Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі ДНЗ №4 по вул. Скарбова, 7 в м. Дубно Рівненської області
Очікувана вартість
6 200 000,00 UAH
UA-2019-10-04-001200-b 086f2a346a8f4f84a760273e7ec1c531
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грановська Світлана Андріївна

+380365632581 dubno_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дубенської м.р.
Код ЄДРПОУ: 04590725
Місцезнаходження: 35600, Україна , Рівненська обл., Дубно, Тараса Бульби 4
Контактна особа: Грановська Світлана Андріївна
+380365632581
dubno_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 14:32
Очікувана вартість: 6 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 31000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі ДНЗ №4 по вул. Скарбова, 7 в м. Дубно Рівненської області (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету та грантові кошти Європейського союзу по проекту «Теплі школи та садочки – запорука здоров’я дітей: комплексний проект з підвищення енергоощадливості освітніх закладів міста Дубно»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, м.Дубно, вул.Скарбова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки — попередня оплата (аванс) у розмірі до 30% від суми призначень терміном до 3 місяців, згідно пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми авансу повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом 3 місяців суми авансу повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 26 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки, у межах наявних фактичних призначень, по даному Договору, здійснюються Замовником на користь Підрядника за фактично виконані та прийняті роботи на підставі рахунків-фактур та підписаних Сторонами Актів приймання-передачі виконаних робіт. Розрахунки з Підрядником здійснюються Замовником лише після надання Підрядником Замовнику повного комплекту виконавчої документації, передбаченого для такого виду робіт чинним законодавством України та проектною документацією. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 15:42
ПЕРЕЛІК ЗМІН 18.10.2019р.docx
18 жовтня 2019 15:42
Тендерна документація.docx
04 жовтня 2019 13:21
ТЗ (ДНЗ_4) з обсягами робіт.docx
04 жовтня 2019 13:21
Креслення проекту.rar
04 жовтня 2019 13:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
18 жовтня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 15:42
ПЕРЕЛІК ЗМІН 18.10.2019р.docx
18 жовтня 2019 15:42
Тендерна документація.docx
04 жовтня 2019 13:21
Тендерна документація.docx
04 жовтня 2019 13:21
ТЗ (ДНЗ_4) з обсягами робіт.docx
04 жовтня 2019 13:21
Креслення проекту.rar
04 жовтня 2019 13:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-04-001200-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Компанія Барбакан", Код ЄДРПОУ:41159796
Дата подання: 10 грудня 2019 17:10
Вимога про усунення порушення
Тендерному комітету
Управління освіти Дубенської міської ради Рівненської області

Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
UA-2019-10-04-001200-b

Вимога
про усунення порушення

Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан», як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі ДНЗ №4 по вул. Скарбова, 7 в м. Дубно Рівненської області (ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету та грантові кошти Європейського союзу по проекту «Теплі школи та садочки – запорука здоров’я дітей: комплексний проект з підвищення енергоощадливості освітніх закладів міста Дубно»)», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі ДНЗ №4 по вул. Скарбова, 7 в м. Дубно Рівненської області (ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету та грантові кошти Європейського союзу по проекту «Теплі школи та садочки – запорука здоров’я дітей: комплексний проект з підвищення енергоощадливості освітніх закладів міста Дубно»)», оформлене Протоколом засідання тендерного комітету №230 від 06.12.2019 року.
Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету №230 від 06.12.2019 року є неправомірним, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Компанія Барбакан» повністю відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, оскільки:
- Відповідно до підстави відхилення пропозиції – У відповідності до пункту 4 Додатку №3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» замовник вимагав надання у складі пропозицій учасниками – «Копії: договору (договорів) із додатками (за наявності в договорі додатків) зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.4. цього додатку до тендерної документації; (у разі наявності інформації, що згідно чинного законодавства вважається конфіденційною, учасник має право не показувати її в наданій ним копії договору (договорів): приховати коректором, маркером, тощо. У такому випадку учасник надає пояснюючий лист щодо такої конфіденційної інформації із поясненням причини її не розголошення з посиланням на відповідні норми чинного законодавства), - акту (актів) прийняття виконаних робіт (форма КБ-2в) до договору (договорів) зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.4. цього додатку до тендерної документації у якому (яких) відображені види робіт зазначені у п.4. цього додатку;- останньої (кінцевої) довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) до договору (договорів) зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.4 цього додатку до тендерної документації, загальна вартість виконаних робіт згідно якої повинна відповідати сумі, вказаній учасником у стовпці «Сума виконання договору» таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.4. цього додатку до тендерної документації.». Повідомляємо, що учасником ТОВ «Компанія Барбакан» були надані у складі тендерної пропозиції два аналогічних договори із усіма додатками та формами виконаних робіт за такими договорами, що вимагалися тендерною документацією Замовника, а саме договори за предметом: «Капітальний ремонт будівлі адміністративно-побутового корпусу по вул. Будівельників, 1 в м. Рівне, для розміщення центру соціально-психологічної допомоги комунального закладу «Рівненський центр соціально-психологічної допомоги» Рівненської обласної ради» та «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 по вул. Українській, 47 в м. Шумськ Тернопільської області.» ДК 021:2015(CPV) – 45200000-9 Роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва ДК 018:2000 – 1263,3 Будівлі шкіл та інших середніх навчальних закладів». Проте, як вказує Замовник у вищезгаданому протоколі, учасником було надано копії договорів без додатків, а саме за договором - «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 по вул. Українській, 47 в м. Шумськ Тернопільської області.» ДК 021:2015(CPV) – 45200000-9 Роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва ДК 018:2000 – 1263,3 Будівлі шкіл та інших середніх навчальних закладів» не було надано – календарний план-графік виконання робіт та план фінансування по об’єкту до додаткових угод - №1 від «27» грудня 2017 року та №2 від «20» березня 2017 року. Повідомляємо, що така підстава відхилення Замовника є неправомірною, оскільки Розділом XII Договору №01/12 від 01.12.2017 року – «Додатки до Договору» передбачено, що додатками до такого договору є: Локальний та зведений кошторис на будівельні роботи, а також Договірна ціна, інших документів, що визначені Додатками до Договору не визначено. Також повідомляємо, що невід’ємними частинами такого Договору, відповідно до умов самого Договору, є – Додаткові угоди, Локальний та зведений кошторис на будівельні роботи, а також Договірна ціна, інших додатків до такого Договору чи документів\, що визначені як «невід’ємні частини» Договору – не визначено. Учасником ТОВ «Компанія Барбакан» було надано у складі тендерної пропозиції усі додатки до таких аналогічних Договорів, а також усі документи, що є невід’ємними частинами таких Договорів. Отже, учасником ТОВ «Компанія Барбакан» не було порушено умови тендерної документації Замовника.
- Відповідно до другої підстави відхилення пропозиції - «Термін дії ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України від «15» березня 2017 року №11-Л (з 15 березня 2017 р. по 15 березня 2020р.) не відповідає встановленим строком виконання будівельних робіт в тендерній документації – до 31.03.2020р.». Повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації Замовника, а саме пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації Замовника – «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ЗАГАЛЬНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», від учасників у складі пропозиції вимагалося надання – «Копію діючої ліцензії на будівельні роботи, засвідченої підписом і печаткою (у разі наявності) учасника.», учасником ТОВ «Компанія Барбакан» - копія діючої ліцензії з правом провадження такого роду господарської діяльності була надана у складі пропозиції (ліцензія Державної архітектурно-будівельної інспекції України від «15» березня 2017 року №11-Л), Замовником не було встановлено вимоги стосовно терміну дії ліцензії до певного періоду часу, а отже ТОВ «Компанія Барбакан» не було порушено умови тендерної документації Замовника, оскільки ліцензія, що була надана є дійсною. Додатково повідомляємо, що відповідно до ч.12 ст. 