pdf
10 жовтня 2019 10:32
Свідоцтво ПДВ.pdf
10 жовтня 2019 10:32
Паспорт і код.pdf
10 жовтня 2019 10:32
Накладні до договорів.pdf
10 жовтня 2019 10:32
Додоток 1 Пропозиція.pdf
10 жовтня 2019 10:32
Витяг з ПДВ.pdf
10 жовтня 2019 10:32
Витяг ЄДР.pdf
10 жовтня 2019 10:32
Аналогічні договора.pdf
10 жовтня 2019 10:32
4ОПП.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 09:53
Паспорт.pdf
10 жовтня 2019 09:53
ІПН.pdf
10 жовтня 2019 09:53
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
10 жовтня 2019 09:53
ГОС364_Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 17 940,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 15:01

Документи

16 жовтня 2019 15:01
Протокол 73.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
17 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2019 15:01
Протокол 73.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 196.pdf укладений
18 жовтня 2019 15:57