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» - «Ліцензія видається на необмежений строк.», усі діючі ліцензії на момент прийняття Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» автоматично стають безстроковими, роз'яснення ДАБІ із цього приводу наведено в Листі ДАБІ від 16.05.17 р. № 40-402-888. Відповідно до ч.6 ст. 21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» - «Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, що на день набрання чинності цим Законом є чинними, продовжують діяти. Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону: види господарської діяльності яких звужені, підлягають переоформленню, що здійснюється органом ліцензування у триденний строк безкоштовно; які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими і можуть бути, за заявою ліцензіата, переоформлені відповідним органом ліцензування безкоштовно у тижневий строк.». Відповідно до роз’яснень Державної регуляторної служби України - ліцензії на провадження видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону, які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими, а їх переоформлення відповідно до абзацу четвертого частини шостої статті 21 Закону № 222 є правом ліцензіата (а не обов’язком). Відповідно до роз’яснень ДАБІ «Щодо строковості дії ліцензії у будівництві» - «14.04.2017 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 №238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396. Отже всі чинні ліцензії стають тепер безстроковими. За заявою ліцензіата про переоформлення ліцензії на безстрокову інформація про безстроковість ліцензії розміщується на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції у розділі «Реєстр виданих ліцензій» (шляхом видалення інформації про термін дії ліцензії).». Отже, ліцензія видана ТОВ «Компанія Барбакан» Державною архітектурно-будівельною інспекцією України від «15» березня 2017 року №11-Л, за реєстраційним записом №2013035563 – є безстроковою, та може бути переоформлена за заявою ліцензіата (ТОВ «Компанія Барбакан») на безстрокову шляхом видалення інформації про термін дії ліцензії.
Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Компанія Барбакан» складена у відповідності до Тендерної документації Замовника, щодо даного предмету закупівлі та повністю відповідає усім вимогам, в що в ній встановлені.
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо:
- надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення тендерним комітетом Замовника неправомірного та дискримінаційного рішення;
- переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції та повторно розглянути пропозицію ТОВ «Компанія Барбакан» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі ДНЗ №4 по вул. Скарбова, 7 в м. Дубно Рівненської області (ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету та грантові кошти Європейського союзу по проекту «Теплі школи та садочки – запорука здоров’я дітей: комплексний проект з підвищення енергоощадливості освітніх закладів міста Дубно»)».
Також повідомляємо, що Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 грудня 2019 12:47
Управління освіти як замовник процедури UA-2019-10-04-001200-b на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі ДНЗ №4 по вул. Скарбова, 7 в м. Дубно Рівненської області (ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» повідомляє наступне:
Відповідно до ч.3. ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
За змістом п. 29 ст. 1, ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерною документацією є документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
В пункті 3 розділу V Тендерної документації (надалі - Тендерна документація) визначено, що тендерна пропозиція відхиляється Замовником, у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону;
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У відповідності до ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
За результатом розгляду тендерним комітетом управління освіти Дубенської міської ради тендерних пропозицій, що надійшли від учасників, вирішено, що пропозиція ТОВ «Компанія Барбакан» підлягає відхиленню на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації) та с. 16 даного Закону (невідповідність кваліфікаційним критеріям).
Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан», оформлене протоколом засідання тендерного комітету управління освіти Дубенської міської ради щодо розгляду тендерних пропозицій №230 від 06.12.2019, прийнято з наступних підстав:
Відповідно до п.4 Додатку 3 тендерної документації «Інформація та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» встановлено, що учасником необхідно подати у складі тендерної пропозиції копії:
- договору (договорів) із додатками (за наявності в договорі додатків) зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.4. цього додатку до тендерної документації;
(у разі наявності інформації, що згідно чинного законодавства вважається конфіденційною, учасник має право не показувати її в наданій ним копії договору (договорів): приховати коректором, маркером, тощо. У такому випадку учасник надає пояснюючий лист щодо такої конфіденційної інформації із поясненням причини її не розголошення з посиланням на відповідні норми чинного законодавства);
- акту (актів) прийняття виконаних робіт (форма КБ-2в) до договору (договорів) зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.4. цього додатку до тендерної документації у якому (яких) відображені види робіт зазначені у п.4. цього додатку;
- останньої (кінцевої) довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) до договору (договорів) зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.4 цього додатку до тендерної документації, загальна вартість виконаних робіт згідно якої повинна відповідати сумі, вказаній учасником у стовпці «Сума виконання договору» таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.4. цього додатку до тендерної документації.

Копії актів прийняття виконаних робіт , останні кінцеві довідки про вартість виконаних робіт та копії договорів із додатковими угодами за предметом: «Капітальний ремонт будівлі адміністративно-побутового корпусу по вул. Будівельників, 1 в м. Рівне, для розміщення центру соціально-психологічної допомоги комунального закладу «Рівненський центр соціально-психологічної допомоги» Рівненської обласної ради» та «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 по вул. Українській, 47 в м. Шумськ Тернопільської області.» ДК 021:2015(CPV) – 45200000-9 Роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва ДК 018:2000 – 1263,3 Будівлі шкіл та інших середніх навчальних закладів» надано учасником у складі тендерної пропозиції.
Згідно п. 117 постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року №668 «Про затвердження умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» встановлено, що внесення змін у договір підряду оформлюється додатковою угодою, про що робиться застереження у договорі підряду.
У Договорі 01/12 від 01 грудня 2017 року дане застереження наявне, а саме у :
«11.16. Зміна істотних (основних) умов договору може здійснюватися за згодою Сторін у випадках, які передбачені ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», про що укладається відповідна додаткова угода, яка оприлюднюється відповідно до вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
11.17. Інші зміни, що не стосуються істотних (основних) умов договору, згідно ЦКУ, ГКУ та ЗУ «Про публічні закупівлі», вносяться шляхом укладання додаткової угоди без оприлюднення таких змін відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
11.18. Всі зміни і доповнення до цього договору оформляються у вигляді додаткової угоди до цього Договору та є його невід’ємною частиною.
Додаткові угоди та додатки до цього договору є його невід’ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками.»
- п.З Додаткової угоди №1 від 27грудня 2017р. до Договору про закупівлю робіт за
бюджетні кошти № 01/12 від 01.12.2017р. вказано, що «3. Сторони погодилися
затвердити календарний план графік виконання робіт та план фінансування по об'єкту:
« Капітальний ремонт (утеплення фасадів) ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 по вул. Українській
47 в м. Шумськ Тернопільської області» в нових редакціях (додається).
- п.З Додаткової угоди №2 від 20 березня 2018р. до Договору про закупівлю робіт за
бюджетні кошти № 01/12 від 01.12.2017р. вказано, що «3. Сторони погодилися
затвердити календарний план у новій редакції (додається).

Враховуючи вищезазначене, до наведених додаткових угод є відсутні додатки, а саме: план графік виконання робіт та план фінансування по об'єкту: «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 по вул. Українській 47 в м. Шумськ Тернопільської області». Адже відповідно до п.11.18. Договору №01/12 від 01.12.2017 року не тільки додаткова угода є невід’ємною частиною договору, а й зміни і доповнення, які містяться у ній.
ТОВ «Компанією Барбакан» в складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження вищезазначених вимог не було надано (не завантажено) усіх наявних додатків до Договору №01/12 від 01.12.2017 р.
Вимоги до тендерної документації встановлені ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Таким чином, враховуючи вищевикладені положення норм чинного законодавства України, приймаючи до уваги встановлені фактичні обставини наданої вимоги, вважаємо, що вона є необґрунтованою, а рішення тендерного комітету управління освіти Дубенської міської ради в частині встановлення відсутності вищенаведених документів - правомірне.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-04-001200-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Компанія Барбакан", Код ЄДРПОУ:41159796
Дата подання: 20 грудня 2019 17:24
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 грудня 2019 18:52
рішення від 23.12.2019 № 19158 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 23 грудня 2019 18:52
рішення від 14.01.2020 № 761 .pdf
Дата публікації: 17 січня 2020 21:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері путлічних закупівель №761-р/пк-пз від 14 січня 2020 року тендерний комітет Управління освіти Дубенської міської ради Рівненської області зобов'язується скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Барбакан" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Енергосервісна компанія "Адамсон" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт", оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-10-04-001200-b
Дата виконання рішення замовником: 22 січня 2020 15:26

Документи подані скаржником

20 грудня 2019 17:23
Платіжка
20 грудня 2019 17:23
Протокол відхилення
20 грудня 2019 17:23
Скарга АМКУ

Документи подані замовником

08 січня 2020 17:38
пояснення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Гойник Олег Володимирович 5 315 956,00
UAH з ПДВ
5 253 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РІВНЕБУДКОНСАЛТ" 5 650 033,00
UAH з ПДВ
5 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія Барбакан" 5 629 918,26
UAH з ПДВ
5 629 918,26
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мельничук Тарас Геннадійович 5 710 000,00
UAH з ПДВ
5 710 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" 5 713 591,00
UAH з ПДВ
5 713 591,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз" 5 889 984,00
UAH з ПДВ
5 889 984,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 6 099 998,40
UAH з ПДВ
6 099 998,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" 6 174 741,60
UAH з ПДВ
6 174 741,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП ВЕСТІНВЕСТБУД 6 195 000,00
UAH з ПДВ
6 195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 14:11
Електронний підпис
25 жовтня 2019 13:38
Дефектний_акт__(2019_10_17)=5.pdf
25 жовтня 2019 13:38
2кб,3кб до дог. 3.363.pdf
25 жовтня 2019 13:38
лист-згода.pdf
25 жовтня 2019 13:38
Дефектний_акт__(2019_10_17)-8.pdf
25 жовтня 2019 13:38
Довідка про учасника.pdf
25 жовтня 2019 13:38
Дефектний_акт__(2019_10_17)-7.pdf
25 жовтня 2019 13:38
довідка про захист.pdf
25 жовтня 2019 13:38
Дефектний_акт__(2019_10_17)-2.pdf
25 жовтня 2019 13:37
технічне завдання 2.pdf
25 жовтня 2019 13:37
Свідоцтво.pdf
25 жовтня 2019 13:37
лист гарантія.pdf
25 жовтня 2019 13:37
Договірна ціна.pdf
25 жовтня 2019 13:36
довідка про банкрут.pdf
25 жовтня 2019 13:36
Дефектний_акт__(2019_10_17)-9.pdf
25 жовтня 2019 13:36
Витяг з ЄДР.pdf
25 жовтня 2019 13:36
довідка про МТБ.pdf
25 жовтня 2019 13:36
ліцензія.pdf
25 жовтня 2019 13:36
Договiрна_цiна__(2019_10_17).pdf
25 жовтня 2019 13:36
Виписка з ЄДР.pdf
25 жовтня 2019 13:36
Дефектний_акт__(2019_10_17)-3.pdf
25 жовтня 2019 13:36
Дефектний_акт__(2019_10_17)-4.pdf
25 жовтня 2019 13:36
Дефектний_акт__(2019_10_17)-6.pdf
25 жовтня 2019 13:36
Дефектний_акт__(2019_10_17).pdf
25 жовтня 2019 13:36
Довідка про субпідряд.pdf
25 жовтня 2019 13:36
Креслення проекту.rar
25 жовтня 2019 13:35
копія паспорта.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 16:38
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:37
УКРСИББАНК1.pdf
25 жовтня 2019 16:37
УКРСИББАНК2.pdf
25 жовтня 2019 16:25
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:24
Рівнебудконсалт 15966 p7s.zip
25 жовтня 2019 16:24
локальний кошторис 2-1-1.PDF
25 жовтня 2019 16:24
локальний кошторис 2-1-4.PDF
25 жовтня 2019 16:24
локальний кошторис 2-1-2.PDF
25 жовтня 2019 16:24
локальний кошторис 2-1-3.PDF
25 жовтня 2019 16:24
локальний кошторис 2-1-5.PDF
25 жовтня 2019 16:23
пояснювальна записка.PDF
25 жовтня 2019 16:23
обєктний кошторис 2-1.PDF
25 жовтня 2019 16:23
розрахунки 1-4.PDF
25 жовтня 2019 16:23
договірна ціна.PDF
25 жовтня 2019 16:23
КБ-2в Горбаків.pdf
25 жовтня 2019 16:23
КБ-2в Зірне.pdf
25 жовтня 2019 16:23
проект договру.pdf
25 жовтня 2019 16:23
договір горбаків.pdf
25 жовтня 2019 16:23
Договір зірне.pdf
25 жовтня 2019 16:23
дозвіл дживерсбуд.pdf
25 жовтня 2019 16:23
громадяни України.pdf
25 жовтня 2019 16:23
декларація Дживерсбуд.pdf
25 жовтня 2019 16:23
Витяг ЄДР.pdf
25 жовтня 2019 16:23
статут.pdf
25 жовтня 2019 16:23
гарантійний лист ЄС.pdf
25 жовтня 2019 16:23
санкції.pdf
25 жовтня 2019 16:23
довідка реквізити.pdf
25 жовтня 2019 16:23
НаказДирВиписка.pdf
25 жовтня 2019 16:23
тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 16:23
працівники.pdf
25 жовтня 2019 16:23
машини механізми.pdf
25 жовтня 2019 16:23
ЄДР п.9 частина 2.pdf
25 жовтня 2019 16:23
довідка досвід.pdf
25 жовтня 2019 16:22
штатний розпис.pdf
25 жовтня 2019 16:22
КБ-3 Зірне.pdf
25 жовтня 2019 16:22
КБ-3 Горбаків.pdf
25 жовтня 2019 16:22
згода з додатком 4.pdf
25 жовтня 2019 16:22
Ліцензія.pdf
25 жовтня 2019 16:22
ПДВ.pdf
25 жовтня 2019 16:22
податки і збори.pdf
25 жовтня 2019 16:22
ЄДР кор..pdf
25 жовтня 2019 16:22
корисливі мотиви.pdf
25 жовтня 2019 16:22
не банкрут.pdf
25 жовтня 2019 16:22
лист антикорупційна.pdf
25 жовтня 2019 16:22
лист захист довкілля.pdf
25 жовтня 2019 16:22
лист ст 50.pdf
25 жовтня 2019 16:22
відгук горбаків.pdf
25 жовтня 2019 16:22
відгук зірне.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 16:01
Електронний підпис
30 січня 2020 15:58
довідка податкова
30 січня 2020 15:58
довідка мвс
24 жовтня 2019 17:58
Електронний підпис
24 жовтня 2019 17:57
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
24 жовтня 2019 17:57
Підписаний_gar8465.pdf
24 жовтня 2019 17:57
Підписаний_G1019-8465-GL_tender.pdf
24 жовтня 2019 17:57
Креслення проекту.rar
24 жовтня 2019 17:57
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
24 жовтня 2019 17:57
06 штатний розпис.PDF
24 жовтня 2019 17:57
17 ліцензія алерт.pdf
24 жовтня 2019 17:57
05 лист-відгук шумськ.pdf
24 жовтня 2019 17:57
16 кошториси дубно ч2.pdf
24 жовтня 2019 17:57
05 кб шумськ.PDF
24 жовтня 2019 17:57
16 кошториси дубно ч1.pdf
24 жовтня 2019 17:57
05 Аналогічний Шумськ.pdf
24 жовтня 2019 17:57
15 витяг ЄДРПОУ.pdf
24 жовтня 2019 17:57
14 покриття довідка.pdf
24 жовтня 2019 17:57
13 статут_ опис.pdf
24 жовтня 2019 17:57
04 кб будiвельників.PDF
24 жовтня 2019 17:57
12 ліцензія.PDF
24 жовтня 2019 17:57
11 декларація КБ.PDF
24 жовтня 2019 17:57
10 відомості ЄДРПОУ.PDF
24 жовтня 2019 17:57
03 проект договору.pdf
24 жовтня 2019 17:57
09 витяг пдв.PDF
24 жовтня 2019 17:57
08 директор.PDF
24 жовтня 2019 17:57
07 довідки банк.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 14:11
Електронний підпис
25 жовтня 2019 14:06
Різне.rar
25 жовтня 2019 14:06
листи.rar
25 жовтня 2019 14:06
Креслення замовника.rar
25 жовтня 2019 14:06
Договора.rar
25 жовтня 2019 14:06
ДНЗ _4 на тендер.rar

Публічні документи

21 грудня 2019 12:14
Електронний підпис
21 грудня 2019 12:13
Гарантійний лист.pdf
25 жовтня 2019 16:50
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:49
Статут та Опис.pdf
25 жовтня 2019 16:43
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:27
12-2. Договір Промислова.pdf
25 жовтня 2019 16:27
Лист НБУ по ліцензії.pdf
25 жовтня 2019 16:27
19. Гарантійний лист ЄС.pdf
25 жовтня 2019 16:27
16. Проект договору.pdf
25 жовтня 2019 16:27
14-3. Креслення проекту.rar
25 жовтня 2019 16:27
14-2. Технічне завдання.pdf
25 жовтня 2019 16:27
12-3. Відгуки.pdf
25 жовтня 2019 16:27
12-1. Договір Грінченка.pdf
25 жовтня 2019 16:27
6-2. Копії Дозволів.pdf
25 жовтня 2019 16:27
6-1. Копія Ліцензії.pdf
25 жовтня 2019 16:27
2. Копія витягу з ЄДР.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 15:01
Електронний підпис
25 жовтня 2019 14:59
120.bdcu
25 жовтня 2019 14:58
Креслення проекту.rar
25 жовтня 2019 14:58
2344-19.zip
25 жовтня 2019 14:58
Лист.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 14:13
Електронний підпис
25 жовтня 2019 14:11
Кошторис.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 14:29
Електронний підпис
25 жовтня 2019 14:28
Кошториси.pdf
25 жовтня 2019 14:28
МОДЕЛЬ.rar
25 жовтня 2019 14:27
3. Довідки.pdf
25 жовтня 2019 14:27
5.1 Лист-відгук.pdf
25 жовтня 2019 14:27
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гойник Олег Володимирович

Товариство з обмеженою відповідальністю "РІВНЕБУДКОНСАЛТ"

ТОВ "Компанія Барбакан"

ФОП Мельничук Тарас Геннадійович

ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"

Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз"

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"

ПП ВЕСТІНВЕСТБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Гойник Олег Володимирович
#2879716612
Рішення скасоване 5 253 900,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 15:26
Товариство з обмеженою відповідальністю "РІВНЕБУДКОНСАЛТ"
#41602796
Рішення скасоване 5 280 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 15:26
ТОВ "Компанія Барбакан"
#41159796
Рішення скасоване 5 629 918,26
UAH з ПДВ
22 січня 2020 15:26
ФОП Мельничук Тарас Геннадійович
#2845808897
Рішення скасоване 5 710 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 15:26
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"
#39314325
Рішення скасоване 5 713 591,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 15:26
Фізична особа-підприємець Гойник Олег Володимирович
#2879716612
Відхилено 5 253 900,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 14:12
Товариство з обмеженою відповідальністю "РІВНЕБУДКОНСАЛТ"
#41602796
Відхилено 5 280 000,00
UAH з ПДВ
24 січня 2020 10:38
ТОВ "Компанія Барбакан"
#41159796
Переможець 5 629 918,26
UAH з ПДВ
27 січня 2020 16:16

Документи

04 листопада 2019 18:12
Електронний підпис
04 листопада 2019 18:08
протокол
28 жовтня 2019 15:35
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

29 листопада 2019 15:58
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:55
протокол
11 листопада 2019 20:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
11 листопада 2019 20:13
протокол

Документи

06 грудня 2019 16:37
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:34
протокол
29 листопада 2019 16:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

10 грудня 2019 15:47
Електронний підпис
10 грудня 2019 15:43
протокол
06 грудня 2019 16:38
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

23 січня 2020 14:12
Електронний підпис
23 січня 2020 14:10
протокол
22 січня 2020 15:27
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

24 січня 2020 10:37
Електронний підпис
24 січня 2020 10:34
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Барбакан"
#41159796
5 629 918,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 15:04
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 16:47
додаткова угода 3 до дог159.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:42
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 16:31
Додаткова угода _2 до дг159.pdf зміни до договору
28 липня 2020 16:27
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 13:48
дод угода 1 до дог 159.pdf зміни до договору
25 березня 2020 13:46
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 09:21
Договір укладений
19 лютого 2020 09:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно тексту додаткової угоди №1 від 24.03.2020р
Номер договору про закупівлю: 159
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно тексту додаткової угоди №2 від 24.07.2020р
Номер договору про закупівлю: 159
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно тексту додаткової угоди №3 від 12.08.2020 р
Номер договору про закупівлю: 159
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 629 918,26
UAH (в тому числі ПДВ 938 319,71 UAH)